Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AutoMazar kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: AutoMazar kweek

Gezellig
    Groene vingers

Comment

DAG 22

ik denk dat die inderdaad al gaat bloeien , wat ik wel jammer vind van mij mocht hij wat langer groeien :/
      maar goed nieuws, er is er al een nieuwe aan het ontkiemen! Foto's volgen

DSC03535.jpgDSC03534.jpg

Comment

Het duurde even maar hier is een kleine update, de AutoMazar zijn bladeren hangen sinds een paar dagen soms slap weet iemand wat de reden kan zijn? Ik heb gelezen te veel water maar ik denk niet echt dat dit het geval is , al zal ik er zeker wel meer op gaan letten
        DAG 29

13324128_1404018722957525_671936600_o.jpg13321044_1404018702957527_281524520_o.jpg
        foto kwaliteit is niet optimaal, volgende update zal weer met goede camera zijn

Hier ook een foto van de nieuwe AutoMazar en Hollands Hope:
        13282327_1404018679624196_164800686_o.jpgDSC03599.jpg

Comment

Ziet er goed uit man!

Mooie toppen op je dame
          Hou ons op de hoogte
          Groene vingers

Comment

Diep groen! Mooi om te zien

Comment

Lijkt me eerder te weinig water? Grond ziet er kurkdroog uit. Graaf eens wat aan de zijkant van de pot, is t erg droog snel water geven..

Comment

schoolvoorbeeld van te veel gelezen hebben over overwateren, ze drinken naar behoudte er is geen schema voor maar als ze verwelkt ist zeker geen overwateren, elukkig is dat snel opgelost

Comment

Geef die planten eens een beetje drinken aub
                  Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                  Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Jup heb ik gedaan ze ziet er al wat beter uit , straks zal ik foto's posten

Comment

Hooi, schuif even bij
                      Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

Sorry om even niks te laten weten , ik had het even druk met school.

We zijn nu toch al een stukje verder en ik heb sinds gisteren opgemerkt dat er een paar haartjes op de toppen bruinig beginnen te worden.
                        Ik heb ook sinds een aantal dagen gezien dat de plant precies paars wordt , de steel is al grotendeels paars aan het worden en ook lichtjes bij de bladeren en haartjes.
                        Hoelang zou die nu nog moeten ongeveer?
                        Sommige bladeren worden geel en sterven geleidelijk aan af is dit normaal? verder gaat alles goed
                        13549288_1433800656645998_116619611_o.jpg13548882_1433800646645999_1692997250_o.jpg13575666_1433800629979334_1293012173_o.jpg13555693_1433800473312683_286638138_o.jpg

Comment

Als ik op de website kijk van Dutch Passion, dan zie ik dat deze soort geen paarse stengels krijgt. Gezien dat je bladeren erg groen (en waarschijnlijk redelijk stevig en crisp) zijn en aan de punten geel denk ik direct aan overvoeding (gezien op de foto met de kleine topjes en paarse stengels) Een overdaad aan stikstof, opbouw van zouten wellicht. Wat heb je voeding gegeven tijdens deze grow? En wanneer? Heb je de mogelijkheid om de PH en EC te meten?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Of het water wat je geeft deugd niet, kan ook nog.
                          Hoe ver de plant is, weet ik niet, de trichomen zien er nog niet amber uit. Dus denk 2tot4 weken? (Iemand meer inzicht dan ik?)

Qua oplossing weet ik het ook niet. Ik denk dat een PH en EC meting interessante info gaan geven waar je veel van opsteekt, ook voor de volgende grows.

Mijn intuitie zegt: eerst PH en EC meten, spoelen met 3 tot 5x de hoeveelheid liters van je bloempot, "alles" eruit spoelen. Regenwater het liefst en anders water waar je de PH van weet en kan beinvloeden. Dan de grond laten uitdrogen, niet zo erg als de vorige keer, maar zo goed als, en dan weer eens kijken voor de laatste 2 weken.

MAAR, ik ben vooral benieuwd wat anderen er van gaan zeggen, dus wacht daar nog even op.

Comment

ivm je ec dat zie ik niet van hieruit

ik zie wel dat die pot er aardig nat uitziet , dus een blokkade zal het wel zijn

tevens ivm hoe lang die nog moet bloeien , volgens mij zekers nog een dikke 4 weekjes , eenmaal je een blokkade hebt zal je plant ook iets langer nodig hebben om af te bloeien , omdat er probs zijn in je pot !!
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Dat is weer een andere kijk K1. Hoewel die blokkade is wat ik ook bedoel, alleen zeg jij dus dat het alleen te wijten is aan overwatering. Heb nog wat dingen bekeken daarover en dat lijkt inderdaad heel goed te kunnen. Een kenmerk van overwateren is een volledig krullend blad. Dat zie ik niet, dus dat is wellicht al bijgetrokken. Daarom dacht ik eerder aan opbouw van zouten. naja, thanks, zo zoek je nog eens wat op en leer je weer wat.

Comment

Bezig...
                              X