Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
op de digitale camera zit zo'n roos-stand, das voor macro-foto's en dat zijn die close-ups
als je de camera daarop hebt staan is het enkel een kwestie van zo dichtbij mogelijk een scherpe foto trekken
Thanks voor de complimentjes allemaal
sigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.
en weer wat nieuwe fotootjes ik kan maar niet wachten (A)
zo trug naar mn dames om verder te slijmen
Edit:
Ik hoop met 2 a 3 weken de boel om te kunnen leggen, aanstaande zondag stop ik definitief met voeding, hoe ze dan verder uitpakken komen we dan wel achter.
Ik binnen een week nog een fatsoenlijke loep zien te scoren waarmee ik de tricho's goed kan bestuderen ik ga voor 40/50% milky 50/60% amber
vandaag laatste dag voeding, vanaf vandaag krijgen ze niks meer
Ik ga iedere dag een paar shots nemen om de tricho's goed te bekijken en aan de hand daarvan te bepalen wat ik ga doen...
Ik ga voor >70% Amber tricho's, waarschijnlijk zal ik ze 3 dagen in het donker zetten wanneer ik ongeveer 50/50 milky/amber tricho's heb staan. Ik ga 1 dame klieven (waar de meeste toppen opzit) en kijken hoeveel verschil het maakt met de andere 2 dames
Tips, trucs en ideeen altijd welkom
sigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.
damn, 100-150 gr maar voor wat je daar hebt staan. Die oplichters van zaden verkopers moeten echt eens wat anders op hun etiketjes zetten..
maar ziet er allemaal prachtig uit. ( ook de fotos)
Comment