Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bij deze effe melden dat'k ook de Black Jack's in huis heb, ik leg ze morgen te kiemen en er zullen er normaal een 3tal buiten komen te staan als alles goed gaat . Ik zag hier je verslag en was practisch direct verkocht. Ook Alien zei dat Sweet Seeds de voorloper was wat de Gefeminiseerde Zaden betreft (jawel, ik schrijf het met een hoofdletter ).
Ik ga me dan, eens de ontkieming der op zit, ook een verslagje maken en kan ik mooi van jou afkijken wat m'n plantjes allemaal gaan doen ^_^. Altijd handig dus.
Mocht je nog opmerkingen hebben of ervaringen, tips die me nog wat extra zouden kunnen helpen ivm dit soortje dan hoor ik ze graag!
Ziet er goed uit man.
Ik weet nog steeds niet helemaal wat nou het verschil is tussen toppen en fimmen maar je krijgt nu in iedergeval een mooie struik.
Mooi baze zien er super gezond uit.
Kan je aanraden om ze nu nog niet direct in bloei te zetten, de uit getopte planten moeten nog wat herstellen, weet je wss wel
Comment