Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
die bruine haren wil niet zeggen dat je planten al oogstrijp zijn !kan door meerdere factoren komen bv als je pk 13/14 gaat bijvoeden.
oogsten doe je aan de hand van de trichomen(gebruik anders ff de search functie)
ik wil ze zeker nog niet oogsten hoor, die 4weken blijven ze zeker staan , zelf 5 weken als het kan ik gebruik die pk booster van b.a.c, de oorzaak kan ook liggen aan te weinig water, ze krijgen nu wat meer water mee de toppen bouwen mooi aan
Dat is inderdaad minder die Spint. Is het veel? Had ik de vorige keer ook en die Masai hielp goed bij mij al had ik het maar op twee planten. En niet inademen die troep... Hoop dat je er snel vanaf bent!
hier en daar een beetje , er was maar 1 plant die er wat erger van had , de masai lijkt zijn werk te hebben gedaan , maar ik blijf goed kijken of het niet terug komt
nu dan de update, de toppen zijn mooi compact en beginnen mooi wit te worden, onderaan zitten topjes vanwaar de haren al bijna bruin zijn en daaruit komen nu terug nieuwe witte draadjes het extra water geven heeft blijkbaar geholpen, voor de 1ste juli wil ik ze niet af doen , ze mogen gerust nog wat bijkomen achter deze kweek hou ik effe pauze , dus hopelijk heb ik een mooie voorraad
nu de foto's , de lamp was jammer genoeg al te lang aan , dus ik heb de foto's door een zonnebril getrokken
de kleinste plant op de laatste foto's had het meest last van de spint
Nou nou dat ziet er zelfs door die zonnebril super lekker uit mr.bleuberry..hopen dat die spint uit je hokkie verdreven is..die krengen kunnen in een korte tijd veel schade brengen aan je geliefde dames..
Door een zonnebril genomen fotos...nou zeg, als die dames net zo lekker zullen zijn als ze eruit zien, ziet Mr. Blueberry het leven straks door een roze bril!!
van die kl**e spint ben ik eindelijk verlost , heb wel een 2de x met masai gespoten niet alle spint was verdwenen , hopelijk komt het niet terug want binnen 3 weken ongeveer zijn ze klaar , dus geen vergif meer nu!
vanavond trek ik nog wat foto's met uitgebreid verslag
Comment