Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mooi kweekje hoor. Tevreden van die bio bac voeding? Ik doe er nu ook een kweekje mee maar merk dat het voedingswater met al die biologische bestanddelen heel snel gaat schimmelen. Er gaan dan witte vlokken ronddrijven en dergelijke. Maakt dit iets uit of beter kleinere hoeveelheden aanmaken? Grts
Bio-organische voeding moet je altijd binnen 24u geven, mag je niet langer bewaren.
Planten gaan goed Plantos!
Ik ben alleen niet zo gek van die elektra in de kweekruimte, zo dicht bij de planten.
Mgoed, het zal niet anders kunnen denk ik ?
@ Gnolf: Bio voeding maak ik altijd vers aan, gaat snel kapot...
@ Qnq: ja korte kabels, kan idd niet anders.
Maar hangt gelukkig 50 cm boven de aarde bak en is spatwaterdicht. Ook giet ik heel rustig met mijn bijgevoegde tool Is bovendien laatste ronde ooit in deze kast, zal daarna voor drogen gebruikt gaan worden. Ga weer kamperen met een tentje
Ik schuif ook aan. Zie mijn andere post over de aanschaf van de bonanza 1200 met 2x gtools 560 leds. Ik moet nog gaan kopen en volg met grote interesse!
Dat ziet er lekker uit allemaal.
Cool die zelfgefabriekte watergever. Die knik is neem ik aan om de flow te knijpen?
In december kun je hem ook mooi gebruiken als midwinterhoorn
Dat gaat blijkbaar heel goed onder je Leds, plantjes zien er mooi groen uit.
Ik ga hier ook af en toe binnenwippen, ben benieuwd wat het wordt. Succes!
Comment