Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Big bang 1ste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3x Big bang 1ste kweek

foto updateje vragen van vorige post staan nog steeds ....

Met zn 3tjes:

De oudste:

de 2de:

en het kleintje:

Alle 3 de plantjes vertonen de klassieke witte haartjes in de oksels, geen rare knobbeltjes of iets dergelijks, dus ik denk dat ik vrij zeker kan zijn van het feit dat ik 3 mooie dames in mn kast heb staan
    Last edited by Mr_3ppozz; 17 May 2009, 22:58.
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

Comment

Ik heb de oudste 1x een iets hogere dosis voeding gegeven, hierna is ze weer redelijk hersteld. Haar iets jongere zusje begon ook lichte verkleuring op de uiteinden van de kartels te laten zien dus heb ik de dosis van 200ml/100l verhoogd naar 250ml/100l

(De extra dosis voor de oudste was 400ml/100l)

Alle 3 de dames zitten inmiddels aan de voeding, die per keer aangemaakt wordt. Ik geef de 2 oudste dames nu dus 250ml/100l en de jongedame nog 200ml/100l (deze is ook nog een stukje kleiner)

Nu vraag ik me af, moet ik de dosis niet nog verder verhogen om alle verkleurde stukjes helemaal weer mooi volgroen te krijgen? of is het verstandiger het gewoon stabiel te houden tot ze niet meer verkleuren??
      Ik zou enkel nog 3x per week basis voeding geven.
      Moesten er blaadjes aan slechte hand toe komen, kan je een klein beetje je dosis verhogen.

Wat ook goed werkt is vismix, uitstekend voor de groei fase max 3 weken in de bloei! en is puur organisch. Bevat volgende pk's 6.0-2.0-4.0 die rijk zijn aan stikstof en
      Het activeert het microbiologische leven in de grond en maakt deze ”vetter” en ”rijker” terwijl het de plant gelijktijdig voorziet van alle natuurlijke voorkomende mineralen.

Dan een tweede vraag:
      Ik heb de thermostaat altijd op de potten gehad, nu heb ik bij verschillende kweken al gezien dat de thermostaat boven de lamp hangt, omdat daar natuurlijk de meeste warme lucht zit.. Wat is de beste keuze hier? Op/Naast de potten of Boven de lamp??
      Wat ik gedaan heb is men temperatuur meter en LV meter,
      Ter hoogte van 90cm van men medium gehangen.

Grtz
      Last edited by westport; 17 May 2009, 23:45.
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

goe bezig jong... se schieten goed op.
        ______Grtz______
        ---Canna_Loop---

Comment

hmm zien er goed uit en mooi hersteld a zo door

grtz monty

Comment

Ziet er goed uit hoor
            God was never on your side..

Comment

dank je allemaal, ik heb alweer een hele lading aan nieuwe foto's, maar die moeten toch nog even op zich laten wachten... om de een of andere reden krijg ik ze niet vanaf de sd-kaart naar mn PC toe, dus moet ik even een beetje goochelen met wat andere computers en usb sticks ik verwacht na het weekend alles online te krijgen
              sigpic

Comment

UPDATE \o/ eindelijk eindelijk eindelijk

Mijn kleine groene zee 3 dames in 1 shot

De 2de dame in het gezelschap, deze heeft een hoop mooie vertakkingen met toppen die vol in het licht kunnen zitten

Een paar topjes

Mijn mooiste top tot nu toe, op mn oudste dame

Dezelfde van boven

Mn jongste, die toch zeker niet onder doet voor der oudere zusters

En nog eens

En weer trug in de kast

Ze staan nu 1 maand en 1 dag onder 12/12 ikzelf vind dat ze het fantastisch doen al is de bovenkant vooral mooi groen en de onderkant van de bladeren toch iets lichter. Als er iemand nog tips heeft, graag

De grootste top meet 20 cm in hoogte
                in totaal heb ik 13 toppen die boven het bladerdek uitkomen en dus vol kunnen genieten van de volle kracht van de lamp natuurlijk zijn er nog tientallen kleinere topjes maar die tel ik pas met de oogst mee
                Last edited by Mr_3ppozz; 9 June 2009, 22:31.
                sigpic

Comment

Ziet er goed uit zeg
                  NLX outdoor kweek 2011
                  Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                  De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Comment

Dank je ik doe mn best iedere dag voor elke dame een eigen hoeveelheid voeding aanmaken etc het kost wat tijd, maar ik kan er rustig uren naar zitten staren

Ik heb ondertussen al wel een aardig deel van het bladerdek aan de onderkant geplukt, ik denk dat deze problemen kregen door te weinig licht of iets dergelijks want alle 3 de dames hebben hier last van en alle 3 laten ze juist die bladeren zo los.
                      sigpic

Comment

Ja, daar hoef je je geen zorgen over te maken. De onderste bladeren gaan ook heel dikwijls als eerste voor de bijl als er een voedingstekort in de plant heerst, je kan het als een back-up voor de plant zien. Komt in orde daarzo, dat vertel ik je nu al, aanhouden die koers

Greetzzz

Comment

Oeh dat gaat hard zie ik, mooi man. je toeweiding betaald zich uit.

Comment

De 3 dames als mijn eigen groene zee'tje

mn best gelukte budshot tot nu toe met phone-cam

Nog een onder de hoofdtop

random topje in het struikgewas

de verminkte blaadjes

Dit gebeurd enkel op de allergrootste bladeren die onderin het bladerdek zitten... ik heb de meeste bladeren met deze verschijnselen al geplukt omdat ze toch een extreem vol bladerdek hebben. Khoop niet dat het al te veel kwaad kan en hoop ook dat jullie ideeen hebben wat het zou kunnen zijn... mijn idee was mogelijk over voeding....omdat ze toch al een maandlang iedere dag 500ml water met voeding gekregen...

Ik hoor het graag
                            sigpic

Comment

ja pas op met overvoeden kijk hier eens

Comment

ja zoals al gezegd denk ik ook dat het overvoeding is je kunt een dag of 3-4 water geven zonder voeding en dan weer je schema volgen en steeds een beetje minder doseren dan voorgeschreven staat. de ergste bladeren verwijderen om om kans op schimmelinfecties te verkleinen. Ziet er zeer goed uit

Comment

Bezig...
                                X