Re: Biologische COB au vin... AutoMazar en Think Different 200W LED
Die watergift hoeveelheid vind ik ook een moeilijk ding.
Tis ook nooit goed eh voor die vrouwen...
blumatsysteempjes met digi sensor overweeg ik. Ervaringen?
Lijken me relatief betaalbaar. http://www.blumat.nl/
Steak bakken, mam leerde tme zo:
Vlees op kamertemp en rauw kruiden, druk er es op en voel hoe hard/mals het is. (Onthouden voor straks)
Pan met dikke bodem (een zware dus)
Wat olie in de pan en heet laten worden(olie kan heter dan boter).Eens heet klontje boter erbij en eens gesmolten steak erin. Beide kanten aanschroeien, dan vuur op halve stand en wachten. Als ge op u steak licht drukt met vork ofzo (niet prikken).
Boterzacht = bleu. (Warm maar rauw binnenin)
Gekookte aardappel prakken tegendruk (nja hoe legt ge dit uit he) = saignant .ongeveer half doorbakken.
Rubberbal tegendruk= schoenzool.
Wilt ge geen rood vocht eruit hebben lopen als ge snijd. Wikkel u vlees in aluminiumfolie na bakken en laat 5 a 10min rusten voor ge eet.
Smakelijk
Die watergift hoeveelheid vind ik ook een moeilijk ding.
Tis ook nooit goed eh voor die vrouwen...
blumatsysteempjes met digi sensor overweeg ik. Ervaringen?
Lijken me relatief betaalbaar. http://www.blumat.nl/
Steak bakken, mam leerde tme zo:
Vlees op kamertemp en rauw kruiden, druk er es op en voel hoe hard/mals het is. (Onthouden voor straks)
Pan met dikke bodem (een zware dus)
Wat olie in de pan en heet laten worden(olie kan heter dan boter).Eens heet klontje boter erbij en eens gesmolten steak erin. Beide kanten aanschroeien, dan vuur op halve stand en wachten. Als ge op u steak licht drukt met vork ofzo (niet prikken).
Boterzacht = bleu. (Warm maar rauw binnenin)
Gekookte aardappel prakken tegendruk (nja hoe legt ge dit uit he) = saignant .ongeveer half doorbakken.
Rubberbal tegendruk= schoenzool.
Wilt ge geen rood vocht eruit hebben lopen als ge snijd. Wikkel u vlees in aluminiumfolie na bakken en laat 5 a 10min rusten voor ge eet.
Smakelijk
Comment