Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Biologische COB au vin... AutoMazar en Think Different 200W LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Biologische COB au vin... AutoMazar en Think Different 200W LED

beide kaarten zitten even vol,..... te vol inderdaad....

het moment van rijping kwam aardig overeen met het moment dat er echt geen groen meer in de bladeren zat, net op tijd dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Meglow View Post
      DAG 86

hehe, eindelijk amber naar mijn zin, ze begonnen zelfs al te foxtailen ( Hoeloes).
      Ik heb die linksachter helemaal omgebracht (geen groen meer aanwezig behalve in de toppen zelf) en die rechter alleen de bovenste helft (idem). Beide zijn Think Different. Nat 83gr., dus alles extrapolerend kom ik op een verwachte eindopbrengst van (5pl. / 1,5pl)*83gr*1/3 = ca. 90gr eindproduct.... op ca. 150W COB-LED hmmm, nou, we zullen zien, hopelijk valt het iets hoger uit.
      De toppen zijn in ieder geval steviger dan ik gewend ben van onder de spectrabox.
      Leermomentje: varenrouwmuggen houden net zoveel van gele als van blauwe plakstrips!

[ATTACH=CONFIG]310509[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]310510[/ATTACH]

Is dat totaal dag 86? Of dag 86 bloei??
      90gram op 150watt is toch lekker! Ik hoop dat ik daar ook in de buurt kom
      gl hf lol wp gg no re!

Comment

Totaal, dag 1 is toen het plantje boven kwam

Comment

Totaal, dag 1 is toen het plantje boven kwam
          Cool. Dat is dan vlot gegaan
          gl hf lol wp gg no re!

Comment

nice die wink, inderdaad 2 weken langer dan de breeder opgeeft, en dan zijn ze nog niet eens allemaal rijp.

Comment

nice die wink, inderdaad 2 weken langer dan de breeder opgeeft, en dan zijn ze nog niet eens allemaal rijp.
              geniet ervan volgende x beter. Ik heb ergens gelezen dat het meestal langer duurt dan de breeder aangeeft. Misschien omdat je beetje problemen had in het begin dat het daarom een vertraging heeft opgelopen. Hoe hoog waren je planten ongeveer geworden, en wanneer begonnen de planten echt te ruiken? Ik zit nu op bloei dag 20 met mooie toppen maar het ruikt niet eens.
              gl hf lol wp gg no re!

Comment

Nou, zo vroeg zijn ze er bij mij nooit bij.. denk eerder dag 30 ofzo... planten zijn cm of 40 schat ik zo in.

Comment

DAG 92......

In mijn formule klopt niet dat droog/nat 1/3 bedraagt, eerder 1/4 want ik heb slechts 20gr. droog overgehouden op 83gr. nat. Dit brengt mij op een verwachte oogst van ca. 70gr = ca. 0,5gr/W (met een start onder de spectrabox en de nodige rottigheid onderweg).
                  De rest van de plantjes is nog steeds niet naar mijn zin. We zitten 3 weken over de tijd van de breeder, eind deze week wil ik alles om hebben, rijp of niet. Dat auto's moeilijk amber geven heb ik volgens mij hier ergens gelezen, dus ik kijk vnl. naar milky. Sommigen zijn al aan het foxtailen.

Comment

Als ik het goed heb zal de trichomen in de latere fase veranderen in amber doordat de cyclus bijna ten einde is. Het THC breekt af en wordt omgezet in CBN. Bij autoflowers is dit niet hetzelfde als met reg en fem zaadjes en dit kan ook een rol spelen denk ik. Heb al eens eerder gelezen dat bij veel autoflowers de trichomen naar amber gaan tijdens het curen.
                    Zet ze anders 72u lang in het donker met lage temperaturen. Door de shock gaat de plant 'extra' trichomen ontwikkelen en al het energie en aandacht wordt daaraan besteed doordat de plant probeert te overleven. Daardoor zou je meer trichomen en dus sterkere wiet krijgen. Misschien krijg je ze dan ook nog amber? Respect voor je geduld in ieder geval heheh
                    Ad usum proprium!

Comment

lijkt me een mooi experiment, ga ik deze week wat mee doen, thanx ganja!

Comment

DAG 95

Een halve Think Different (52gr. nat) en een hele AutoMazar (90gr. nat) omgehakt en voorzien van een nieuw kapsel. Veel milky en ook wat amber hier en daar, dus... verwachting is dat ik hier 10-15gr. TD en 20-25gr. AM aan overhoudt.
                        Er staan nog een foxtailende TD en AM af te bakken onder 2 COB's, die gaan over een paar dagen naar droogland. Hoop daar ook nog tussen de 30 en 40 gram droge wiet af te halen straks.
                        Al met al denk ik dat ik richting de 90gr. droog afsteven, valt dus alleszins mee....

Comment

DAG 101

De halve TD heeft nog 15gr. droog opgeleverd en de AM 20gr. De nog in de tent residerende plantjes ook een kopje (geen topje) kleiner gemaakt en die gaan nog een weekje drogen in de tent.
                          Argh... de TD heeft me een partij stressballen gekregen... (niet verwonderlijk overigens)... heb geen zaadjes kunnen ontwaren, dus waarschijnlijk iets van de laatste 1 of 2 weken.
                          Last edited by Meglow; 20 December 2016, 21:43.

Comment

Zo, alles staat te curen in weckpotten. Laatste plantjes gaven ca. 35gr, waarmee ik totaal op rond de 90gr. uitkom. Daarbij ook nog 5 zaadjes gevonden helaas. Ligt volgens mij niet aan de soortjes, maar eerder aan de partij stress die ze hebben ondervonden. Al met al niet ontevreden, de kweek liep verre van ideaal en toch kom ik ruim boven de 0,5gr/W uit. Dat is meer dan ik ooit met een Spectrabox voor elkaar gekregen heb. Volgende kweek hopelijk richting de 1gr/W!

Comment

Toch niet slecht 0,5g per watt. Wat voor stress bedoel je precies? Die van mij hebben per ongeluk een hele nacht licht gevangen van mijn led zaklampje die nog in de tent zat. Zou dit een reden zijn voor herma's?
                              Ad usum proprium!

Comment

Stress door waterhuishoudingsproblemen (te weinig water in de groeifase, als je de foto's bekijkt zie je dat in een vrij vroeg stadium ze al bladproblemen kregen). Ik denk dat elk soort stress herma kan uitlokken, tuurlijk zal de ene soort er gevoeliger voor zijn dan de andere. Bij mij is het pas in de laatste bloeiweken gebeurd bij een van de TD's, het grappige is dat de zaadjes vnl. zitten in de AM, nieuw (hermagevoelig) soortje dus

Comment

Bezig...
                                X