Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tijger's scrog budshots

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tijger's scrog budshots

    Korting op 420shop
    Graag deel ik wat budshots van eigen kruisingen, kweekjes en samenwerkingen met andere breeders
    Enjoy!

    Chocolate Rain, deze kent iedereen wel waarschijnlijk, super heerlijke soort van Eskobar
    Heel mooie pheno's in deze kruising. Gekweekt op coco's en kleikorrels 50/50 en canna coco

    gallery_7284_14247_424477.jpggallery_7284_14247_387087.jpggallery_7284_14247_426433.jpggallery_7284_14247_472165.jpggallery_7284_14247_474676.jpg
    Oldschool retired scrog master

    #2
    Re: Tijger's scrog budshots

    Nice.

    Comment


      #3
      Re: Tijger's scrog budshots

      Thanks FlintStoned!

      Enkele leuke soortjes die de moeite waard waren qua geur en stevige high

      Ms.Universe van Dynasty Seeds:

      Miss-universe.jpg

      NLA, ik dacht dat deze ook van eskobar was, vooral qua opbrengst was deze een uitblinker

      NLA-esko.jpg

      NYCHog #6, deze kruising was de mooiste uit een samenwerking met medebreeder TK: NYCDiesel X The Hog van THSeeds

      NYCHOG-V2.jpg

      Papaya van Nirvana Seeds, deze rook niet naar Papaya maar meer naar ananas

      Papaya.jpg

      Soms loopt het kruisen al es uit de hand

      zadencollectie.jpg
      Oldschool retired scrog master

      Comment


        #4
        Re: Tijger's scrog budshots

        NYCHog #1, kruising uit samenwerking met medebreeder TK: NYCDiesel X The Hog van THSeeds

        Deze kruising brengt het beste van deze 2 soorten bij elkaar, meer indicagroei-en opbrengst en kortere afbloei, nog betere geur en kwaliteit van toppen naar de NYCD toe.

        1 plantje in scrog op 50/50 coco en kleikorrels op Canna Coco & 600W.
        Grote bak 60L met geperforeerde bodem op Duma tray.
        Duma tray heef 2 doorvoeren: in van de bak eronder met de voeding (90L) via drippers en 1 voor de afvoerbak (60L). beide in de stijl van de substraatbak.
        Erg goedkoop en gemakkelijk op te zetten deze setup.
        Het substraat gebruik ik ook iedere keer opnieuw, gewoon even zeven in een groot ventilatorrooster, extra cocos toevoegen - en klaar.
        Geen gezeul met "vieze" aarde, ik vind cocos en kleikorrels een echt supermedium - ideale luchtigheid en vochtvasthouding.

        Het enige wat tegenviel was de hoogte van de tent, met de filter erin kon ik niet genoeg omhoog met de lamp en dat zie je wel aan de toppen.


        gallery_7284_2386_337177.jpg


        gallery_7284_2386_348750.jpg


        gallery_7284_2386_374394.jpg


        gallery_7284_2386_117762.jpg
        Oldschool retired scrog master

        Comment


          #5
          Re: Tijger's scrog budshots

          Schuif ff aan hier, tot de volgende!
          Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

          Comment

          Bezig...
          X