Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4xgrapfruit 1xdalahaze here we come!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

4xgrapfruit 1xdalahaze here we come!!!!

Korting op 420shop
    beste medegrowers en kijklustigen... na mijn 1ste redelijk succesvol en zoete kweekje ben ik 1 week geleden begonnen aan de tweede hopelijk nog betere kweek!!!
    mijn set-up is volledig het zelfde als de vorige alleen dat ik de eerste twee tot drie weken onder tl ga voorgroeien,om ze dan over te potten naar de 11l potten en dan ze te laten wennen aan de 400watter!!!
    alhoewel ik zeer tevreden was over de eeerste kweek denk ik toch dat dit beter moet gaan en iets meer uit te halen valt!!ik heb dan nu ook geen geboekte vakanties opstaan dus ga nu wel zorgen dat mijn scrognetje boemvol gaat staan!!!(niet overdreven ivm kans op toprot en blabla...)en hopelijk gaan we een geslaagd mooi uitziend lekker rokertje kweken!!!
    ik ga het dan ook alles hetzelfde houden als vorige keer ivm voeding enz..de hele plagron lijn dus ook de 6 weken voorbemeste royalmix!!!!
    toch zeker een paar verbeteringspuntjes zijn

:ze zowizo 2 tot 3 weken langer groeien!!!

:iets langer de alga grow meegeven ivm stikstof te kort.. wil groene planten!!!

:de green sensation ben ik naar mijn mening iets te vroeg gaan geven .. 1/2 weken later

verder ga ik al super blij zijn als ik mijn vorige keer kan evenaren.SUPER LEMON HAZE!!!.maar ga er alles aan doen om toch beter en meer resultaat te halen!!!!
    DE nieeuwe fotos komen er deze week aan met meer uitleg en nieuws

ik wens zowizo de medekwekers good luck met hun lopende, beginnende, beeindigde kweken!
    en hopelijk tot snel grtzzzz

Re: 4xgrapfruit 1xdalahaze here we come!!!!

Kom maar door! Ik schuif even bij
    Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

ik zet ook ff mijn stoeltje erbij
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

Veel succes met de citroenmistjes.

Comment

Goed begonnen al. Succes.
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Comment

beste medekweekers en geintresseerdeen..allereerst mijn exuzes voor het lange wachten op mijn respons
              door gebrek aan tijd goesting en een goeie camera heb ik het een beetje laten hangen hier..daarvoor mijn exuzes...
              allereerst wil ik nog bedanken voor de gelukwensen hier want ze waren nodig ... mijn tweede kweekje liep niet van een leien dakje zoals ik gehoopt had...
              grotendeels mijn eigen schuld!!!jawel..ik geef het toe dat ik dit keer minder werk tijd in men plantjes gestoken heb en das ook te merken..zoals ik zei heb ik de plantjes laten boven komen onder de tl verlichting...dit was voor mij erg tegen gevallen oa dat alles langzaam ging en de plantjes leken mij stil te staan..( dit kan mijn eigen fout zijn omdat ik ni zo slim was de tl buizen na te kijken of ze weel geschikt waren hiervoor..deze had ik gekregen en waren zogezegd wel geschikt).ik kon dit na 2 weken niet meer aanzien en had me voorgenomen ze om te potten naar de royalmix...en had ze bijna eruit geflikkerd maar de metamorfose was ongelofelijk!!!!
              ze waren terug tot leven gekomen en hoe!!!! ze waren mij echt ze dankbaar denk ik MAAR toen kwam dat lekker zonnetje en had ik temperaturen tot weel 38 graden in de tent...dit heb ik 2 dagen gehad tot ik elke dag een emmer koud water voor de blazer neer heb gezet en tweee zeiknatte handdoeken rond de plantjes heb gezet...resultaat constant 28 graden en terug vier gelukkige plantjes...
              momenteeel zijn ze al getopt en staan ze helemaal in de groei!!!!de bedoeling is van deze 4 toch een goeie 300 gr min af te halen...ik ga er dan ook voor zorgen dat mijn netje boemvol gaat staan deze keer en ze zowizo nog 3 weken te laten doorgroeien!! ik kom deze week met een fatsoenlijk update met ook de bijhorende fotos die iedereen verdiend op dit forum die er ook mee bezig is uiteraard...maar eerlijk gezegd was dit een saaie ronde tot nu toe..maar zullen we nu eens zorgen dat het wat interresanter word.alvast bedankt voor de steunbetuigingen en dat komt hier allemaal dik in orde....
              chilt ze greeetingzzzzz

Comment

we wachten vol ongeduld op de foto's
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

Bezig...
                X