Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nee, idd Dutch, die is nog niet volledig klaar. Ik heb er dan ook maar een paar proevertjes van afgeknipt. De hoofdtoppen staan nog verder aan te zwellen
Zonder microscoop durf ik toch zeggen dat ze nog wat moeten hoor.
De meeste mensen hier worden graag stoned neem ik aan, en ik veronderstel dat jij daarbij hoort.
Aan de andere kant moet je ook vermijden dat dode blaadjes volledig geklemd komen te zitten in een zwellende top (en zo de kans op rot ernstig verhogen).
tja... ik kon idd niet langer meer wachten, maar de trichomen waren wel allemaal al melkkleurig. Enkele begonnen al donkerder te worden. Dus zou toch moeten meevallen denk ik
Veel gewicht zal ik niet hebben, maar ik ben al content als m'n eerste kweekje die geoogst kan worden enkele lekkere rokertjes opleverd. Ik zag het eerder als een probeersel en vond vooral de weg naar, en het al doende leren een leuk tijdsverdrijf met een mooie bonus als resultaat.
Maar een volgende keer ga ik voor meer oogst, met meer LED vermogen en LST.
Voor het goede had je nog een week of misschien 2 moeten wachten, maarja, geduld hebben is en blijft lastig. Het zal vast rookbaar zijn, geniet er van! Ben benieuwd naar je volgende kweek.
Comment