Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe ronde dna chocolope en la chocolat
Collapse
X
-
Re: Nieuwe ronde dna chocolope en la cocolat
@weedjewel bedoel je de vsa van me leds of die van de tent!! Bijde worden wel warm maar niet zo warm dat ik daar gevaar in zie!!
Maar er hangt wel voor alle zekerheid een 1kg blusser boven, voor als het toch niet goed mag gaan!!
Ps ik heb totaal 3 blussers boven de gehele set up 2 aan t plafondt van 3 kg en dan de 1kg boven het apperatuur!!
Goed weekend!!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Thanx k1 ja knallen moet wel weer vorge ronde was ruk!!
Wel van geleerdt!!
Comment
-
We kijke n mee met genot ed, ik hoef je nog maar weinig te leren. je topics kijk ik graag en er valt niet zo heelveel op aan temarken. kweekmoeheid overkomt ons allen.
gewoon weer met frisse moet en niet naast je schoenen gaan lopen maar je kweekt als een baas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel View PostWij begrepen dat apparaten die warm worden door elektriciteit men niet op hout moest monteren, dit zijn waarschijnlijk de "koelere" varianten?
Succes Ed!
Comment
-
Re: Nieuwe ronde dna chocolope en la chocolat
Hoi ergonaut
Van verf weet gelukkig een hele hoop!! Ik heb me autospuit diploma's en daar komt hoop van dat soort stof voorbij!!
Ik zag er ook geen probleem in!! en kwa cooling zal t meschien iets schelen,maar minnimaal denk ik!
En als er iets warmer als 80 graden wordt gaan de sprinklerblussers af, ik kan met een gerust hart slapen zeg maar!!
Goed weekend peepz!!
Comment
-
Re: Nieuwe ronde dna chocolope en la chocolat
Heya Ed, ziet er alweer goed uit. Mooi groen.
Zie ik goed dat je door die filter blaast ?
Zo ja, dan zou die witte hoes meer effect hebben aan de binnenkant van de filter.
-Normaal als je door een filter zuigt, vangt die hoes het grove stof op, zodat de filter langer mee gaat.
Als je dus door je filter blaast zou je dat moeten opvangen voor het de filter in gaat.
Zoals het nu zit vangt het een beetje koolstof op, zodat dat niet door de ruimte dwarrelt, maar het doet niets voor je filter eigenlijk
Ga je verder nog iets veranderen ?
Met 600W zou je genoeg moeten kunnen kweken om in je behoefte te voorzien.
Waar kun je nog verbeteren ?
Succes!
Comment
Comment