Nadat ik mn eerste kweek heb geannuleerd. Dit omdat ik voor het eerst binnen kweek en nog geen ervaring heb met led, alhoewel led mij veiliger leek ivm hitte en stroom verbruik.
Ik had eerst namelijk een Uniteck 4v2 met verstelbare spectrums maar nadat ik nachten info over led en licht spectrums had bestudeerd dacht ik, dit wordt een sprong in het diepe met een grote kans op falen.
Dus toch maar de beproefde HPS methode, zodoende terug gegaan naar greensell en netjes het verhaal uitgelegd. Dit was gelukkig geen probleem en werd omgewisseld voor een plug en play systeem wat ik op het oog had met wat leuke extra's.
Ik heb de volgende setup:
-Secretjardin DR90 incl. 2x flens 160mm (nieuwste versie incl. Webit.) die na de eerste kweek zal worden vervangen voor een 100 of 120
-Softbox Torin 500m3
-Variac 500w
-Combiconnect 160mm voor tussen softbox en filter en voor de inlaat(en)
-Sonoconnect 160mm voor na de softbox
-Can-lite 600m3 koolstoffilter flens160
-Sangenklemmen
-Lumii 400watt systeem met diepstraal kap waarvan de ballast instelbaar is op 250w-400w-600w-660w Boost.
-Monkey fan Secretjardin
-Pro hanger XL
-4x pot 25l
-4x pot klein (voor na het ontkiemen)
Gisteren avond maandag 18 juli ben ik met het ontkiemen begonnen van 4x Amnesia Haze (fem) van RQS, het ontkiemen doe ik op keukenrol tussen schoteltjes.
To be continued
Ik had eerst namelijk een Uniteck 4v2 met verstelbare spectrums maar nadat ik nachten info over led en licht spectrums had bestudeerd dacht ik, dit wordt een sprong in het diepe met een grote kans op falen.
Dus toch maar de beproefde HPS methode, zodoende terug gegaan naar greensell en netjes het verhaal uitgelegd. Dit was gelukkig geen probleem en werd omgewisseld voor een plug en play systeem wat ik op het oog had met wat leuke extra's.
Ik heb de volgende setup:
-Secretjardin DR90 incl. 2x flens 160mm (nieuwste versie incl. Webit.) die na de eerste kweek zal worden vervangen voor een 100 of 120
-Softbox Torin 500m3
-Variac 500w
-Combiconnect 160mm voor tussen softbox en filter en voor de inlaat(en)
-Sonoconnect 160mm voor na de softbox
-Can-lite 600m3 koolstoffilter flens160
-Sangenklemmen
-Lumii 400watt systeem met diepstraal kap waarvan de ballast instelbaar is op 250w-400w-600w-660w Boost.
-Monkey fan Secretjardin
-Pro hanger XL
-4x pot 25l
-4x pot klein (voor na het ontkiemen)
Gisteren avond maandag 18 juli ben ik met het ontkiemen begonnen van 4x Amnesia Haze (fem) van RQS, het ontkiemen doe ik op keukenrol tussen schoteltjes.
To be continued
Comment