Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e ronde. 2x Classic Critical. LED kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e ronde. 2x Classic Critical. LED kweek

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
    Euh..en wat is plant 1 en wat is plant 2 en waar heb je dat gezien ?
    Ik zie op die paarse foto's wel wat bol blad, dat ligt meestal aan wat teveel water of te compacte grond.
    #1 is de linker en #2 de rechter. Mmm compacte grond kan best, had dat volgens mij eerder voorbij zien komen, daarom druk ik af en toe zachtjes aan de zijkant van de potten teveel water heb ik ze niet gegeven dat weet ik zeker, ben zelfs "gierig" geweest heheh (spa blauw)
    Ik heb hier een duidelijke foto van een van de fanleaves #1 Dat donker groene blad en beetje klauw vorm. De bovenste twee fanleaves zijn toen aangetast.

https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/attachment.php?attachmentid=310465&d=1480703036

Ad usum proprium!

Comment

Ahja, volgens mij duidt dat eerder op wat zuurstoftekort bij de wortels, 't is niet echt een klauw.
      Of het echt heel erg is weet ik niet, ik heb het ook wel eens, vooral bij blad onderop, wat ook geen direct licht vangt.
      Ik laat dat meestal maar, omdat ik er weinig aan kan doen en m'n tensio's zeggen dat het goed is.
      Soms herstelt het wat, en soms wordt het blad leeggetrokken en valt het er na een paar weken vanzelf af.
      Je kunt eventueel met een breipen tot de bodem een paar x in de grond prikken, of het wat uitmaakt, idunno
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ziet er lekker uit zo ver.....ik kom er ff bijzitten als er nog een plekje is

GRTZ KAYA

verzonden met Tapatalk
        HOME WEED HOME

Comment

Ad usum proprium!

Comment

Update#6
            Einde Week 2 (12/12) Bloei kan nu beginnen.
            De dames zijn vandaag 45 dagen oud.

Sup. Hier volgt een korte update van de dames. Ik vind ze zelf er mooi bijstaan op dit moment, de planten ogen naar mijn mening gezond en heb gelukkig nog geen overduidelijke symptonen ontdekt op de bladeren en stam van tekorten etc. Plant #1 groeit nog steeds het best en #2 gaat nog altijd traag, heb deze ook getopt en het herstel gaat goed maar uiteraard ook langzaam.

Heb de scrog net wat lager gezet en de toppen steken er al bovenuit en ik zal van de week beter gebruik gaan maken van de scrog net door de bovenste delen te verplaatsen in andere vakjes zodat de onderliggende zijvertakkingen beter licht vangen. Ik laat de zijvertakkingen nog iets doorgroeien nu. Heb deze week alleen maar water meegegeven met een ph waarde 6.0 / 6.5 en ga vanaf morgen beginnen met het meegeven van bloei voeding en stimulator, de bloei is nu echt begonnen, dat zie je dadelijk ook aan de foto's De bekende pruikjes hebben zich laten zien namelijk

Zo stonden de dames er vanmiddag bij;

LED AAN;
            66 - kopie (Large).jpg67 - kopie (Large).jpg65 - kopie (Large).jpg68 - kopie (Large).jpg

LED UIT;
            74 - kopie (Large).jpg73 - kopie (Large).jpg72 - kopie (Large).jpg71 - kopie (Large).jpg70 - kopie (Large).jpg69 - kopie (Large).jpg75 - kopie (Large).jpg

#2BOVEN DE LAMP;

TEMP;
            MIN 20.9c
            MAX 27.1c

LV%;
            MIN 47%
            MAX 61%

-----------------------------
            BOVEN DE POT;

TEMP;
            MIN 20c
            MAX 28c

LV%;
            MIN 49%
            MAX 62%

Mmm.. dat was het wel zo een beetje. Tips, aanvullingen en opmerkingen zijn welkom. GR!

Op naar Update #7

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ojaa. Had nog wat rietjes in de potten gedaan zodat de bodem nog beter kan luchten. Open ook elke dag een flesje spa rood net boven de rietjes wanneer het licht aanstaat. Een soort van CO2 boost
            Ad usum proprium!

Comment

Keep up the good work ganjagast! Welke bloeistimulator gebruik je?

Comment

Fijn je hier weer te treffen Dwarf Thanks dude
                Alles van B.A.C
                medium van Atami Bcuzz

FOTO is te vinden in het verslag Trouwens mocht je nog een bevochtiger willen aanschaffen, die van Solis werkt uitstekend echter kan je deze niet in het donker aan laten ivm led lichtje.
                Ad usum proprium!

Comment

Update#7
                  Einde Week 3 (12/12)
                  De dames zijn vandaag 52 dagen oud (van zaadje tot heden)

Beetje laat met updaten, heb toch een paar foto's genomen net voordat de dames gingen rusten.

Zo stonden de dames er een uur of twee bij te poseren;

Groepsfoto;
                  76 - kopie (Large).jpg83 - kopie (Large).jpg

77 - kopie (Large).jpg79 - kopie (Large).jpg78 - kopie (Large).jpg84 - kopie (Large).jpg85 - kopie (Large).jpg

80 - kopie (Large).jpg82 - kopie (Large).jpg81 - kopie (Large).jpg87 - kopie (Large).jpg86 - kopie (Large).jpg

Hoop dat plantje #2 in ieder geval flinke compacte toppen gaat geven, dat zou het geval zijn met kleine planten. Fingers crossed.
                  Ze staat er wel beeldig bij vind ik

Het is wel wat droger in de tent dus geef wel wat meer water nu, en dat dagelijks met 150ml of 400ml om de twee dagen. Voeding geef ik twee keer per week en hetzelfde voor de stimulator. PH waarde van de bodem is vandaag gemeten op 6.4

DEZE week gemeten:
                  BOVEN DE LAMP;

TEMP;
                  MIN 21.3c
                  MAX 27.9c

LV%;
                  MIN 41%
                  MAX 58%

-----------------------------
                  BOVEN DE POT;

TEMP;
                  MIN 21c
                  MAX 28c

LV%;
                  MIN 41%
                  MAX 59%

Welterusten. Dat zei ik tegen me dames nadat ik de fotos had genomen. En jullie ook welterusten natuurlijk (voor diegene die dit dadelijk nog lezen)

Op naar Update #8
                  latah
                  Last edited by ganjagast; 19 December 2016, 01:14.
                  Ad usum proprium!

Comment

Wow dat begint er al lekker uit te zien! Dit gaan mooie plantjes worden! Ik heb alles doorgenomen .... Niets op aan te merken, super werk ganjagast! Bij deze staat m'n campingstoeltje er ook bij. Tot de volgende update

Comment

mss handig om die kleinere plant iets te verhogen door middel van een potje of dergelijke er onder te zetten , zodat i even hoog staat als die andere plant , dit kost je grammen
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EXTRAVAGANJA View Post
                        Wow dat begint er al lekker uit te zien! Dit gaan mooie plantjes worden! Ik heb alles doorgenomen .... Niets op aan te merken, super werk ganjagast! Bij deze staat m'n campingstoeltje er ook bij. Tot de volgende update
                        Thanks voor de compliment Extra! Hopelijk help ik anderen (ook) met het verslagje dat zou ook super zijn.
                        Altijd gezellig met meerdere bezoekers! Wees welkom en claim je space

Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
                        mss handig om die kleinere plant iets te verhogen door middel van een potje of dergelijke er onder te zetten , zodat i even hoog staat als die andere plant , dit kost je grammen
                        Welkom K1! Dat het grammen gaat kosten, dat willen we natuurlijk niet hebben! Ik hoopte eigenlijk dat de vertakkingen meer zou gaan strekken als het licht wat hoger was. Guess not? Ik was wel al van plan om de pot te verhogen hoor totdat de top van de plant net boven het netje uitsteekt, het gaat alleen zo langzaam de groei. Ik zal wel eerder beginnen met het verhogen van de plant.
                        Ad usum proprium!

Comment

Gaat lekker Ganjagast. Op de plantjes niks aan te merken, die zien er netjes uit.

wat me nog wel op viel is dat je nog een tent doorvoer open hebt staan, tis die achterin net boven je scrog netje. Die zou ik dichtmaken zoals je die andere ook hebt.

succes! greetzz

Comment

pcfan2 - kopie (Large).jpgpcfan1 - kopie (Large).jpgfan (Large).jpg

Denk je anders dat het misschien overbodig is, zo'n fan?
                            Ad usum proprium!

Comment

haha top! die zag ik even niet aankomen verse lucht is niks mis mee toch, en hij gaat lekker zo ik zou em mooi laten zitten.

Comment

Ad usum proprium!

Comment

Bezig...
                                X