Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e Amnesia kweek op Philips spaarlampen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 1e Amnesia kweek op Philips spaarlampen

    Mooie planten zeg! Wel altijd je afzuiging / luchttoevoer aanlaten, om meerdere redenen. En als het echt amnesia is, dan mag je nog zo'n 6-8 weken bloei verwachten hoor.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #32
      Re: 1e Amnesia kweek op Philips spaarlampen

      Heb de afzuiging inderdaad nu continue draaien, LV blijft daardoor netjes op peil en de dames hebben het nog steeds prima naar hun zin.

      WP_20160613_15_22_40_Pro.jpg WP_20160613_15_22_17_Pro.jpg

      Topopbouw gaat rustig door, de dames doen lekker alles op hun gemakje. Het gaat allemaal een stukkie trager dan onder HPS of LED, maar ik heb geen haast.
      De rechter dame (Mary) heb ik haar stam een beetje helpen steunen. Door de lengte van haar armen en zware toppen ging ze wel erg buigen.
      Touwtje zit er niet te strak omheen zodat ze nog lekker mee kan deinen in de wind van de clipfan.

      Inmiddels zijn er helemaal onderin enkele fanleaves afgestorven en leeggezogen door de plant. Ze krijgen geen licht meer en hebben hun taak volbracht.

      Vandaag ook maar eens m'n USB microscoop uitgeprobeerd en gekeken hoe het met hun trichomen gaat.

      S20160613_016.jpg S20160613_013.jpg S20160613_012.jpg S20160613_011.jpg S20160613_010.jpg S20160613_007.jpg S20160613_005.jpg

      Voor zover ik kan zien is alles nog helder, maar man wat een potentie! Tijdens het aanraken en foto's maken kwam er een geur van de dames af!
      De USB microscoop en mijn vingers plakken als een zotte aan elkaar, heel benieuwd wat er de aankomende weken nog staat te gebeuren.
      Last edited by dubbeldekker; 13 June 2016, 14:50.

      Comment


        #33
        Re: 1e Amnesia kweek op Philips spaarlampen

        Idd nog alles clear.

        Comment


          #34
          Re: 1e Amnesia kweek op Philips spaarlampen

          WP_20160616_12_39_42_Pro.jpg WP_20160616_14_20_35_Pro.jpg WP_20160616_14_30_04_Pro.jpg

          Valt me op dat de pistels de afgelopen dagen in enorme vaart allemaal bruin worden. Luchtvochtigheid komt niet boven de 50% uit. Zit nu op dag 38 sinds ik de eerste bloei zag.

          Komt dit omdat ik de toppen heb aangeraakt voor de trichomenshots of door de hoge LV van een aantal weken terug?
          Ik geef momenteel 4ml BioBizz Bloom op 1L water verdeeld over de twee dames, volgende dag 1L alleen water en dan een dag niks.

          Lijkt me dat ze nog zo'n vier weken moeten aangezien het Amnesia Haze is?

          S20160616_001.jpg S20160616_002.jpg

          Ook vreemd dat ik op sommige plekken denk milky/amberkleurige trichomen te spotten, terwijl de grote hoofdtoppen vrijwel helder zijn.

          S20160616_004.jpg S20160616_005.jpg
          Last edited by dubbeldekker; 16 June 2016, 15:50.

          Comment


            #35
            Re: 1e Amnesia kweek op Philips spaarlampen

            Zo, inmiddels op 50 dagen bloei. Toppen dikken nog rustig wat aan, pistels voornamelijk bruin maar er komen nog steeds witte haartjes te voorschijn.
            De trichomen zijn voor zover ik kan zien met m'n slechte microscoop voornamelijk helder. Ik wacht nog rustig even af.

            De spint is helaas wel terug..
            IMG-20160628-WA0001.jpg

            Ik heb in iedere pot een teen knoflook zitten en had ook twee tenen in een potje erbij staan die tot plantje aan het uitgroeien waren, maar daar kwamen allemaal vliegjes (varenrouwmug?) uit. Potjes er een week geleden uitgehaald en en paar dagen later zaten al m'n bladeren onder de witte stipjes.

            Hup, de potjes met de knoflookplantjes weer terug de tent in. De afgelopen dagen ze ook enigszins in bedwang proberen te houden met een mengsel van knoflookthee en neemolie. Wilde eigenlijk liever niet spuiten zo ver in de bloei, maar ik kon het ook niet aanzien dat m'n dames helemaal leeggezogen werden.
            Ook een andere vriend die twee dagen geleden op mijn jas zat bij binnenkomst maar even losgelaten, baat het niet dan schaadt het niet

            WP_20160628_14_03_15_Pro.jpg

            Zojuist kwam er gelukkig een pakje binnen met 500 Tetrix roofmijten. Deze zijn speciaal voor een luchtvochtigheid vanaf 40%, scheelt mij weer het risico op toprot.
            Die mogen nu even flink gaan huishouden. Eerst even Braveheart achtige speech gehouden en de drommels zojuist losgelaten in mijn tentje. Zet hem op jongens!



            Ik hoop dat ik ze deze laatste weken nog even in toom kan houden. Vooralsnog geen webjes gezien

            Comment


              #36
              Re: 1e Amnesia kweek op Philips spaarlampen

              Bha waarom verdorde bladeren op je planten??
              God was never on your side..

              Comment


                #37
                Re: 1e Amnesia kweek op Philips spaarlampen

                Dat zijn de gedroogde bonenbladeren waar de Tetrix op binnen kwam. Die verspreid over de dames zodat ze allemaal goed er op konden komen, als het licht met een uurtje weer aan gaat haal ik ze weg.

                Comment


                  #38
                  Re: 1e Amnesia kweek op Philips spaarlampen

                  Hahahah die video
                  Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                  Comment


                    #39
                    Re: 1e Amnesia kweek op Philips spaarlampen

                    eye of the tiger mothafokka's. Lets get that spint.
                    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                    Comment


                      #40
                      Re: 1e Amnesia kweek op Philips spaarlampen

                      Leuk gedaan ik volg je nog even

                      Comment


                        #41
                        Re: 1e Amnesia kweek op Philips spaarlampen

                        Hoe gaat het hier? Eye of the tiger geholpen?
                        Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                        Comment


                          #42
                          Re: 1e Amnesia kweek op Philips spaarlampen

                          De dames zijn inmiddels om, gedroogd en chillen nu in weckpotten!

                          WP_20160711_19_02_23_Pro.jpg
                          11 Juli - Laatste moment licht voor de dames, ze hebben nu zo'n 9 weken bloei gehad (vanaf eerste bloeiverschijnselen) en het licht gaat uit.

                          WP_20160711_19_01_12_Pro.jpg
                          Slaap lekker dames! Ik heb ze drie dagen donker en zonder water laten staan. De trychomen waren 90% melkwit en 10% amber. Ik ga voor een high wietje en ben ook genoodzaakt te oogsten omdat ik de spint geen kans meer wil geven.

                          WP_20160714_01_03_59_Pro.jpg
                          14 Juli - Samen met vrouwlief een avondje wezen knippen. Vanwege de spint de bladeren wel moeten verwijderen, de takken zo goed mogelijk intact proberen te houden. Al het knipafval met trychomen erop in een bakkie in de vriezer

                          WP_20160714_01_49_24_Pro.jpgWP_20160726_12_42_12_Rich.jpg
                          Last edited by dubbeldekker; 26 July 2016, 12:34.

                          Comment


                            #43
                            Re: 1e Amnesia kweek op Philips spaarlampen

                            Ziet er goed uit! Heel goed!
                            Fijn is dat eigen shit, veel plezier!
                            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                            2016 - Greyvol's buitenkweek
                            2017 - Santa Maria van Space Cees

                            Comment


                              #44
                              Re: 1e Amnesia kweek op Philips spaarlampen

                              Eigen kweek is altijd beter. Geniet er van. De grammen komen later wel.
                              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                              Comment

                              Bezig...
                              X