Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Goede morgen
Thanx ron en kuttekop
zo als jullie meschien wel hebben gezien,heb ik een 2e hokje gemaakt me met de leo leds werkt prima hoor!!
Maar alleen niet als zo warm is heb het 2e hokje uit gezet om dat ik me tempratuur niet goed kreeg 32+
Dus alles in me tent gezet, me moederplantje was verbrandt!!daar na besluit genomen alle plantjes die ik had,tent in en alles is weer onder controle!!
Wachten dat de hitte weg is, dan maar nieuw zaad op kweken voor de volgende ronde!! En iets van een moeder plant gaan creeren!!
Dit was klein up dateje zeg maar
Fijne zondag!!
Hahaha flint krukjes zat en de dames zijn echt show girls!! Dus die podium vrees is er niet!!
Zelf voel de druk wel hoor hahaha nu moet ik wel mooi kweekje neer zetten anders sta mooi voor aap!! Hahaha
Planten staan nu ff meer als een weekje op 12/12 dus denk dat volgende week beetje bloeiveschijselen te zien!! Dan gaat ie lekker!!
Nog daggie werken dan 3 1/2 week vrij!!
Goede morgen!!
Hoi k1 ik wil inderdaat iets van een moederplant gaan ceeeren, ik dacht dat het ook kon uit fem zaad!!
Blijkbaar niet dus!! Regulier zaad pakken en daar een vrouwtje als moeder gebruiken!! Beter op die manier??
Het was door de warmte nu toch niet gelukt! Dus dan even lezen hoe dat aan te pakken!!
Tanx voor de tip K1
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ja wel hoor oxinovo rond de 600 gram komt daar wel van af alleen me vorige kweek viel iets tegen maar dat kwam door eigen fout!!had ned 400 gr van 9 plantjes
En daar ronde daar voor 627 gr van 6 planten dus kwa dat zit ik wel goed hoor!! En de chocolope is wel een groote oogster 600+ op 1m2 als je het goed voor elkaar heb!! Ik zou teleurgesteld zijn als ik niet daar dicht in de buurt zou komen!!
Fije avond!!
Reg zaden kopen inderdaad. Plantjes laten groeien, zo snel mogelijk een paar stekjes pakken van elke plant en die labelen. Zet de stekjes als ze wortels hebben gelijk op 12/12 en dan weet je binnen een maand na het stekken of je reg planten man of vrouw zijn.
Comment