Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

Ff snel een update voordat ik ga slapen. Nu een paar dagen op 12/12 en de dames zien er goed uit. Lekkere dikke stam en de vertakking probeer ik zo goed als het lukt door het net te buigen..hier nog ff een paar foto's 20161215_234755.jpg20161215_232114.jpg20161215_231927.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Comment

Comment

Ze staan nu onder een 600 watt met een kachel van 750 watt die zo nu en dan via de tijd klok aan springt. Was vanavond 19 graden met de lamp aan dus Had ff de kachel erbij aan gedaan.
        Ik denk dat ik met 600 watt een heel end ga komen. Het scrogen is nog wel een vak apart ik probeer ze nu om het net heen te draaien daar waar dat lukt. Soms moet ik ze een beetje in knijpen om ze goed te kunnen buigen alleen blijf het link vinden hahaha. Hier nog even een foto van een uurtje geleden.IMG-20161217-WA0001.jpegIMG-20161216-WA0025.jpeg

Comment

Wat mij wel op valt is dat je dezelfde lamp voor in de bloei en groei gebruikt. Wij gebruikten voor de groei een hps lamp met fel wit licht. Heeft wel een heel mooi resultaat opgeleverd. Ik persoonlijk verkies 5 planten. Deze kunnen dan meer gaan uitgroeien. Het zal hetzelfde opleveren. Voor het scroggen met je echt je hoofd stam naar 1 kant buigen zodat deze horizontaal begin te groeien en de onderste takken ook licht krijgen. Om den duur komen de onderste takken er ook boven en kan je deze ook een vakje geven in het scrog net.

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk

Comment

Nu achteraf zijn 9 wel teveel het zit nu al redelijk vol en ze staan net een weekje op 12/12. Maar goed weer een les geleerd voor de volgende sessie. Ik dacht dat je maar 1 soort lamp had vandaar ik deze voor groei en bloei gebruik. Toch eens kijken voor de volgende of ik zo een andere erbij kan halen als het goede resultaten op leverde. Van de achterste 3 moet ik idd de hoofdstam ff met een touwtje of tyrip om buigen de andere heb ik inmiddels al omgebogen.
            Ik heb ze net weer wat water gegeven en was optijd wand de bladeren onderin hadden een beetje een slap gevoel. Hier nog even een foto van voor het ombuigen.20161218_205713.jpg

Comment

Ik zou ook al de onderste vertakkingen weghalen die geen licht opvangen. Die verbruiken energie zonder zelf veel aan te. Zeker in u geval ga je veel mogen knippen. De hoodzijtzkken zeker niet afknippen. Ik zou toch kijken om uw stammen te buigen naar de op plaatsen. Voor nuttige info kijk je best eens naar deze site: http://www.rollingstoned.nl/zo-werkt-scroggen/ . Rollingstoned heeft heel nuttige info!

Comment

Ik zou al beginnen met bij te knippen. Fan leaves etc.

Comment

Staat inderdaad behoorlijk vol, wordt wel een aardig veldje.
                  Pas een week op 12/12......hopelijk gaan ze elkaar niet in de weg staan
                  Succes met buigen en begeleiden van de dames.

Comment

Denk er ook aan om onderaan om zeker onderaan in uw bak om de 2 a 3 dagen eens water te geven. Zeker niet te veel! Heb je ze gefimd? Kijk zeker ook eens naar onze kweek: 5xkalasjnikova zoals eerder vermeld. Veel nuttige info!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bananitoo View Post
                      Denk er ook aan om onderaan om zeker onderaan in uw bak om de 2 a 3 dagen eens water te geven. Zeker niet te veel! Heb je ze gefimd? Kijk zeker ook eens naar onze kweek: 5xkalasjnikova zoals eerder vermeld. Veel nuttige info!

Ik heb sommige getopt en sommige gefimt. Toen ik nog meer aftakkingen kreeg heb ik die getopt. Bij 1 is het fimmen mis gegaan. De volgende sessie ga ik alleen toppen denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cdwietje View Post
                        Ik heb sommige getopt en sommige gefimt. Toen ik nog meer aftakkingen kreeg heb ik die getopt. Bij 1 is het fimmen mis gegaan. De volgende sessie ga ik alleen toppen denk ik.

Onthoud dat als je in de hoogte wil gaan, fimmen optimaler kan zijn dan toppen. Toppen beschadigd de plant meer en heeft tijd nodig om te herstellen. Je ziet maar hoe je het liefst wilt.

Comment

Ik gooi elke keer als ik water geeft 2 liter met een ph tussen de 5.8 en 6.2 in de bak versprijd over de gehele bak. Na 5 min hebben ze alles al opgenomen. En daarna geef ik ze nog water met voeding van boven af gemiddeld 750 a 850ml per plant. De ene keer moeten ze na 3 dagen weer water de andere keer na 2.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobyPorsche View Post
                            Staat inderdaad behoorlijk vol, wordt wel een aardig veldje.
                            Pas een week op 12/12......hopelijk gaan ze elkaar niet in de weg staan
                            Succes met buigen en begeleiden van de dames.
                            11 Dec heb ik ze in de bloei gezet en ik krijg nu volgens mij de eerste bloei verschijnselen te zien.IMG-20161221-WA0015.jpegIMG-20161221-WA0017.jpeg
                            Ik moet zeggen dat het redelijk vol staat idd.

Comment

Veel knipadvies.
                              Je kunt ook pas knippen als ze klaar zijn.
                              Zoals Heizenberg deed in z'n verslag. (is het ook niet zo crowded)
                              Planten doen het altijd wel, Als iets mislukt is dat meestal omdat de kweker 'teveel' wilde doen.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik zou ook al de onderste vertakkingen weghalen die geen licht opvangen. Die verbruiken energie zonder zelf veel aan te. Zeker in u geval ga je veel mogen knippen. De hoodzijtzkken zeker niet afknippen. Ik zou toch kijken om uw stammen te buigen naar de op plaatsen. Voor nuttige info kijk je best eens naar deze site: http://www.rollingstoned.nl/zo-werkt-scroggen/ . Rollingstoned heeft heel nuttige info!

Ik heb inmiddels alles omgebogen. De hoofdstammen die erg dik zijn hem ik met een touwtje omgetrokken om ze toch nog te buigen. Knakken vind ik nog te link aangezien dit pas mijn 2e kweek is hahaha. Ik moet zeggen dat tot nu toe alles het licht kan opvangen. Als ze straks echt goed in bloei staan kan ik precies zien welke ik kan weg halen.

Comment

Bezig...
                                X