Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Biologische COB au vin... AutoMazar en Think Different 200W LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Biologische COB au vin... AutoMazar en Think Different 200W LED

Oorspronkelijk geplaatst door D83 View Post
    Inderdaad mooie herfstkleuren En je hebt je vork al klaar liggen om aan te vallen zie ik haha.
    Ad usum proprium!

Comment

Comment

Volgens mij is het redelijk uniek dat iedereen aanstuurt op oogsten terwijl de kweker in kwestie wil wachten. Meestal is het andersom...
        Ik zou niets liever willen, maar ze zijn gewoonweg nog niet zo ver, even geduld mannen...

Die vork ligt daar om straks in de steel te zetten............................. nee, was om de grond een beetje op te rullen toen deze wat ingeklonken was, lui als ik ben ligt die vork daar nog steeds.

Comment

Haha wat een optimisme! Goed dat je zelf het geduld nog kunt opbrengen. Die scissors guy lijkt me wel erg handig om erbij te hebben met oogsten damn

Comment

Ik denk niet dat ik genoeg cash heb om Johnny Depp in te huren. Doe ik trouwens liever toch zelf, vind het leuk werk, lekker ontspannen met een bakkie thee en een jongo.

Comment

Ik merk dat het filter, dat nog vrij nieuw is, de geur niet helemaal meer kan neutraliseren. Ff een pak waspoeder bij de uitlaat zetten

Ff een vraagje aan de mensen die COB's gebruiken: ga je amber zien onder deze lampen aangezien er geen UV in het spectrum zit?? Of is dat UV verhaal een broodje aap en is het gewoon oxidatie die niet lampafhankelijk is? Ik heb gezocht op het net naar mensen met automazar of think different kweekjes en weet dat deze autoflowers amber kunnen laten zien. Ik zie momenteel veel milky op sommige toppen, maar nog geen amber, vandaar....

Comment

Ik was je ook maar aan het plagen hoor Meg hahaha.
                Zeker handig die sciccor hands dude dan ben je zo klaar met oogsten en dan ook geen gekloot met plakkerige handjes daarna (ik houd niet zo van latex handschoenen)

Ik heb geen ervaring met autoflowers maar wel dat ik ergens had gelezen dat sommige AF helemaal geen amber trichomen laat zien zelfs na 12 weken niet. Of de nachtelijke temperatuur moet lager en wacht ook tot alle cola blaadjes zijn vergeeld. Anders zet je de planten 72uur in het donker voordat je gaat oogsten dit zou het aanmaken en het proces versnellen van THC dus misschien krijg je wel amber te zien daarna. Heeft volgens mij niet veel met de lamp te maken denk ik hoor?
                Ad usum proprium!

Comment

ik heb ook cobs en krijg wel gewoon amber in de trichomen. Dit is dan wel met regulieren en niet met autos. Al heb ik zelf het idee dat het afbloeien onder cobs iets langer duurt ten opzichte van hps. Maar om dat wat meer zeker te zijn zal ik nog een paar rondes moeten draaien. Hiervoor gebruiken sommige van die amerikanen nog wat extra far red, als ik het nodig acht voeg ik die nog een keer toe om te zien of het wekelijk wat uit maakt.

Comment

thanx mannen, het ligt dus aan het soortje, niet zozeer aan de lamp.

Comment

Ik heb ook verrode leds, maar of het nou echt scheelt zou ik niet kunnen zeggen.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

DAG 81

Eindelijk begin ik bij enkele toppen wat amber waar te nemen.
                        De toppen lijken overigens wat steviger dan bij kweekjes met mijn spectraboxje te zijn. Nice...
                        Eerste knipbeurten komen nu echt in zicht, foto's volgen dan.

Comment

Ik hou van amber, not too little not too much.
                          Ik ben benieuwd naar de foto's en het eindresultaat.

I like it!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

DAG 86

hehe, eindelijk amber naar mijn zin, ze begonnen zelfs al te foxtailen ( Hoeloes).
                            Ik heb die linksachter helemaal omgebracht (geen groen meer aanwezig behalve in de toppen zelf) en die rechter alleen de bovenste helft (idem). Beide zijn Think Different. Nat 83gr., dus alles extrapolerend kom ik op een verwachte eindopbrengst van (5pl. / 1,5pl)*83gr*1/3 = ca. 90gr eindproduct.... op ca. 150W COB-LED hmmm, nou, we zullen zien, hopelijk valt het iets hoger uit.
                            De toppen zijn in ieder geval steviger dan ik gewend ben van onder de spectrabox.
                            Leermomentje: varenrouwmuggen houden net zoveel van gele als van blauwe plakstrips!

K161129.jpgK161203.jpg
                            Last edited by Meglow; 3 December 2016, 20:20.

Comment

Eindelijk is het zover, toch wel het meest gewilde periode van de kweek lijkt me
                              Ziet er in ieder geval goed uit Meg goed gerijpt.
                              Ad usum proprium!

Comment

Haha foxtailen, ik weet er inmiddels wat meer over.
                                Nog bedankt daarvoor Meglow.
                                Dat van die kaarten wist ik ook nog niet. Ze lijken beide aardig vol te zitten.
                                Zelf heb ik alleen gele hangen.
                                En nu idd hopen dat de resultaten qua oogst hoger uit gaan vallen.

I like it!!!
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Bezig...
                                X