Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekje op CFL 200Watt lamp

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekje op CFL 200Watt lamp

Oorspronkelijk geplaatst door Meglow View Post
    Ik zie het nu... sorry, meestal als iemand het over vliegen heeft, blijken het vr-muggen. Bij jou zijn het letterlijk 'vliegen'... weird.... ligt er ergens een muis te ontbinden ofzo
    nee muizen kunnen niet binnen en de kast staat geheel op het einde van de kelder en heb geheel de kelder leeg gehaald en schoon gemaakt voor ik mijn kast er heb gezet
    want weet dat kweekruimtes zo heel proper moeten blijven en ook geen huisdieren bij laten
    kast is nu dicht staat niet meer open en de rest van de vliegen zal wachten zijn tot ze aan de vliegenplakker blijven hangen

en als er een dier moest liggen te ontbinden denk ik wel dat je het snel zouw stinken
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

Ghehe...ja, dat ruik je zeker!
      Ik was begin dit jaar een muizenval op zolder vergeten, daar lag er ook een in te ontbinden. bleh.gif

Mja, als lezer vorm je een beetje een beeld van je kelder heh, ik weet natuurlijk niet hoe het eruit ziet, dus ik roep maar wat.
      Staat er een raampje open, of een rooster, en is daar buiten een putje in de buurt ofzo ?
      Misschien staat de Kliko buiten net naast de verluchting van de kelder ?
      Het kan zoveel zijn, maar als het schoon is moeten ze in ieder geval van buiten komen.

*Misschien zo'n elektrische vliegenlamp halverwege de kelder hangen ?
      Als je tent dicht zit kan dat wel.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

update bloei dag 35

Plantjes enkele dagen op water gezet op aanraden van @qnq
          heb ze dan 3 dagen op water gezet en stonden dan iets te nat
          ik heb ze dan maar enkele dagen zonder water gezet tot hun blaadjes gingen hangen
          en heb ze nu sinds gisteren eerste keer 225 ml kunnen geven zinder dat er water uit de pot was
          ze beginnen nu ook mooi hun weed aan te maken
          enkel de white widow geef geen zin om zijn weed te laten groeien die staat er zo al meer dan 14 dagen bij ( lastige dame ) altijd kuren pffffff

hier nog enkele foto's

Ice
          DSC05057.jpgDSC05058.jpg

Critical
          DSC05059.jpgDSC05060.jpg

Bubbelgum XL
          DSC05061.jpgDSC05062.jpg

white widow
          DSC05063.jpgDSC05064.jpg

Comment

DSC05101.jpgDSC05102.jpg

critical
            DSC05103.jpgDSC05104.jpg

Bubelgum xl

DSC05105.jpgDSC05106.jpg

white widow
            DSC05107.jpgDSC05108.jpg

Power flower ( buitenplant )
            DSC05110.jpgDSC05112.jpg

de zaadjes voor volgende ronde ( de regular zal voor de volgende zomer zijn )
            DSC05109.jpg

reacties of sugesties altijd welkom

Comment

worden die blaadjes nu erger of is het stabiel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Meglow View Post
                worden die blaadjes nu erger of is het stabiel?
                De blaadjes van de white widow blijven stabiel nu en dan eens wat meer verkleurde bladjes dan anders maar blijft ongeveer stabiel
                de bladjes waren zo dicht op elkaar gegroeid dat het plantjes al een tent leek en alle takken er boven waren zo dicht op elkaar dat het een vast dak leek en er kon niets van licht door naar het midden van de plant
                ook de weed groeit niet aan deze plant de bloeie knoppen staan er bij zoals in het begin van de bloei vandaag is dag 1 van week 6 bloeie zo zou binnen paar weken klaar moeten zijn

maar na 4 jaar terug een kweekje doen voelt terug goed aan .... wel wat problemen maar als ik er al iets aan overhoud ben ik content is niet voor verkoop maar voor eigen gebruik

volgende zullen meestal medical zijn dat ik zet .....

Comment

update bloei dag 50

hier zijn e terug met een verslagje is al terug 1 week geleden
                  we beginnen nu met bloei week 7
                  deze week hebben de dames hun laatste verhoging van voeding gekregen maar de bubbelgum en white widow waren daar niet gelukkig mee
                  en hebben dat goed laten zien aan hun blaadjes alle ben wel blij dat eindelijk de weed van de white widow iets begint te groeien
                  zal wel niet zo veel hebben maar bij iedere kweekje leren we terug bij
                  na deze week stop ik met de critical voeding te geven en zal ik dan 1 tot 2 weken spoelen en kijken waneer hij klaar zal zijn critical zouw maar 7 tot 8 bloei weken nodig hebben
                  de rest is 8 tot 9 weken en de ice 8 tot 10 weken bloei
                  dus heb de voeding van de bubbelgum en de white widow verminderd met de zelfde voeding van mijn buitenplant die is begonnen op bloei week 4

hier nog enkele foto's van de dames

ice
                  DSC05139.jpgDSC05140.jpgDSC05141.jpg

critical
                  DSC05142.jpgDSC05143.jpgDSC05144.jpg

bubbelgum xl
                  DSC05145.jpgDSC05146.jpg

white widow
                  DSC05147.jpgDSC05148.jpg

Comment

Idd ff stoppen met die voeding. Ik zou het leeggezogen blad ff weghalen als ik jou was.
                    Maar desalniettemin zit er een lekkere oogst aan te komen, nice!

Comment

heb de voeding voor de 2 dames die het moeiljker hebben verminderd
                      de andere dames hebben er geen problemen mee
                      voor de ciritcal is het laatste week voeding dan enkel op water ....
                      de rest zal nog 1a 2 weken voeding krijgen afhankelijk van de bloei tijd

Comment

update bloei dag 58

hallo hier ben ik terug met een verslagje
                        al vandaag even langs geweest inritcical urban garden shop in terneuzen om 18l potten en aarde en etc voor volgende kweekje want die is niet zo ver meer af
                        heb ook nieuwe termometer en lv meter mee want de andere was niet meer betrouwbaar je kon het kwiek buisje omhoog en naar beneden duwen
                        nu zal ik percies weten hoe warm en koud het word snachts heeft min en max functie en zal ook mij lv nu weten

was gisteren de critical beginnen water geven met dat mijn microscoop kapot was zo ook maar een nieuwe mee gebracht van terneuzen
                        en blijkt dat de triclonen van de critical nog wit en milky zijn zo nog even voeding geven van als de eerste bruine te zien zijn water geven en af doen als ze 50 milky en 50% bruin zijn
                        is normaal 7a8 weken bloei zo we zijn aan week 8 gisteren begonnen
                        de white widow doet ook zijn best en is een bloei spurt geschoten nu groeien zijn plukjes mooi alle mooi voor wat de plant nog voorsteld lol

hier enkele foto's zeggen meer dan mijn uitleg
                        ice
                        DSC05162.jpgDSC05163.jpgDSC05164.jpg

critical
                        DSC05165.jpgDSC05167.jpgDSC05168.jpg

bubbelgum xl
                        DSC05169.jpgDSC05170.jpgDSC05171.jpg

white widow
                        DSC05172.jpgDSC05173.jpgDSC05174.jpg

nieuwe temp en lv meter
                        DSC05175.jpg

tot volgende week

Comment

Ziet er netjes uit allemaal... heb zelf altijd de voorgtoei gedaan onde cfl 200 watt en leken net bosjes sla lekker vol en compact.
                          heb nooit problemen met de lamp gehda tot dat ik hem ging wisselen met hps en het haakje aan einde van lamp dat er voor zorgt dat hij niet gaat hangen was vergeten los te halen. daardoor is de lamp gebroken en wil nu een 400 watt hps groeilamp gaan kopen en kijken of dit veel verschil maakt.

succes

Comment

Leuke plantje dat wel!

Misschien een idee voor de toekomst om de punt en de komma te gebruiken, dat leest wat makkelijker.
                            gl hf lol wp gg no re!

Comment

Deze ga ik ff volgen....

Greetzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wijkagent View Post
                                Ziet er netjes uit allemaal... heb zelf altijd de voorgtoei gedaan onde cfl 200 watt en leken net bosjes sla lekker vol en compact.
                                heb nooit problemen met de lamp gehda tot dat ik hem ging wisselen met hps en het haakje aan einde van lamp dat er voor zorgt dat hij niet gaat hangen was vergeten los te halen. daardoor is de lamp gebroken en wil nu een 400 watt hps groeilamp gaan kopen en kijken of dit veel verschil maakt.

succes
                                bedankt wijkagent ik denk eraan om volgend kweekje terug te starten met de 200 wat cfl lamp doordat ze dicht op de plantjes hangen zullen ze niet snel stekken
                                en na enkele weken de 400 wat lamp erop eerst evsa op 250 en vanaf de bloei 400
                                want mijn dimabre hps 400 watt is zo wel goed voor groei en bloei

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door CrazyIvan View Post
                                Leuke plantje dat wel!

Misschien een idee voor de toekomst om de punt en de komma te gebruiken, dat leest wat makkelijker.
                                zal eraan denken

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Denman75 View Post
                                Deze ga ik ff volgen....

Greetzz
                                welkom plaats genoeg
                                Last edited by smoker2002; 3 November 2016, 03:25.

Comment

Bezig...
                                X