Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BigBud en PurpleBud / Buffertabs - BAC bloei / Airpots / 450W led+ 2 30W IR- UV ledspots -

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

BigBud en PurpleBud / Buffertabs - BAC bloei / Airpots / 450W led+ 2 30W IR- UV ledspots -

Korting op 420shop
    Een nieuwe kweek! Deze keer besloten het biologisch te proberen. Vorige kweek was succesvol maar redelijk lage opbrengst. Met Sannie moet ik niet meer afzuren dus zou vlotter moeten gaan. De dames staan in 10 liter Airpots. Naast een nette 450wat ledlamp wordt UV en IR licht bijgegeven met bloeispotjes. De planten worden gestreeld via al hun zintuigen...

Setup:

-90x90cm Secret Jardin met alles op en aan
    -5 Airpots 10liter (http://air-pot.com/45a2438d01edb47ffc6f8476ca3ddde3.jpgEkRr55z.jpg (laat ons hopen )

Dag4: Zaaielingen krijgen hun nieuwe thuis
    Snapchat-7341913430558133857.jpg

Dag 22/ Begin week 4 groei:

Planten zijn vorige week getopt. De topjes met stekkenpoeder in kleine potjes gezet. Hopelijk slaan ze aan.

DSCN0001 (2).jpgDSCN0001 (9).jpgDSCN0001 (11).jpg

1 Enkele vraag: Ik wil de planten vlechten in individuele scroggnetjes. Ze blijven echter heel kort en gedrongen. Hoe dwing ik ze wat meer de hoogte in? Of gewoon geduldig zijn en langer voorgroeien?

Bedankt voor het lezen en adios!

Re: BigBud en PurpleBud / Buffertabs - BAC bloei / Airpots / 450W led+ 2 30W IR- UV ledspo

Blurple licht, zwarte glimmende plastic en ribbeltjes ; oh my ... Die donkey toeter zal wel moeilijk worden om na te groeien in je setup.

Strekken stimuleren kan gebeuren door ;
    - ver rood licht
    - stikstofrijke voeding
    - hogere temperaturen
    - je lamp hoger hangen (of minder intens laten schijnen)
    Natuurlijk speelt genetica ook een rol.

Veel succes !
    Last edited by Tjirp; 24 August 2016, 19:02. Reden: lijstje 1 lijn langer gemaakt

Comment

Re: BigBud en PurpleBud / Buffertabs - BAC bloei / Airpots / 450W led+ 2 30W IR- UV ledspo

Thx. Lamp op 80 cm gezet. Warm is het zowiso al genoeg. 35 graden in de tent, net als buiten

De foto's zijn maar voor de lol he. Hoewel ik wel hoge verwachtingen heb van die glimmende ribbelplastiek

Comment

Hoe gaat het met de spruiten ?

Comment

30d-knakken.jpg Na 4 weken een supercropje toegepast.

DSCN7035.jpgDSCN7037.jpgDSCN7038.jpgDSCN7040.jpg

Na vijf dagen zijn de spruiten mooi gerecupereerd. Tijd om om te schakelen.
          De getopte groeischeuten zijn inmiddels allemaal aangeslagen. Ik had er niet veel van verwacht gezien de stekjes erg kort waren, en ik heb ze rechtstreeks in volle potgrond gezet met 450 watt erop. Wiet is een onkruid

DSCN7036.jpg

De groeistimulans van die airpots is trouwens waanzinnig. hieronder een foto van dag 40 van mijn vorig kweekje. Planten stonden in 15 literpotten ipv 10. Misschien ligt het ook aan de biologische voeding. Ik weet het niet. Thx om te volgen!
          vorigerundag40.jpg

Comment

Mooie cropjes, zien er gezond uit.

Comment

Thx, Buiten een paar gele blaadjes is alles in orde.

Na 1 week omzetten al bloeiverschijnselen. Nu derde dag bloei.
              Niet veel meer te melden. Met buffertabs kweekt de wiet zichzelf. Nog een druppelsysteem en ik zou 2 maanden op vakantie kunnen
              Een paar fotos;

DSCN7046.jpgDSCN7049.jpgDSCN7048.jpg

Ook nog een minitentje gezet voor wat bonsaimoeders. Belicht met 30 wat ledlampje. Het is meer een experiment dan iets anders

DSCN7052.jpgDSCN7050.jpg

Comment

Wat een mooi groen tapijtje heb je daar gecreeerd, ben jaloers... nice!

Comment

Merci man. Ze doen het goed!

Comment

2 weken bloei,
                    niets meer te melden

DSCN7056.jpgDSCN7058.jpgDSCN7065.jpg

Comment

5 weken bloei:

Dames blijven opzwellen en stinken. Ze worden goed vetgemest.
                      Als je volgt, laat gerust iets weten of geef wat feedback. Deze draad begint te voelen als een innerlijke monoloog

DSCN7080.jpgDSCN7096.jpgDSCN7100.jpgDSCN7101.jpg

Comment

wellicht omdat het te goed gaat bij je

Comment

tering mooi veldje gaat zeker genoeg rookwaar vanaf komen
                          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze volledig gemist heb.

Wat staan ze er mooi bij. Mooi donkergroen.

Vergeet je niet tijdig te spoelen? Aangezien ze zo donker Zijn zal er wel nog heel wat voeding inzitten.

Thugz

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ze krijgen bac bio en zitten buffertabs in de grond. Is spoelen dan nodig en mogelijk?
                              Last edited by Gnolf; 14 October 2016, 21:00.

Comment

Bezig...
                              X