Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thanx witpen!!
He qnq ik blaas inderdaat door het filter en thanx voor de tip ik wist wel al maar niet aan gedacht!! Ga hem zeker aan de binnenkant doen!!
Ik kan me 600 wat booste naar 660!! Dus dat is het enige!!
En staat co2 emmer er bij dus voor nu weet ik nog ff geen verbetering!! Al zullen die er vast wel zijn!! Als je wat weet mag je het zeggen!!
Ga deze ronde denk niet scrogen maar daar ben ik nog niet over uit!! Wil ook wel een keer dikke cola's kweken!!
Hoi westpoort
Ik vervang me lamp na elkekweek!! Voor de 4 tientjes ga ik niet bezuinigen het zelfde met me filter die is 60 dus voor 100 euro heb ik nieuwe lamp en filter!!
Zo ben ik kwa geur safe en kwa lamp optiemaal!!
Volgende keer ga ik wel een mh lamp er bij halen voor de groei fase!!
Goed avond!
De plantjes zijn verhuist naar de groote potten!!
Heb wel wat last van warmte maar ja die paar weken dat zo is klaag ik niet!!
In me nieuwe hokje heb ik nu 3 auto flowers er in gezet (thinkdifferent van dutchpassion) ik ga ze proberen klein te houden, en ga ze af bloeien in 3 ltr potjes teminste daar staan ze in en dat blijft zo kijken of dat wat opleverd!!
Staan ook nog 2 dna plantjes in als backup en of plantjes om stekken van te maken!!
Laat de planten paar dagen wennen aan de pot,dan ga ik ze toppen en naar 12/12 schakelen!!
Word dit keer geen scrog maar sog!
Om dat me dat best wat tijd scheeldt aangezien ik me vorige kweek niet echt lekker vindt wil ik wat eerder klaar zijn!!
Paar foto's 20160712_162700.jpg20160712_162727.jpg 20160712_195400.jpg 20160712_195412.jpg20160712_195418.jpg 20160712_195435.jpg
Fijne avond!
Ff dikke rollen en dan ff de benen om hoog!!
Dit gaat me chocolope moeder plant worden!! Dat ze maar aardig wat stekken weg mag geven!! 20160714_194714.jpg20160714_194722.jpg
Ze gaat straks naar groter potje en dan 125 wat led er boven!! Hopen dat ik der zo mooi groen kan houden!!
@dkuttekop
Ze ziet er goed uit,kwam snel op,goed van kleur!! Dus als je daar stekken van maakt zijn de genetica het zelfde dus van daar!! Ik weet niet of het helemaal juist is,maar dat is mijn denk wijzen!!
Goede morgen!!
Goede morgen! Juistum! Klinkt als goed overwogen, het is ook wel een heel mooi plantje! En de geur? Wat ook wel eens gedaan wordt als er nog weinig geur is, is met twee vingers over de stam wrijven en ruiken hoe de geur is.
Ruiken doet ze nog niet echt!!
Maar dat gaat vast wel komen!!
Ga deze keer geen scrog doen dikke moeder toppen wil ik zien!! Hahahaha
Snel ff kijkie nemen! 20160715_201944.jpg
Deze staan nu op 12/12 op naar de bloei!! 20160715_202010.jpg
Dit zijn de thinkdifferents die groeien ook gestaag door!! 20160715_202019.jpg
Aanstaande moeder met backup plantje, maar die gaat denk in dit potje de tent in t zelfde als de td maar die zet in de tent bij als met stekken maken aan de gang ga!!
Goed weekend mensen!!
Comment