Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Ik ben bang dat ik iets in de vorm van toprot heb ofzo, ik heb in 1 van mn grootste toppen een hele bruine vlek zitten... alles eromheen is wel normaal groen, enkel rond een verdord blad is er een hele bruine plek ontstaan....
Ik zal hier morgen een shot van trekken... iemand nog ideeen wat ik hier nog mee kan doen?
Potjandikke dad pas een top oho
Volgens mij is het geen toprot want dat ziet er smeriger uit en voeld oko heel zacht aan an als het top rot is bij jou lijkt het wel als of ze verdrogen vreemd
Maar goed je heb hem al bij de andere weg gehaald en laat hem al drogen goed in de gaten houden die plek dat het niet uit bereid
suc6
dat is wel budrot!ik zou t er maar gauw tussenuit knippen voor dat je dadelijk je hele plant kunt wegpleuren!gewoon alles wat rot is er tussen uit knippen en goed controleren blijven.
Hey 3p,
Ik kan spijtig genoeg je foto's niet bekijken... (?) check het later wel nog eens.
Suc6 en hopelijk komt da nog goed met die toprot he!!! Zal binnenkort weer serieus gaan regenen
Grtz $iR
Toprot was toch duidelijk aanwezig en had ook al een 2de slachtoffer gemaakt, ik heb dan ook besloten de dames meteen te nekken.... ik hoop dat er niet nog meer toppen verloren gaan
Een aangetaste top
Weggerotte weed
Wat er nog over is van de aangetaste toppen...
Geplukte Nasty, haar hoofdtop is voor ruim de helft weggeknipt op deze foto deze arme meid heeft diep in de top toch veel schade opgelopen
Faylee, de enige die geen directe top schade vertoont, ook niet in de hoofdbuds als ik erin kijk (gelukkig)
Op de kop met de 3 dames
Ik hoop dat ik niet meer schade op ga lopen door toprot... hoe wat en waarom wil ik nog uit gaan zoeken, maar eerst ga ik de dames laten drogen en mn hok grondig reinigen
Als er nog tips zijn die me te pas kunnen komen alles is welkom ik hoop dat ik hier goed aan gedaan heb........
sigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.
Ik kon het toch niet laten en heb al stiekem een topje uit het droognetje geplukt en die in een jointje gestopt
De smaak is helaas nog niet echt aanwezig maar hij smaakt ook niet meer enkel naar gras. Ik ben inmiddels 6/7 heisjes verder en word nu al lekker comfortabel in mn stoel gedrukt. Nu nog lekker paar weekjes drogen en hopen dat er lekker veel suikers inzitten
Volgens rook-verslag volgt nog
CBN-Doel: Gehaald \o/
sigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.
Comment