Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

Hoi Eddy Thx voor je reactie.
    Ik wil ook gaan scroggen, ik ben echt benieuwd of dat me gaat lukken voor de eerste keer.
    Ik zag ook dat je een blumat systeem wilt aanschaffen, dat lijkt mij ook erg handig.
    Maar helaas met de bio voeding die ik nu geef is dat niet mogelijk.
    Het hoogte verschil van je planten heeft dat met de verschillende soorten te maken?

It's a medicine!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Oja vandaag m'n kleine meid weer voeding gegeven.
      50ml met root-juice en bio-heaven.

It's a medicine!!

Comment

als je ze gaat toppen dan groeien ze minder in de hoohte en meer in de breedte zo kan je ze wat lager houden

Comment

Hey,

Lees dat je wilt scroggen, maar nog twijfeld.
          Gewoon doen!!

Lees eerst over toppen, zorg dan voor kippengaas of iets dergelijks met mazen
          zodra je hebt getopt hang je deze boven de dames.

Tijdens de groei als de takken nog lekker flexibel zijn kan je ze makkelijk bevestigen
          na zo een 3 weken vanaf zaad schakel je naar 12/12.(mag ook langer)

De tip om het te doen als ze nog flexibel zijn, is zodat er geen takken afbreken
          tijdens het bevestigen.

Gr
          MrSmoke
          But what does it mean?

Comment

Als ik jou was ontkiemde ik zeker 1 zaadje meer dan dat je nodig hebt en begon ik helemaal opnieuw. Je kunt niet een plant die een maand oud is in hetzelfde hok zetten als de nieuwelingen. Nou ja, het kan wel maar hij loopt een maand voor en wordt dan veel te groot denk ik. Niet bang zijn om te gaan scroggen. Nooit bang zijn om iets nieuws te proberen! NOOIT!!! Je kunt voor 1 euro een scrognet maken. Een paar latjes en een rolletje coloured rope van de action en knutselen maar. (Zie mijn eena laatste update). Kippegaas is vrij scherp omdat het dun is. Dit touw is wat dikker en zachter om de steeltjes aan vast te maken. Post regelmatig een update en we lullen je er wel doorheen[emoji6]
            Succes! Grtz, Ron

Comment

niet twijfelen, scroggen. Het is heus niet moeilijk.

En zoals Ron zegt, beter eentje meer te ontkiemen. Je weet nooit.

succes
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Bedankt voor alle tips, dat waardeer ik echt heel erg.
                Scroggen gaan we dus gewoon doen op jullie advies. En ik ga even kijken hoe ronthebudman zijn net heeft gefabriceerd.
                Over het ontkiemen. Ik heb nog maar 4 amnesia zaadjes, zal ik dan een 5e ontkiemen van een andere soort? En wat ga ik doen met m'n dame van straks een maand oud. Zonde om weg te doen. Zal ik m neerzetten als kamerplant en gewoon kijken wat er gebeurd. Of naar buiten bij de rest van m'n buiten planten.

It's a medicine!!

Comment

thnxs voor de tip mr smoke

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

hey hoeloes
                  nee dat heeft niks te maken met het soort wiet ik heb alleen ww staan. heb het al eerder gehad. heb 1 plant wat geknakt en zie daar al hele goede resultaten van. dus weet zeker dat je de plant hoogte meer onder controlle hebt en er meer van gaat oogsten.

ik heb al een blumat set werkt werkt goed na wat tegenslagen. ik gebruik ook bio voeding en geef ze dat 1x per week met de hand.
                  Last edited by Wijkagent; 4 August 2016, 20:13.

Comment

Ah nu begrijp ik het wijkagent. Ik dacht ik mis iemand en heb nu wijkagent (ik schrok van de naam hahaha) Het is de veranderde naam. Ik vind het wel grappig ik heb hetzelfde gedaan nadat ik lid ben geworden. Oftewel heel verstandig wat je hebt gedaan.
                    Om nog even terug te komen op het scroggen. Ik zat wat te zoeken op het grote net en toen kwam ik dit tegen. "Ponytailing"
                    Ik heb nog niet in JD gezocht naar dit topic maar misschien heeft een van jullie hier al ervaring mee.
                    Zo hoef je niet te toppen, dus geen groei achterstand.
                    Alleen ik moet dit echt nog verder Googlen.

It's a medicine!!

Comment

hoi
                      ja idd account naam veranderd ziet er netjes uit idd alleen is scroggen makkleijker denk ik en kan je beter sturen in de breedte over het net als ze getopt zijn. er is maar 1 manier om erachter te komen wat je hebt beste vindt en dat is uitproberen. aleen persoonlijk denk ik dat bij scroggen toppen beter is.
                      succes

Comment

Joe, ik kom ook ff kieke hoor!
                        Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

Gezellig Dkuttekop
                          Ik heb m'n zaad al een tijdje binnen alleen laat nu de easy-start op zich wachten.
                          Nadat ik dezelfde dag dat het zaad verstuurd zou worden ik de start kit besteld heb. Zag ik een dag op wat later dat m'n bestelling nog in voorbereiding stond. Vreemd want volgens de site was het product op voorraad en zou binnen 24u verzonden worden.
                          Natuurlijk heb ik gelijk gemaild en kreeg als antwoord dat het wat vertraging (zonder reden) had opgelopen, en dat het diezelfde dag verstuurd zou worden.
                          Maar helaas nog niks binnen gehad . Dus ik heb vandaag maar weer eens gechecked, maar helaas is het nog niet gearriveerd bij TNT. Ik zag toen ook dat de site aangeeft dat m'n betaling pas 3 dagen nadat ik het heb over gemaakt binnen was. ???? Ik heb direct via internet betaald, dus al met al beetje vreemd van RQS.
                          Dus als het niet snel binnen is dan miet ik maar weer eens gaan mailen. Ik ben benieuwd met wat voor cadeau ze nu weer aankomen. Zo niet dan denk ik maar over te stappen op een andere leverancier. Gelukkig heb ik van jullie al veel goede namen gekregen en dat maakt de keus dan weer makkelijker.
                          @ wijkagent
                          Ik denk dat ik het maar gewoon bij toppen en scroggen hou voor de eerste kweek. Maar ponytailing ga ik zeker een keer proberen.
                          Laters

It's a medicine!!

Comment

Jammer is dat he, RQS maakt geen goede naam voor zichzelf, op vele vlakken. Maar blijf ze op de huid zitten, moeten ze maar duidelijkheid geven verdorie! Succes!
                            Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

@kuttekop
                              Ja zo jammer dit, helaas is er nog geen vordering wat betreft m'n verwachte levering.
                              Morgen ga ik maar weer eens mailen en ff goed m'n beklag doen. Ze weten nl. dat ik al begonnen was met ontkiemen.
                              Jammer maar het is een leerzame les. Sommige leden waren als enorm sceptisch over RQS. Maar vanwege de vele verschillende meningen over RQS heb ik het toch maar geprobeerd. Er zijn tenslotte genoeg succesvolle kweekverslagen met RQS zaad.
                              Maar ik ga nu zeker de volgende keer naar wietzaadjes.nl

It's a medicine!!

Comment

Comment

Bezig...
                                X