Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe ronde dna chocolope en la chocolat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nieuwe ronde dna chocolope en la chocolat

Korting op 420shop
    20160707_215120.jpg20160707_215133.jpg20160707_215146.jpg20160707_215156.jpg20160707_215211.jpg20160707_215339.jpg20160707_215402.jpg20160707_215423.jpg20160707_215431.jpg20160707_215437.jpg20160707_215447.jpg20160707_215514.jpg
    Groetjes en tot de volgende keer maar weer!!
    Last edited by Ed on grow tour; 9 July 2016, 09:41.

Re: Nieuwe ronde dna chocolope en la cocolat

Succes Ed!
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

gaan met die zooi
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Thanx mannen

Comment

gl en knallen met die handel :p
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Wij begrepen dat apparaten die warm worden door elektriciteit men niet op hout moest monteren, dit zijn waarschijnlijk de "koelere" varianten?
            Succes Ed!

Comment

@weedjewel bedoel je de vsa van me leds of die van de tent!! Bijde worden wel warm maar niet zo warm dat ik daar gevaar in zie!!
              Maar er hangt wel voor alle zekerheid een 1kg blusser boven, voor als het toch niet goed mag gaan!!
              Ps ik heb totaal 3 blussers boven de gehele set up 2 aan t plafondt van 3 kg en dan de 1kg boven het apperatuur!!
              Goed weekend!!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Thanx k1 ja knallen moet wel weer vorge ronde was ruk!!
              Wel van geleerdt!!

Comment

kan het niet laten om op de achtergronde n mee te kijken, jouw hoef ik niks meer te leren,... ga zo door. Nu de puntjes op de ie

Comment

Goede morgen!!
                  Ook vooral blijven doen flintstoned want daar leer ik ook alleen maar van!!en foute maken zal ik heus wel blijven doen, dus altijd handig als er iemand met ervaring in de buurdt is!! Punt gaat zeker op de i deze keer !

Comment

We kijke n mee met genot ed, ik hoef je nog maar weinig te leren. je topics kijk ik graag en er valt niet zo heelveel op aan temarken. kweekmoeheid overkomt ons allen.

gewoon weer met frisse moet en niet naast je schoenen gaan lopen maar je kweekt als een baas.

Comment

Thanx dat doet me goed!!
                      En zet de zin ook weer aan!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel View Post
                        Wij begrepen dat apparaten die warm worden door elektriciteit men niet op hout moest monteren, dit zijn waarschijnlijk de "koelere" varianten?
                        Succes Ed!
                        De ontbrandingstemperatuur van hout is ongeveer 500-550 graden meen ik ooit geleerd te hebben. Hangt af van soort enzo. Dus dat lijkt me ok, hout heeft wel een zeker iso werking, vandaar dat een massief houten raam, soms betere isowaarden heeft dan pakweg pvc, allu ramen. Dus het toestel zal wss wel ietske minder koelen. Idee heatsink bij pc, een meer geleidend materiaal zal ev. Een deel hitte wegnemen/overnemen en spreiden over zn opp. Mss komt het daarvan. Enkel ff oppassen met verf en hitte. Zou ik een verf voor kachels, of brandvertragende nemen. brandpunt van gewone verf ligt nl. Stukken lager, plus ev gifdampen bij warmte (sommigen smelten meer dan branden). Ik kijk hier ook wat mee, kheb ng veel te leren. Succes!
                        verslag 1, verslag 2

Comment

Re: Nieuwe ronde dna chocolope en la chocolat

Hoi ergonaut
                          Van verf weet gelukkig een hele hoop!! Ik heb me autospuit diploma's en daar komt hoop van dat soort stof voorbij!!
                          Ik zag er ook geen probleem in!! en kwa cooling zal t meschien iets schelen,maar minnimaal denk ik!
                          En als er iets warmer als 80 graden wordt gaan de sprinklerblussers af, ik kan met een gerust hart slapen zeg maar!!
                          Goed weekend peepz!!

Comment

Idd dat was in het kort wat ik bedoelde. Geen zorgen maken, zal zo vlug niet fikken als sommigen menen. Zelf orgineel opleiding schilder, maar doe totaalrenovatie vandaar...
                            Groeten
                            verslag 1, verslag 2

Comment

Heya Ed, ziet er alweer goed uit. Mooi groen.
                              Zie ik goed dat je door die filter blaast ?
                              Zo ja, dan zou die witte hoes meer effect hebben aan de binnenkant van de filter.
                              -Normaal als je door een filter zuigt, vangt die hoes het grove stof op, zodat de filter langer mee gaat.
                              Als je dus door je filter blaast zou je dat moeten opvangen voor het de filter in gaat.
                              Zoals het nu zit vangt het een beetje koolstof op, zodat dat niet door de ruimte dwarrelt, maar het doet niets voor je filter eigenlijk

Ga je verder nog iets veranderen ?
                              Met 600W zou je genoeg moeten kunnen kweken om in je behoefte te voorzien.
                              Waar kun je nog verbeteren ?

Succes!
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                              X