Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik heb zonet iest eigenaardigs gezien aan 2 van mijn planten , de vertakkingen gaan prima in bloei en beginnen mooie topjes aan te maken, maaar de hooftop is net een bloemkooltje een wit topje maar zonder draadjes de foto is onduidelijk maar je zal me wel verstaan er zijn nergens ballen ofzo gevonden dus herma's zijn het niet
zo hier dan even een snelle update ze staan nu 28 dagen op 12/12 en ze maken al mooie topjes aan hier en daar wel wat geel blad onderaan ,, maarjah ben benieuwd , zaterdag volgt nog een update met betere foto's
da is toch erg g man man ik heb eerlijk gezegd nog ni alles gelezen (sorry mod) maar ik weet toch dat je geen handel mag drijven op een forum like this. Damn hell and devil
grtz nervgas is not a toy
ja hoor ze hebben het zeker naar hun zin, de donjes worden nu stillaan toppen ze krijgen nu bloei stimulator , bloeivoeding en pk booster van b.a.c, lekker bio dus
@loefah, ja hoor ze staan mooi , bouw maar snel je kastje , straks zijn ze 2m
vanavond trek ik nog wat foto's wanneer de lamp aan gaat
Comment