Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Biologische COB au vin... AutoMazar en Think Different 200W LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Biologische COB au vin... AutoMazar en Think Different 200W LED

Nu je het zegt, de bladen hingen best slap idd en vroege vergeling van de fanleaves. Ik heb daar de laatste twee weken wat problemen mee gehad, dat ik ze te weinig water gaf terwijl de lv zo laag is. De groei was echt geremd voor bijna een week. Het beste is zo min mogelijk stress geven en ze juist te bewateren. Lees veel over dat mensen per ongeluk licht hebben gehad in de tent en dat er zaden van komen hopelijk valt t mee. Wat ga je doen met de zaden trouwens gewoon gebruiken toch?
    Ad usum proprium!

Comment

Die zaden gaan denk ik van de zomer een mooi plekje in de vrije natuur krijgen. Ik durf er niet mee te kweken, want volgens mij is de kans groot dat je herma's krijgt. Overigens vind ik jouw plantjes er mooi bij staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Meglow View Post
        Die zaden gaan denk ik van de zomer een mooi plekje in de vrije natuur krijgen. Ik durf er niet mee te kweken, want volgens mij is de kans groot dat je herma's krijgt. Overigens vind ik jouw plantjes er mooi bij staan.
        Dank je!
        Gewoon wel gebruiken, sommige gooien ze weg Ik zou het ook niet binnen kweken lekker buiten of in de tuin!

GR
        Ad usum proprium!

Comment

....in de tuin van iemand anders heeft mijn voorkeur, bijvoorbeeld van staatsbosbeheer of een waterbedrijf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Meglow View Post
            ....in de tuin van iemand anders heeft mijn voorkeur, bijvoorbeeld van staatsbosbeheer of een waterbedrijf
            lol
            Ad usum proprium!

Comment

Laat ze smaken!!
              verslag 1, verslag 2

Comment

dank je, ergonaut

Comment

Rook smakelijk kerel!
                  Iedere keer leer je weer bij en twieken we weer iets om het de volgende ronde beter te doen .dat is het leuke van deze hobby! En een keer guerillakweek lijkt me ook een uitdaging. Ga ik ook doen komende zomer.
                  Grtz, Ron

Comment

Nog even een mosterd na de maaltijd berichtje...

ik vermoed dat ik in de problemen ben gekomen door het toevoegen van kaneel-aftreksel in mijn strijd tegen de varenrouwmug. Kaneel dood schimmels en bacterien, o.a. die waarvan de larven leven. Da's prachtig, maar niet handig als je biologisch wilt kweken en je juist afhankelijk bent van voldoende schimmels en bacterien in je medium. Gevolg: flinke tekorten.... achteraf had Tjirp dit al als mogelijke oorzaak genoemd, maar nu pas viel het kwartje waarom dat zo was.... kortom, als je biologisch kweekt, gebruik dan geen kaneel tegen varenrouwmuggen...

Comment

Thx voor de tip Meglow!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Bezig...
                      X