Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Biologische COB au vin... AutoMazar en Think Different 200W LED
Re: Biologische COB au vin... AutoMazar en Think Different 200W LED
@assilator: ?? ik zou ze lekker allebei aan trappen. Misschien niet erg efficient qua verbruik, maar je plantjes schrikken dan niet zo als je ze opeens bijzet.
@hoeloes: als je ook zulke mooie herfskleuren wil in je tentje dan weet je me te vinden
@assilator: ?? ik zou ze lekker allebei aan trappen. Misschien niet erg efficient qua verbruik, maar je plantjes schrikken dan niet zo als je ze opeens bijzet.
@hoeloes: als je ook zulke mooie herfskleuren wil in je tentje dan weet je me te vinden
en dan bij de bloeiperiode enkel de bloeilamp aan of ook gewoon allebei? heb nu allebei de knopjes van de lamp op on gezet :d thanks voor de snelle respons :d
Denk van wel, hoe meer licht hoe beter. Ik heb alleen lampen gehad waarbij je de bloeisectie apart kon aan of uit zetten, er was geen optie om de groeisectie uit te schakelen.
Denk van wel, hoe meer licht hoe beter. Ik heb alleen lampen gehad waarbij je de bloeisectie apart kon aan of uit zetten, er was geen optie om de groeisectie uit te schakelen.
Bij deze dus wel maar heb ze nu beide opstaan dus zie wel hoe het verloopt
plantjes zelf staan er best goed bij nu vrijdag week 3
misschien een goed idee om zelf ff een draadje te starten, dan kan iedereen meegenieten van je kweekje en hoef je niet in allerlei draadjes dezelfde vragen te stellen. Ziet er leuk uit verder, succes!
misschien een goed idee om zelf ff een draadje te starten, dan kan iedereen meegenieten van je kweekje en hoef je niet in allerlei draadjes dezelfde vragen te stellen. Ziet er leuk uit verder, succes!
heb in iedet geval een kweekverslag staan : eerste kweek ooit 3x easy rider 1x bigbangauto plagron.....
Hmmm...ik denk dat ze nog ff tijd nodig hebben. Zeker de voorste drie zijn er nog lang niet. De twee achterste laat ik staan totdat ze aan de kleine blaadjes in de toppen beginnen te sucken. Zal niet lang duren want alle grote blaadjes zijn inmiddels zo goed als leeg. Het ruikt overigens heerlijk in de tent.
Dag 67 in bloei voor een autoflower? Is toch lang genoeg Ik heb weer geen ervaring met autos Meg
Zie wel wat witte pistels boven inderdaad dacht dat het kwam doordat de lamp er te dicht opzat. Nog effe.
Ik vind ze eigenlijk mooi om te zien qua kleur. En die toppen zien er niet mis uit! Nog ff en je kan de scharen slijpen. Ookal trekken ze leeg ze overleven vaak langer dan ge zou verwachten ondanks de kleuren.
Comment