Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe ronde dna chocolope en la chocolat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuwe ronde dna chocolope en la chocolat

Cheers! Las net op een ander topic dat je het stekje ook in een flesje water kunt zetten ipv een medium zoals aarde om het geslacht te checken, scheeld weer een paar weken.
    Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

Dhuttekop, kun je me die link eens geven waar dat gezegd word? Thanks.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Hey Vaperke, dit is hem, onderaan. Asje!

Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

Intresant!!gaat ik ook ff lezen als de tijd er is!!

Comment

bedankt. Ben ook een ronde reguliere begonnen en ben ook nog mijn hoofd aan het breken hoe ik het best aanpak om de vrouwtjes er uit te halen en toch te kunnen scroggen.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

20160728_222249.jpg20160728_222307.jpg20160728_222316.jpg20160728_222325.jpg
              20160728_222336.jpg
              Niet zo helegoede foto's batterij was leeg dus zonder flitser gemaakt!!
              O kan niet wachten op de bloei zeg!!
              Van de week de hele kleine scheuten onder aan de plant snoeien, de gene die toch geen licht gaan vangen
              Zo dat het bovenste meer aandacht krijgt!!
              Fijn weekend

Comment

Avond
                De groei zit er goed in de bloei is ook begonnen,al is het nog maar lichtjes het kan snel gaan!!
                Voor de rest ben ik tevreden tot nu!!
                Hier paar foto's met hps aan mij maakt niet zo veel uit al moet je echt iets duidelijk hebben doe je dat niet natuurlijk maar dit is gewoon vlug ff kijken!!
                20160731_220242.jpg
                Thinkdifferent!
                20160731_220223.jpg20160731_220212.jpg20160731_220142.jpg20160731_220135.jpg20160731_220118.jpg
                La chocolat
                20160731_220111.jpg20160731_220054.jpg20160731_220040.jpg20160731_220026.jpg
                Fijne avond!!

Comment

Alle ed, ik zie mooi breed uitrijkende zijtakken mooie bloei en denk dat gaat weer goed en dan op die laatste fotoos , tjah tjah tjah dat zijn toch echt verbrande bladpuntjes,......

Comment

Lamp iets om hoog trekken had ik al gedaan gister dus Zou kunnen!!of komt dat door wat anders?

Comment

Dat is een ouderwetse overvoeding, als warm is halve ec, ze verdampen veel meer om te koelen als het warm is dus dan komen die voedingszouten ok wel met halve ec in de plant ze drinken immers ook meer
                      , denk er maar even over na,...

verbranden is niet van de lamp maar van je ec in je bladpunt in je bladpunt verdampt ze het meeste daar komen de randbladmondjes zamen en daar zie je dan als eerste dat je te hoog in de ec zit.

nu ben i k ook aant muggenziften gheheh ziet er strak uit niet wakkerliggen van paar eele bladpuntjes want dat hersteld nooits meer de cellen zijn dood, een plant met gezond blad met everbrande bladpunten kan het ook prima doen. al zit sie punt er niet zomaar,....

advies niks doen handen in de zakken houden de lamp is nu wat hoger, dan verdampen ze ook minder ir instraling gaat keadratische elke cm kan helpen. gewoon kijken niks gaan doen zou ik doen de punten zijn verbrand das nu zo, verder naar een super grow,. gehehhe -1
                      Last edited by FlintStoned; 31 July 2016, 23:25.

Comment

Kan best kloppen gaf nu 1 keer in de week echt voeding!! maar wel elke keer bio haven en dat elk keer voeden is toch niet goed of het hangt tegen het randje aan!! Ga dat dus iets minder vaak doen!! En was ook ff gaan kijken en daar lig ik inderdaat niet wakker van rest van die plant is supergezondt maar om over voeding te voorkomen toch weer wat rustiger aan!!maar zelf had ik het nog niet gezien!!
                        Ik ben zelf ook muggezifter dus daar zijn we gelijk!!
                        Thanx voor de melding
                        Oja me ec hb ik nog nooit gemeten aleen ph toch maar een een ec meter aanschaffen!!
                        Last edited by Ed on grow tour; 31 July 2016, 23:39.

Comment

\olang er geen olifanten rond vliegen he,... ziften we muggen

Comment

Ondanks dat ze redelijk stevig staan toch maar stokkie's der bij!! zijn ze ook wat handelbaarder en heb een draadje tussen de paaltjes dus kan de boel beetje om hoog zetten!! 20160802_221747.jpg20160802_220407.jpg20160802_220338.jpg

Comment

ziet er goed uit ff stoeltje pakken en mee volgen
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                              KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

Waarom zo veel stokken? Door ze in de aarde te steken beschadig je de wortels. Zou het niet gedaan hebben als ze stevig waren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Comment

Bezig...
                                X