Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hier weer ff een foto update van mijn tentje..... Iemand een idee waarom 1 van de critical dames er zo gehavend uitziet? Op de eerste vier foto's zijn de critical dames te zien en deze logeren samen met de mystery dame in de tent onder een LV van 65% met een temperatuur van 26 graden en vrij constant (ook met licht uit) Ze hebben 0.1 ml power roots en pure zym gehad met een PH van 5.9
De derde critical heb ik uit de tent gehaald,daar dat deze achter blijft.
De mystery dame staat er prachtig bij....hopelijk is het de northern Light
Hoi Ripabrucky,
Nou gaat m'n kennis nog niet zo ver als beginner.
Maar volgens mij zag ik laatst ook zo iets voorbij komen en toen bleek dat ze even te nat hadden gestaan.
Ik ben benieuwd of ik het bij het juiste eind heb.
Verder zien ze er prima uit.
ik heb nu al enkele kweken achter de rug en heb bijna altijd zaad van RQS gebruikt en heb er nog weinig problemen mee gehad
ik ontkiem ze altijd op keuken papier kan je ook zien op mijn kweek verslag 200watt CFL lamp en heb ze bij deze ronde ook terug ontkiemd in 2 dagen
onder keuken papier en dan in stek aarde gezet en heb maar weinig dat ze niet uitkomen
ook zelf gebruik ik de smart pots van 12 Liter in mijn verslag
veel moed verder ik zal je volgen ... je dames zien er goed uit
Thx dj felix ma dat zal dan enkel van de verse lucht/ventilator zijn?! Had ergens gelezen dat het krullen van teveel licht zou kunnen komen. Aangezien de andere dames het toch goed doen,heb ik het licht een paar schakels hoger gezet. Heb zo'n luxmeter app en daarmee gemeten.....nu weet ik wel dat die totaal onbetrouwbaar zijn.....maar daar heb ik gemiddeld 15000 lux op 50 cm afstand.
Goedemorgen Ripabrucky, ik heb wat gedraaid blad door m'n licht druk en ivm met de ventilator die teveel op m'n planten gericht stond. M'n lamp stond net ff wat cm te dicht op m'n dames.
Ik zal vanavond wat foto's in m'n verslag zetten.
Goedemorgen hoeloes,ik maak me teveel druk erover. Maar beter safe dan sorry en het is/was al gelijk behelpen vanaf het begin he. Denk dat de laatste critical dame het niet gaat redden qua achterstand. Dus blijven deze drie over.
Ik denk dat iedereen z'n eerste kweek wel een soort van stress ervaart. Maar ook denk ik dat je daardoor je eerste kweek enorm veel leert, waardoor je de volgende kweekjes stukken relaxter bent.
Ik merk nu tijdens m'n eerste kweek dat ik dingen te perfect wil doen waardoor ik juist fouten ga maken.
Ik heb ook maar drie dames over, nu maar hopen dat ze ons wat gaan opleveren.
critical is een plant dat zeer makelijk groeid is niet de eerste keer dat ik ze zet en rook ze ook heel graag
niet treuren ik heb ook maar 4 planten 2 ide heel goed groeien en 2 die al bijna 14 dagen niet meer groeien
er staat nu een 400 watt hps lamp met een evsa op en hopen dat ze nu terug beginnen groeien /bloeien van 13.800 lumen naar 55.000 lumen moet toch wel een verschil geven
dat is mijn critical waar ik nu mee bezig ben de andere 3 zijn andere soortjes
Comment