Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekje op CFL 200Watt lamp

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekje op CFL 200Watt lamp

bedankt Fsidt zal het eens in het oog houden

Update dag 16

niets speciaal te melden de dames groeien goed

DSC04729.jpgDSC04730.jpgDSC04731.jpgDSC04732.jpgDSC04733.jpg
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

Ze zien er fris en monter uit .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjirp View Post
        Ze zien er fris en monter uit .
        dank je wel we doen ons best

Comment

update dag 19

de dames beginnen nu snel te groeien en mooi open te zetten
          ze beginnen ook al te ruiken is wel zeer vroeg nog in de groei fase ... als het zo verder ga zal ik mijn afzuigen mogen aanleggen
          ze hebben nu ook al terug 2 dagen gen water + voeding gekregen deze avond eens kijken of ze nog nat genoeg staan of dat ze er al terug nodig hebben
          ze hebben laatste keer elk zo een 100 ml water + voeding gekregen
          ga ook nog een zak light mix mogen bestellen want de grond was tot aan de rand gevuld maar is al goed gezakt
          maar foto's zeggen meer dan die enkele zinnen dat hier op staan
          DSC04734.jpgDSC04736.jpgDSC04737.jpgDSC04738.jpgDSC04738.jpgDSC04739.jpg

Comment

update dag 21

gelukkig dat ik vandaag een extra zak light mix ben gaan halen
            want tijdens de foto's was er 1 plant omgevallen zo heb al de potten terug mooi gevuld tot aan de rand
            de dames hadden al terug mooi alle maal de 100 ml water en voeding opgedronken
            denk dat ik in 1 van de volgende dagen iets meer water ga moeten geven want heb bij de white widow enkel blaadjes klein beetje zien naar boven te willen krullen

hier enkele foto's voor ze zijn opgevild en enkele foto's nadat de potten terug zijn gevuld
            comentaar of feedback is altijd welkom

DSC04744.jpgDSC04745.jpgDSC04746.jpgDSC04747.jpgDSC04748.jpgDSC04749.jpgDSC04750.jpgDSC04751.jpgDSC04752.jpgDSC04753.jpgDSC04754.jpgDSC04755.jpgDSC04756.jpgDSC04757.jpgDSC04758.jpgDSC04759.jpgDSC04760.jpg

Comment

Hou in de gaten dat die vilten zakken nat worden aan de onderkant. Dat gaat liggen schimmelen en rotten in je kweektent.

Comment

Die bladrandjes die omhoog komen heeft niks met water of voeding te maken maar komt door te warm, of op de tocht staan.
                Daar houden wietplanten niet van. De afzuiging zou ik wel 24/7 aan laten.
                Ze zien een (klein)beetje gelig tussen de nerven, en het blad staat wat bol.
                Hierdoor zou ik denken dat je ze wellicht wat te nat hebt staan.

Ervaringen met Biobizz kun je overal op het forum vinden.
                Ik gebruik het ook binnen, heb het schema ook wat aangepast etc.
                Gebruik je ook pH- bij de biobizz voeding ? Wat is de pH dan, nadat je de voeding toegevoegd hebt ?
                Hier komt pH 8 uit de kraan, voeg ik de voeding toe zakt deze naar 6.5 ongeveer, da's mooi goed, niks aan doen.

Ik las nog wat berichten terug, bijvoorbeeld van fsmidt: "1-4-2 voor de groei en 1-2-4 voor de bloei houd ik momenteel aan"
                Tijdens de groei wil je meer N, iets minder K en P minimaal.
                Tijdens de bloei zoek je meer P, iets minder K en minimaal N.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Die bladrandjes die omhoog komen heeft niks met water of voeding te maken maar komt door te warm, of op de tocht staan.
                  Daar houden wietplanten niet van. De afzuiging zou ik wel 24/7 aan laten.
                  Ze zien een (klein)beetje gelig tussen de nerven, en het blad staat wat bol.
                  Hierdoor zou ik denken dat je ze wellicht wat te nat hebt staan.

Ervaringen met Biobizz kun je overal op het forum vinden.
                  Ik gebruik het ook binnen, heb het schema ook wat aangepast etc.
                  Gebruik je ook pH- bij de biobizz voeding ? Wat is de pH dan, nadat je de voeding toegevoegd hebt ?
                  Hier komt pH 8 uit de kraan, voeg ik de voeding toe zakt deze naar 6.5 ongeveer, da's mooi goed, niks aan doen.

Ik las nog wat berichten terug, bijvoorbeeld van fsmidt: "1-4-2 voor de groei en 1-2-4 voor de bloei houd ik momenteel aan"
                  Tijdens de groei wil je meer N, iets minder K en P minimaal.
                  Tijdens de bloei zoek je meer P, iets minder K en minimaal N.
                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Ronthebudman View Post
                  Hou in de gaten dat die vilten zakken nat worden aan de onderkant. Dat gaat liggen schimmelen en rotten in je kweektent.
                  ik verzet alle dagen de zakken zo ik kan het wel zien als ze moesten nat worden onderaan
                  en als je maar 3 dagen 100ml per dag geeft in een zak van 12L kunnen ze moeilijk nat worden word direkt in de aarde getrokken en nog geen nat onderaan gehad in de zakken

bedankt voor jullie tips

Comment

ik verzet alle dagen de zakken zo ik kan het wel zien als ze moesten nat worden onderaan
                    Dan trek je dus dagelijks vele haarwortels kapot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                      Dan trek je dus dagelijks vele haarwortels kapot.
                      als ik de zakken op zijn geheel verzet trek ik toch geen haarwortels kapot ????? of toch wel ????
                      de plantjes zijn nog niet zo ver gegroeid dat de wortels door de zakken groeien

Comment

Jawel hoor. Ik weed niet of je enig idee hebt van de dikte van een haarwortel. Het wortelmutsje is 1 cel dik en een haarwortel is 3 cellen dik. Bij de minste beweging in de aarde trek je dat dus kapot. Die zakken zijn namelijk niet vormvast!
                        Alleen in de haarwortelregio vindt de opname van water en van de zouten plaats.
                        Omdat een wortel continue aan de punt groeit, 'verschuift' ook de regio van de wortelharen mee naar voren. Dat houdt in, dat de haarwortelpuntjes steeds af - en weer opnieuw opgebouwd moeten worden en maar een paar dagen leven. In jouw geval leven ze maar een halve dag en moet de plant telkens weer van voor af aan beginnen.
                        Last edited by FlintStoned; 8 August 2016, 19:32.

Comment

Hoe werkt dat dan met harde potten met gaten?
                          Die verplaats ik zelf elke dag 2 keer om ze te verduisteren en om ze de hele dag in de volle zon te kunnen houden.
                          Daar komen die haarwortels dan alleen door de gaatjes Naar buiten ... of helemaal niet?

Sorry voor het inbreken

Comment

Als een haarwortel door een gat groeit zal er luchtsnoei plaatsvinden dat sterft dan af. Wortels hebben lucht en water nodig, van allebei een beetje. In elkel water gaan ze kapot en in enkel lucht ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                              Als een haarwortel door een gat groeit zal er luchtsnoei plaatsvinden dat sterft dan af. Wortels hebben lucht en water nodig, van allebei een beetje. In elkel water gaan ze kapot en in enkel lucht ook.
                              bedankt voor deze bruikbare info FlintStoned

Comment

Mooi verslag

zelf gebruik ik een pro star cfl 200w groei lamp en werkt nu al een jaar perfect mijn plantjes groeien er goed op.
                                de lamp wordt ook niet heel warm dus kan ze lekker dicht erop zetten en hebt niet veel afzuiging nodig en in propogetor blijft het lekker vochtig dus bijna geen omkijken naar ook nog nooit last van uitschieters gehad lijkt net een bosje sla
                                ik ben zeer tevreden over groei cfl verlichting met bloei cfl heb ik geen ervaring.

succes met je kweek ga je volgen

Comment

Bezig...
                                X