Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

Hoevaak je kan toppen en/of fimmen hangt er vanaf hoe lang je wilt voorgroeien.
    Hoelang je gaat voorgroeien hangt af van de grootte van de beschikbare ruimte.
    Ook deels afhankelijk van hoe lang de strain nog blijft doorgroeien in de bloei.

I like it!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Ik wil zeker nog wel door groeien tot aan me net zodat ik vanaf daar kan versprijden. En ze groeien natuurlijk als je ze in de bloei zet ook nog wel ff door. Ik ben benieuwd hoe deze gaan worden. Ik hou jullie op de hoogte.

Comment

20161127_212737.jpg20161127_210801.jpg20161127_210751.jpg20161127_210743.jpgze gaan als de brandweer. iemand nog tips omtrend het schrocken? moet ik ze ombuigen en vast zetten . Tell me.

Comment

Beetje lts ken geen kwaad, om zo alles gelijk te laten groeien in hoogte wanneer dit nodig is.

I like it!!!

Comment

IMG-20161129-WA0040.jpgIMG-20161129-WA0042.jpg kijken of jullie deze update vanaf mijn telefoon ook kunnen zien.
            De groei gaat hard. Foto's zijn gisteren genomen.

Comment

Vraagje kan ik deze ook toppen of fimmen?20161130_194421.jpg of moet ik die vertakking wat groter laten worden?

Comment

Je kan het toppen als je goed kan kijken. Anders wordt het een fim (fuck i missed).
                Ik zou een beetje wachten nog.
                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Even een update tot zover.
                  Zitten nu in week 3 van de groei en ze gaan knijter hard. dames zien er goed en gezond uit dikke wortels komen al onder de pot vandaan en de stam is zeker al 1cm dik. Ik maak nu voeding aan met 19ml canna verga 10ml rhizotonic en 10 ml cannazym op 5lt water. ph daarna verlagen naar 5.8 -6.2 ec zit op 1.2. Ik heb ze net nog ff voor een 2e keer op sommige stukken getopt. denk dat dit de laatste keer is dat ik de potten er nog uit kan halen aangezien sommige al door het net heen komen. de grootste achteraan gezet en kleintjes vooraan. hier nog even een paar foto's 20161205_195307.jpg20161205_191235.jpg20161205_191131.jpg20161205_190655.jpg20161205_190306.jpg20161205_190257.jpgop 1 van de foto's is de fim te zien is dus goed gelukt ipv toppen. de 2e reeks heb ik wel gewoon getopt.
                  Vragen en of opmerkingen Let me know

Comment

Update.

Heb ze gisteren op 12/12 gezet en de dames groeien als een malle.
                    Hier nog even een paar foto's van hoe ze nu zijn.IMG-20161211-WA0021.jpgIMG-20161211-WA0023.jpgIMG-20161211-WA0019.jpg

Nu kijken hoe hard ze gaan in de bloei. Tentje zit nu al redelijk vol.

Comment

Ziet er allemaal netjes uit cdwietje[emoji1360].
                      Dat net komt wel vol met zulke prachtige dames.
                      M'n volgende ronde worden het er ook 9 in een scrog, deze keer ga ik voor de critical kush van barneys.
                      Hoe hoog staat je net eigenlijk boven de potrand?
                      Keep m growing and let them flower.

I like it!!!

Comment

Zal een mooi veldje worden.

Comment

Ik heb als ik het goed had het net op 50 cm vanaf de grond staat dus ik denk vanaf de pot een cm op 20 a 25. Ik hoor dat sommige het net iets hoger maken maar aangezien ik mijn plantjes redelijk klein heb gehouden iets lager net gemaakt.
                          Ze staan nu 1.5 dag op 12/12 en normaal gaf ik om de 3 dagen water. Heb net gekeken en potten waren redelijk licht dus heb ze weer water gegeven om de 2 dagen aan houden dus. Ik heb ook een paar hele grote bladeren weg gehaald om zo wat meer licht naar de onderliggende topjes te krijgen. Maar er zijn nog zat grote bladeren over.20161213_230333.jpg20161213_230308.jpg20161213_230328.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Comment

25cm is een mooie afstand vanaf je aarde tot je net. Zo hoog hang ik ze ook.

Ik denk dat het beter is om toch elke dag iets minder te geven dan om de 3 dagen een plensbui. Weet niet of het veel uitmaakt. Maar zo heb ik het geleerd

Comment

looking good. Ik volg je

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vaperke View Post
                                25cm is een mooie afstand vanaf je aarde tot je net. Zo hoog hang ik ze ook.

Ik denk dat het beter is om toch elke dag iets minder te geven dan om de 3 dagen een plensbui. Weet niet of het veel uitmaakt. Maar zo heb ik het geleerd
                                Ik geef ze nu om de dag. Ging gisteren kijken waren ze redelijk droog dus snel voeding gegeven en vanavond ff kijken bij ze. Ze staan in een plastic bak kan ik ze dan beter vanaf onder het water erin gooien of van boven? Ik gooi nu 2 liter onderin de bak met alleen de ph aangepast en 5 lt verdeeld over alle dames met voeding.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Comment

Bezig...
                                X