Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

chappie is back, Na lang weg geweest te zijn!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

chappie is back, Na lang weg geweest te zijn!

Korting op 420shop
    hallo mede kwekers en smokers,

ik ben na lange tijd weer eens begonnen met een kasje en een kweekje zowel buiten als binnen.
    buiten heb ik 5 zaden vanaf zaadjes van de coffeeshop uit me lemon haze eind mei begonnen met ontkiemen en die staan vol in bloei nu.
    Ja3.jpgdit zijn er 3. andere 2 waren mannelijk en ik had geen zin in gedoe. wel spijt van achteraf want hadden goede zaden geweest komt namelijk lekker weedje aan buiten.

me hokje staat 2 weken in groei en we gaan over naar 12/12
    Ja6.jpgvandaag me scrog netje geplaatst en de klok op 12/12 gezet zodat ik de lege plekken straks ook kan opvullen ivm de elke achter blijver.
    die dan gewoon pech heeft. is er maar 1 maarja wil een mooie veldje van proberen te maken.
    ruikt al lekker die haze lucht.
    de plantjes in me hok komen allemaal van de tuin plant af!

heb me best gedaan met stekken.
    stek hokje gemaakt.
    stek gel er op en het ging super!
    scherp mesje scheef afsnijden en door de gel en planten maar goed vochtig houden blaadjes rond afknippen. en ik stond versteld.

ben best druk geweest met de stekken maar het mooie weer heb zeker geholpen.veel sproeien en liefde.
    vochtigheid is super! weers invloeden geen last van behalve de lucht vochtigheid maar die is top op het moment.

ben van de 28 graden 5,7 ph ec 1,2 a 1,3 licht uit 22 a 25 graden voeding house of garden
    niet te veel van goede plantjes zij 35cm 12 stuks
    Ja7.jpgbuiten schieten aardig op nog paar weken hopen op lekker weer nog.
    zal jullie wekelijks op de hoogte houden als jullie dat leuk vinden?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

heb ook een veldje waar niemand komt klaar voor volgend jaar in de middel of nowhere.
    wil hier autoblowers planten Russische iemand nog advies ivm zadenVeldje 1.jpg en wil in de zomer oogsten niet erna!
    Smoke weed every day!

Re: chappie is back, Na lang weg geweest te zijn!

Ghehe mooi guerilla plekkie zeg! Doe je goed!

Hoe heb je de stekken behandeld met naar binnen halen ivm beesjes? Neemolie?
    Heb dit jaar voor het eerst auto Russian Rockets gehad, moet nog wel even curen.

Autoblowers ghehe
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

ja ik heb iets van me oom gehad stinkt als rotte eieren in een spray flesje twee keer inspuiten en heb helemaal nergens last van.
      gelukkig geen beestjes te vinden. goed vochtig gehouden tot ze aan slogen en ze gaan als een raket.
      ze hebben me scrog netje inmiddels bereikt ze groeien als kool.
      zal morge effe foto,s maken
      Smoke weed every day!

Comment

Je bent het nog niet verleerd zie ik al.
        Keurig veld hoor
        Succes kom zo nu en dan eens binnen een joint roken.

Comment

Gezellig man.
          Ik kon niet wachten dus heb twee takkie,s afgeknipt om te drogen had geen zin om naar de shop te gaan.
          van de week en kon niet laten om effe te knippen.
          en me droog rekje weer eens op te mogen zoeken.
          Dry6.jpgDry.jpg ziet er toch best lekker uit voor een buitenwietje

In me hokje gaat het super.
          Nu 5 dagen 12/12
          Ze zijn in twee dagen denk zeveneneenhalve cm gegroeid en ze hebben me scrog netje inmiddels bereikt.
          Ik zal niet echt gaan scroggen ivm ruimte te kort.
          Het netje zit er zodat ik ze allemaal een beetje ruimte kan geven en de lege plekken op kan vullen.
          en zo een mooi veldje heb straksDry8.jpg zal morgen betere foto,s maken en hoop dat ze dan door het netje zijn.
          nu maar effe dikke jekko draaienDry3.jpg
          Smoke weed every day!

Comment

goede dag mede smokers en kwekers,

bij deze weer kleine update.
            heb een van me buiten planten geknipt en al deels gedroogd en niets mis mee.Nu4.jpgNu3.jpgNu2.jpgNu1.jpghierna gaan ze netjes me droog rekje in en vind dat dat toch de mooie vorm eraan geeft, rond en compact.
            deze moet nog zeker twee wekenNu5.jpg
            binnen gaat alles erg lekker Nu10.jpgNu9.jpgben lekker bezig met me netje alles een plekje aant geven en een beetje om aant beugen.
            om zo een mooi veldje vol toppen te krijgen.
            nu 9 dagen bloei de haartjes beginnen te komen
            verder gaat het te goed om waar te zijn.
            heb de voeding opgeschroefd en heel klein beetje iets meer water krijgen ze nu en groeien nog als kool.
            hoop niet te ver!?
            het kan niet al te hoog in me hokje. zal volgende keer foto,s plaatsen net voor de hps lamp.
            en hoop dat de bloei dan al beter te zien is.
            en ze al wat meer door me netje heen komen de te lange gaan er weer onder. HELP staat best vol.
            ga me best doen!

ooooh vergeet heel wat heb een moederplant hokje gemaakt en een stekken hokje om zo deze strain naar volgend jaar te slepen ben erg te vrede over de uitslag van buiten.
            nu binnen nog.
            afwachten maar heb hele goede hoop.
            misschien heb ik iets te lang voor gegroeid binnen maar je wil niet van die zielige kleine kut plantjes maar iets gezonds.
            heb het eerdere stekje van buiten naar binnen gehaald en onder 24/7 gezet in aarde onder tl.
            zo heb ik ook een paar stekken uit de binnen hok gehaald en er bij gezet en nu kijken of ze aanslaan kunnen die er ook bij.
            ik wil zo 3 moeder planten hebben zodat ik daar stekken vanaf kan halen om zo weer.
            me volgende kweekje te starten en zo de zelfde soort nog beter te maken.
            zal morgen fotootje plaatsen van me stekken hokje/moederplanthokje
            nou ga er weer een draaien genoeg gelult.
            grtz Chappie
            Smoke weed every day!

Comment

goede dag,

ik heb een probleempje!?
              omdat me tentje best wel vol staat.
              heb last van kou onderin me tent en te warm boven in naarmate alles richting het plafon groeit.
              met een vol bladerdek Ab7.jpg
              iemand tips heb al twee fans hangen in een tentje van 1m2.
              De afzuiger staat vol aan
              en nog worden de toppen te warm aan de kromme blaadjes te zien en me lamp kan ook niet meer hoger.
              zal vanavond effe foto plaatsen zonder lamp. Nu nog wat ik er aan kan doen?

iemand tips!?

wat is het toch een leuke hobby.
              me maatje vroeg of ik een paar stekken voor hem kon maken. Ap2.jpgmaar zat al effe in 12/12 hier wat foto,s na 3 weken voor groei en op hydrosysteem Ab4.jpgAb5.jpg inmiddels aangeslagen en hij was leuk aant scroggen.
              toch waren we aardig laat en ze zijn mooi terug gekomen. en weer hun normale levens fases in te gaan
              ook hier hebben we weer een paar stekken afgehaald. maar nu op tijd. voor hij over ging op 12/12.
              ben nu aant hopen dat die ook aanslaan maar ziet er niet best uit.

Hoop dat iemand een goed de oplossing weet om het onderin warmer te krijgen en boven kouder zonder me plantjes te veel schade toe te doe?
              Grtz Chappie
              Attached Files
              Smoke weed every day!

Comment

Bezig...
              X