Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DIY Kweek Ruimte LED/Black Domina

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: DIY Kweek Ruimte LED/Black Domina

Wat hoop je daar mee te bereiken? Behalve de kleine kans dat je de plant om zeep helpt? Extra grammen? Scheelt het echt? Ik deed het vroeger ook hoor. Ijs water geven, takken splitsen, regendansen, maar uiteindelijk werkte alleen langer wachten en meer licht geven.
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Die laatste opmerking is zo sterk daar valt NIET over te twisten
      Degene die het daar niet mee eens is moet nog meer leren dan ik

De beste wensen allemaal

Mvg
      Marcel

Comment

Ben benieuw wie de wijsheid in pacht heeft.....lol....
        Ik denken altijd maar zo.....waar rook is is vuur.....er zal ongetwijfeld een kern van waarheid inzitten....al is het maar door de logica!
        Ik zelf vind het altijd erg interessant om dingen te proberen of te zien hoe mensen het proberen.
        Zonder daarbij te moeten menen dat ik het beter weet , al heb het 100x zonder resultaat geprobeerd.
        Enthousiasme moet je niet beteugelen maar aanmoedigen!.....zonder daarbij iemand voor wat dan ook uit te maken....al dan niet letterlijk.

HAPPY GROWYEAR! !!!!

GRTZ KAYA

verzonden met Tapatalk
        HOME WEED HOME

Comment

En hier is mijn logica. Thc zit in trichomen. Als je denkt dat er meer thc bij komt door die foefkes dan moeten er ook meer trichomen bij komen. Stel nu dat dat effectief het geval is door splijten van de stam en ijswater etc, dan zijn dat helder trichomen en kan je daar niks mee aanvangen, want trichomen nemen enkele weken in beslag om af te rijpen. Dan zou je dus moeten gaan klieven in week 3 bloei, wanneer je de eerste trichomes ziet. Sinds die frank gevallen is doe ik het ook niet meer. Heb nooit verschil gemerkt.
          Dus ja, ik volg Vaperke. Beter geef je ze drie dagen meer licht.

Comment

Klinkt behoorlijk logisch! Maar wat doet dat licht de laatste 3 dagen dan precies?

GRTZ KAYA

verzonden met Tapatalk
            HOME WEED HOME

Comment

Trichomes verder afrijpen. Als de tent weg moet wegens tijdsgebrek en je kan kiezen tussen drie dagen donker of drie dagen licht is de keuze snel gemaakt. Rijp is rijp natuurlijk, dan oogst je ze gewoon zonder die drie dagen donker.

Comment

Bedankt allen voor de bijdrage. Ik ga ze gewoon 12/12 geven tot en met vrijdag. Ik heb de wattage inmiddels ook opgevoerd. Nu meet ik ipv 15000lux 23000lux, hoop dat het scheelt die laatste paar dagen. Vanavond een update!
                gl hf lol wp gg no re!

Comment

Mooie plantjes hoor Crazy! Hoop dat ze nog flink willen uitzetten met dat extra licht. Misschien dat ik ook nog een extra lampje erbij hang zal het volgen. Gr en de beste wensen!
                  Ad usum proprium!

Comment

Ik bouw net af Heb mij dat al dikwijls afgevraagd wanneer je nu best wat meer licht bijgeeft.

Comment

@ganjagast Dank u, ik hoop het ook

@beowulf Ik doe ook maar wat hoor. Of het werkt zal ik nooit weten...maar blijven hopen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

UPDATE

Bloei Dag 47 / week 7 dag 5 /

Temperatuur dag 25,50 / nacht 19,80
                      Luchtvochtigheid 26 / 42

Voeding: geen voeding al 2,5 week
                      Water: regen/ huismerk bronwater elke dage 200ml per plant

Toppen steeds dikker maar minder snel. De linkerplant lijkt klaar te zijn als je naar de haren kijkt, alle toppen zijn bij dit plant heel compact.
                      Bij de plant aan de rechterkant zijn de haren nog niet zo ver jammer genoeg. Vrijdagavond gaat ze toch echt om.
                      Wattage heb ik opgevoerd, weet niet precies hoeveel maar de lux meting is van 15550 naar 23000 gegaan. Of het wat scheelt weet ik niet.

En wat als je de laatste 2 dagen 20uur licht per dag geeft, dat is bijna 4 dagen licht ipv 2.. Heeft iemand dat al geprobeerd ?

Hier zijn ze dan

20170102_192325.jpg20170102_192333.jpg20170102_192344.jpg20170102_192435.jpg20170102_192440.jpg20170102_192632.jpg20170102_192421.jpg20170102_192358.jpg20170102_192607.jpg

Groeten!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Wat een rare functie, voegt de berichten samen maar wijzigt de tijd niet.....dom
                      Last edited by CrazyIvan; 2 January 2017, 20:12.
                      gl hf lol wp gg no re!

Comment

gl hf lol wp gg no re!

Comment

als je nogmaals op bewerken klikt , kan je die zin van het samenvoegen er uithalen

groetjes
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

OOGST TIJD!!!

Vandaag was het zover. Het totaal aantal dagen van ontkiemde zaadje naar oogst was 103!

Ziehier de resultaten:

20170106_121447.jpg20170106_121531.jpg20170106_121506.jpg20170106_121514.jpg

De toppen zijn heel compact. Zou echt niet weten hoeveel gram ik hier van kan verwachten.

20170106_130136.jpg20170106_130223.jpg20170106_130216.jpg20170106_130151.jpg

Nou lekker een weekje drogen. Met dit koude weer is de temperatuur in de kast maar 19 graden en Lv is ongeveer 50. En dat met de heater aan.

20170106_131427.jpg

Deze is om te proeven

20170106_130312.jpg

Gezien dit me eerste x is dat ik kweek ben ik tevreden met het resultaat. Tijdens het knippen maakten de dames een wanhoopsgeur aan, wat de hele huis naar marijuana liet ruiken.
                            Voor de rest heb ik geen problemen met de geur gehad de hele kweek! Wanneer ze droog zijn zal ik uiteraard de gewicht kenbaar maken
                            gl hf lol wp gg no re!

Comment

19 graden is ideaal om te drogen. Klein topje in je hand ziet er heerlijk blinkend uit. Ik denk dat je mag zeggen dat het een succes was voor je eerste kweekje! Goed gedaan.

Zal toch een grammetje of 40 zijn denk ik droog. Enjoy.
                              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Ziet er netjes uit hoor! Laat t smaken ))

GRTZ KAYA

verzonden met Tapatalk
                                HOME WEED HOME

Comment

Bezig...
                                X