Dag luitjes, ben ik weer....
Zoals in mijn vorige topic te lezen was, ben ik nu ook in het bezit van een klein tentje (DP60).
Dit tentje staat op 18/6 en hier heb ik een moederplant instaan, en hier laat ik stekjes wortelen.
Hierdoor heb ik mijn grote hok continu op 12/12 staan. En zet er geleidelijk stekjes in.
Ik heb een moederplant, een gerevegde Moneymaker, en ben een moederplant aan het laten groeien uit zaad, een White Widow van Dinafem.
Verder heb ik laatst nog Kera White thunder zaadjes gehaald, die inmiddels ook op 12/12 staan.
Hier wil ik dadeljik ook nog een stekjes van halen, voor een eventuele moederplant.
Ga ze nummeren en de stek van de mooiste plant wil ik houden.
Ik probeer wel een beetje de SOG methode aan te houden, omdat al die hoofdtoppen mij goed bevielen
Het is allemaal nog wat experimenteren. Zo was ik al extreem aan het dieven geslagen met de eerste serie dames (de Skunks).
Omdat ze nu meer ruimte hebben, is dat niet meer zo erg nodig. Is dus nog een beetje proberen.
Heb de volgende series al een stuk minder gedaan (Money Makers).
Ook met het plaatsen van de stekken, is het nog proberen.
Maar in principe gaan die ook na het wortelen direct op 12/12. Lijkt ok te gaan tot nu.
Ik zal regelmatig proberen te updaten, maar ik beloof niks
Maar de eerste foto's (sorry voor het licht):
foto (2)-2048.jpg
De grote tent, met daarin:
4 x Skunk op 7 weken bloei - links op de foto
4 x Money Maker op 4 weken bloei - rechts op de foto
2 x Skunk op 2 weken bloei - achterin
5 x Money Maker op 0,5 weken bloei - voor de skunk
7 x Kera White Thunder (ontkiemt 20 september) - in het midden
3 X Money Maker (stekken geplaatst op 2 oktober) - links voorin
foto (3)-2048.jpg
De kleine tent met daarin:
1 X Money Maker moederplant
1 x White Widow moederplant in wording
6 x Money Maker stekken
Zoals in mijn vorige topic te lezen was, ben ik nu ook in het bezit van een klein tentje (DP60).
Dit tentje staat op 18/6 en hier heb ik een moederplant instaan, en hier laat ik stekjes wortelen.
Hierdoor heb ik mijn grote hok continu op 12/12 staan. En zet er geleidelijk stekjes in.
Ik heb een moederplant, een gerevegde Moneymaker, en ben een moederplant aan het laten groeien uit zaad, een White Widow van Dinafem.
Verder heb ik laatst nog Kera White thunder zaadjes gehaald, die inmiddels ook op 12/12 staan.
Hier wil ik dadeljik ook nog een stekjes van halen, voor een eventuele moederplant.
Ga ze nummeren en de stek van de mooiste plant wil ik houden.
Ik probeer wel een beetje de SOG methode aan te houden, omdat al die hoofdtoppen mij goed bevielen
Het is allemaal nog wat experimenteren. Zo was ik al extreem aan het dieven geslagen met de eerste serie dames (de Skunks).
Omdat ze nu meer ruimte hebben, is dat niet meer zo erg nodig. Is dus nog een beetje proberen.
Heb de volgende series al een stuk minder gedaan (Money Makers).
Ook met het plaatsen van de stekken, is het nog proberen.
Maar in principe gaan die ook na het wortelen direct op 12/12. Lijkt ok te gaan tot nu.
Ik zal regelmatig proberen te updaten, maar ik beloof niks
Maar de eerste foto's (sorry voor het licht):
foto (2)-2048.jpg
De grote tent, met daarin:
4 x Skunk op 7 weken bloei - links op de foto
4 x Money Maker op 4 weken bloei - rechts op de foto
2 x Skunk op 2 weken bloei - achterin
5 x Money Maker op 0,5 weken bloei - voor de skunk
7 x Kera White Thunder (ontkiemt 20 september) - in het midden
3 X Money Maker (stekken geplaatst op 2 oktober) - links voorin
foto (3)-2048.jpg
De kleine tent met daarin: