Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Titels zijn zo overbodig, geef mij maar PPP!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Titels zijn zo overbodig, geef mij maar PPP!

Korting op 420shop
    IMG_20160605_200513.jpgIMG_20160605_201126.jpgIMG_20160605_201850.jpgIMG_20160605_201855.jpg

Eerste keer dat ik scrog, dus alle tips zijn zeker welkom!

Adios,
    Modest.
    Stap voor stap geraken we er wel.

Re: Titels zijn zo overbodig, geef mij maar PPP!

leuk stukje schrijf en tik werk master

mega veel suc6 met je dames en de hele kweek
    sigpic
    LED there be light

Comment

Ik schuif een stoel erbij
      ben wel benieuwd wat die girlsband allemaal gaat uitspoken deze zomer

Comment

zo, een nieuwe ronde. Ik kijk even mee.
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Nog een groupie!

Comment

Ondertussen al 2 lessen geleerd:
            1) Alles toppen tussen dezelfde internode, geeft een egaler veldje.
            2) Die ijzerdraad gebruiken voor LST is toch niet zo slim. En wees er voorzichtig mee!
            Daarnet even de ijzerdraad die losgekomen was terug aangedrukt, en daarmee per ongeluk 3 nieuwe scheuten geknakt. 2 Zijn dood en begraven, 1tje hangt nog los.
            Helemaal geen ramp (gelukkig is het een scrog), maar wel iets om te onthouden voor de volgende keer, en voor tijdens het plooien i/h veld. Deze komen waarschijnlijk in de hoek te staan (daar is toch wat minder ruimte om te vullen.
            IMG_20160607_200858.jpg
            Grtz
            Modesto

Comment

Heb je al een netje of frame om straks te scroggen? Je hoeft nu nog niet per se veel te knakken of LST toe te passen, gewoon de takken door je net laten groeien en erop binden.
              Je hebt wel veel plantjes staan om me te scroggen, dus best niet te lang groeien of je zal plaats te kort komen Grtjs
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Ja ja vrijdagavond, leuke avond!

Spannende avond gehad met de dames. Ze waren al enkele dagen aan het teasen, beetje 'hard to get' aan het spelen, maar uiteindelijk kropen ze toch dichter bij doel.
                Tot ik net thuiskwam en 2 dames me volledig tevreden stelden, en redelijk wat boven het netje zaten.
                Dan heb ik ze maar weer eens gezegd wie de baas was (anders kan ik de komende weken weer naar VijfTv kijken), en ze terug het net onder geduwd.
                Voor de veiligheid ook maar vast gezet met stripjes, je weet nooit wat voor plannen ze in hun hoofd halen. Stripjes wel los genoeg enzo, deze gaan anders snijden na een tijdje.

Dussssss, Modest is net ontmaagd in de scrogkunsten, en heeft z'n eerste 4 takjes ooit vastgezet. Een wijs man zei toen 'A small step for weed growing, but a big one for Modest!'.
                Geen foto's, want dat is nogal onnodig, maar binnen enkele dagen krijgen we hier weer een update.

@Rodigan: de LST was idd eigenlijk niet nodig deze keer, en hier ben ik dan ook na 2 dagen al mee gestopt.
                Die 6 zijn wel een twijfelgeval geweest. Mijn idee was hoe meer planten hoe minder voorgroei, maar dat kan in een scrog waarschijnlijk ook anders lopen.
                Volgende ronde (waarbij ik wat meer tijd heb om voor te groeien) worden het er vijf, ik denk dat dat uiteindelijk een beter resultaat gaat geven. Maar om op dit moment nog een plantje weg te kiepen is nogal zonde.
                Dus ik vermoed dat als ik binnen een week al overschakel naar 12/12 ik het netje meer dan vol genoeg krijg. Zeker met PPP die gekend is om nog lang door te groeien. Misschien wordt het wat krapjes, who knows...

Anyway: hoe zit het bij een scrog nu eigenlijk met de benen scheren? Ik hou liever van naturel dames (teveel schmink ben ik absoluut niet voor). Brazilian wax, Scandinavian wax of Papoea-Nieuw-Guinea wax heb ik wel al van gehoord, maar op het net vindt ik weinig over de Jamaican wax. Eenmaal het scrognet vol is beneden alles eraf? Verbruiken bladen die geen licht krijgen dan echt nog zoveel energie?
                Graag hier meer info over, ik ben er zeker van dat sommige van die slimme koppen hier op het forum mij een hele wall tekst kunnen bieden, want ik vindt echt niets op het net .

Groetjes, beetje peace and love, en vooral een zonnige dag gewenst!
                Modest

Comment

Onder het net kan je alles laten zitten. Je kan ook alles weghalen.
                  Je kunt ook de bladeren laten zitten en alleen de uitlopers weghalen.

Waarom zou je alles laten zitten, omdat onder het net de topjes weliswaar kleiner zijn, maar in de verdamper doen ze het prima!
                  Waarom zou je alles weghalen, zodat je een betere ventilatie kunt forceren, en makkelijker kunt water geven.
                  Als je alleen het blad laat zitten kun je dat doen om problemen snel te kunnen zien.
                  De meest voorkomende tekorten beginnen onderaan op de plant. Als er geen onderaan is, dan krijg je dat probleemblad tussen je toppen.

Ik laat nu meestal het blad zitten, en alle uitlopers die tot 5cm onder het gaas komen laat ik ook zitten.
                  Alleen uitlopers die niet hoog genoeg komen amputeer ik. Bij reguliere planten bestuif ik vaak 1 of 2 topjes onder het net.
                  Alles heeft z'n voor- en nadelen. Probeer gewoon wat, en volgende keer doe je het anders, of hetzelfde als het bevalt

Maarre..we hadden het over planten toch ?
                  Zo niet; scheren, alles. ghehe....
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Jup, maar verdamper heb ik niet. Al zit ik al maanden te denken om er een aan te schaffen (met als grootste reden te stoppen met tabak, 10 sigaretten per dag beginnen nu echt wel hun effect te tonen).
                    Morgen (straks dus) is het Cannabis Bevrijdingsdag met vaporstandjes, moest ik op tijd wakker zijn (binnen enkele uurtjes dus ) kan het wel zijn dat ik eens de auto inspring om wat vapors te testen. Ik wil echt een goeie draagbare vapor, maar voor die aankoop wil ik echt wel testen voordat ik overga tot een aankoop.

En je geeft aan dat de meeste problemen zich voordoen aan de onderkant van de plant (tot zover ben ik nog mee), maar gaat het blad niet anders reageren als het compleet verduisterd is (onder het bladerdek)?
                    En wanneer is de beste tijd om te amputeren? Een weekje na de overschakeling op 12/12 lijkt me wel goed (aangezien ze dan nog goed anderhalf tot 2 weken doorgroeien). Reguliere planten zijn hier nog niet aan de orde, dat is terug voor als is wat meer zekerheid heb op eigen rookwaar te voorzien .

Enne Q, jazeker het gaat nog over planten. Maar ik sta voor veel open, zelfs voor wat kleine landingsbaantjes .

Adiosos, Modestos estos fatiguesos.
                    Slaapwellos!

Comment

Comment

Nou dan zou je toch ook de DaVinci van ascent
                        moeten testen
                        ik rook al 15 jaar tabak en laat vanaf dat ik de vap in huis heb
                        de tabak meer en meer ligen
                        maar ik rook best veel en de batery is nog niet zo goed dat ik het er een hele dag mee red

Comment

IMG_20160612_210747.jpgIMG_20160612_210752.jpgIMG_20160612_210756.jpg
                          Gegroet,
                          Burgemeester.

Comment

Was je op de Bevrijdingsdag in Amsterdam Modest? Ik was er ook. (Weekendje Amsterdam gedaan, met als afsluiten het festival)

Ik heb me redelijk verdiept in de vapers en als je een goeie dagelijkse wil ga voor de pax2. De grasshopper is een stuk beter kwa smaak en extractie, maar de batterijen gaan een stuk minder lang mee. Die van de pax2 gaan gigantisch lang mee.
                            Trouwens de grasshopper is maar 259. (vaposhop).

Als je een goeie desktopversie wil, de herbal air elite is een goeie, je kunt ballonnen of whip (slangetje) of direct draw (zuigen). Handig is ook dat je deze op een bong kunt aansluiten. En hij heeft de beste extractie van allemaal (zelfs de volcano).

Mocht je de pax2 willen testen laat maar weten.
                            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Comment

Bezig...
                              X