Deze beginnende kweker heeft een tent aangeschaft.
Er zitten nu 3x white diesel haze auto in en 2x super lemon haze.
Ik weet dat de auto's het beste naar buiten kunnen maar ivm met me verdachte dingen van me buurvrouw heb ik ze maar in de tent gezet.
Afgelopen dinsdag was het voor de wdh 3 weken van het moment dat ze der hoofd boven de aarde stak.
De slh zit op 2 weken.
Aangezien ik de wdh gewoon ze gang kan laten gaan laat ik die gewoin lekker groeien voir wat het is.
Denk dat ik jullie meer nodig heb mbt de slh kwa toppen enz.
Ik hou jullie op de hoogte van de status van mijn kweekje.
Oja ik heb het bij 2 slh gehouden aangezien ik zie dat het redelijk grote planten kunnen worden.
Alle 5 de planten krijgen voeding aan de hand van het canna voedingsschema alleen een iets lagere dosis dan aan gegeven staat.
De fotos zijn gisteren gemaakt.
De grotere zitten nu 3 weken en de kleine op 2.
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Er zitten nu 3x white diesel haze auto in en 2x super lemon haze.
Ik weet dat de auto's het beste naar buiten kunnen maar ivm met me verdachte dingen van me buurvrouw heb ik ze maar in de tent gezet.
Afgelopen dinsdag was het voor de wdh 3 weken van het moment dat ze der hoofd boven de aarde stak.
De slh zit op 2 weken.
Aangezien ik de wdh gewoon ze gang kan laten gaan laat ik die gewoin lekker groeien voir wat het is.
Denk dat ik jullie meer nodig heb mbt de slh kwa toppen enz.
Ik hou jullie op de hoogte van de status van mijn kweekje.
Oja ik heb het bij 2 slh gehouden aangezien ik zie dat het redelijk grote planten kunnen worden.
Alle 5 de planten krijgen voeding aan de hand van het canna voedingsschema alleen een iets lagere dosis dan aan gegeven staat.
De fotos zijn gisteren gemaakt.
De grotere zitten nu 3 weken en de kleine op 2.
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Comment