Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hangbladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hangbladeren

    Korting op 420shop
    Heey ik heb een vraag zins gister hangen de bladeren van een AF naar beneden is hij nu klaar om geknipt te worden of speelt er misschien wat anders hoor graag jullie mening
    Attached Files

    #2
    Re: Hangbladeren

    Hoe is het met je watergift?
    Heb je dat onder controle?
    Je bladeren vergelen wat ,te weinig voedingswater?
    Klaar is als je trichomes goed op kleur zijn.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: Hangbladeren

      Te veel water de aarde ziet er nat uit en de onderste bladeren is ook te zien dat het te nat is.
      Veel minder water geven de aankomende tijd

      Comment


        #4
        Re: Hangbladeren

        Ik dacht dat de water giften goed was maar zal voorlopig ff geen water geven. Kwa voeding kreeg ik paar weken geleden het advies om te stoppen met voeding. Zal straks nog ff foto's maken van de trichomen mis dat jullie een schatting kunnen maken van hoelang ze nog moeten

        Comment


          #5
          Re: Hangbladeren

          Welk soort AF is dit om nieuwsgierig te zijn? Heeft het de hele tijd achter dat plastic gestaan?
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

          Comment


            #6
            Re: Hangbladeren

            Ik heb 5x amnesia en 1x super silver staan nee staan niet altijd achter het plastic. Meestal vroeg in de ochtend of klote weer en dan haal ik ze er later weer uit voor goed in de zon te zetten en savonds zet ik ze binnen neer ivm diefstal.

            Comment


              #7
              Re: Hangbladeren

              Heeft iemand idee hoe ik de aarde sneller kan drogen

              Comment


                #8
                Re: Hangbladeren

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...nabis-Helpdesk

                Comment


                  #9
                  Re: Hangbladeren

                  Ja morgen in de zon zetten komt hittegolf aan
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Hangbladeren

                    duidelijk te nat !


                    een super methode is om als je water geeft je pot op te tillen , als die licht aan voelt zit niet veel water meer in de aarde , bij wat zwaarder nog wel !


                    of anders op de weegschaal zetten
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment


                      #11
                      Re: Hangbladeren

                      Is er nog een kans dat ze het overleefd ?

                      Comment


                        #12
                        Re: Hangbladeren

                        Volgens mij zit ze ook vol met meeldauw
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Hangbladeren

                          Ik hoop toch van niet. Ik heb ff wat foto's toegevoegd van m'n dames nu mis dat je nu beter kan zien als er wel of geen meeldauw op zit en hoe ze er verder uitzien

                          20160822_224733.jpg20160822_224704.jpg20160822_224654.jpg20160822_224644.jpg20160822_224625.jpg20160822_224621.jpg20160822_224608.jpg

                          Comment


                            #14
                            Re: Hangbladeren

                            Naar mijn idee heb je te maken met te natte grond en een gevalletje meeldauw als ik het goed zie.
                            Die te natte grond kan je morgen grotendeels weg werken door ze buiten te zetten....aankomende week hittegolf in NL.

                            Ik mis nog enige ervaring, maar als het meeldauw is wat ik zie op je bladeren zou ik ze maar snel en gelijk omkappen.
                            Voordat je echt alles kan gaan weggooien.
                            Zou zonde zijn voor de tijd en moeite die je erin gestoken hebt.
                            sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                            Comment


                              #15
                              Re: Hangbladeren

                              Foto 7 van de laatste serie lijkt toprot in te zitten. Volgens mij is dat dezelfde plant als in je eerste post ?
                              Misschien is het een idee om zelf even te googelen of in de helpdesk hier op JD naar meeldauw en toprot-posts te kijken en dan eens goed met je planten te vergelijken ?
                              Jij kunt dat veel beter zien dan wij van een paar foto's

                              Hoe lang ze nog moeten ?
                              Da's ook moeilijk te zeggen, zo te zien ben je al aardig ver op weg.
                              De gemiddelde autoflower heeft 3 maanden nodig van zaadje tot oogst.
                              Last edited by QnQ; 23 August 2016, 06:49.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X