Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e ronde. 2x Classic Critical. LED kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nice buds ganjagast!

Comment

Thanks Dwarf! Het ruikt ook heerlijk in de tent overigens

Update#11GRAAG advies van jullie!

Zo stonden de dames er vanmiddag bij te poseren; 128 - kopie (Large).JPG
      129 - kopie (Large).JPG
      130 - kopie (Large).JPG
      131 - kopie (Large).JPG
      132 - kopie (Large).JPG
      133 - kopie (Large).JPG
      134 - kopie (Large).JPG
      136 - kopie (Large).JPG
      137 - kopie (Large).JPG
      138 - kopie (Large).JPG
      139 - kopie (Large).JPG
      141 - kopie (Large).JPG
      142 - kopie (Large).JPG
      143 - kopie (Large).JPG
      144 - kopie (Large).JPG
      146 - kopie (Large).JPG
      147 - kopie (Large).JPG
      148 - kopie (Large).JPG
      150 - kopie (Large).JPG
      151 - kopie (Large).JPG

Trichomen (slechte fotos): 152 - kopie (Large).JPG
      153 - kopie (Large).JPG
      154 - kopie (Large).jpg

BOVEN DE LAMP;

TEMP;
      MIN 20.2c
      MAX 26.8c

LV%;
      MIN 36%
      MAX 52%

gemiddeld 41%

-----------------------------
      BOVEN DE POT;

TEMP;
      MIN 20c
      MAX 27c

LV%;
      MIN 37%
      MAX 52%

gemiddeld 42%

Op naar Update #12!
      Last edited by ganjagast; 19 January 2017, 14:48. Reden: Change of mind
      Ad usum proprium!

Comment

Tussen Update
        I
        k had wat last van roest plekken op de fanleave van #2 en deze hebben zich langzaam uitgebreid. Mg tekort wellicht? Aangezien de ronde er bijna op zit heb ik hier niet veel aandacht aan besteed. Is het een reden om me druk te maken ivm opbrengst?
        Verder, de trichomen hebben zich al wat beter ontwikkeld en het uitzetten gaat goed. De temperatuur is stabiel en de LV is gemiddeld rond de 39%. Ik maak nu ook geen gebruik meer van de pc fan om de c02 te verminderen in de spoelweken. Had gelezen dat het beter resulteert
        Ik heb dinsdag voor het laatst voeding en pk booster meegegeven. De volgende week (maandag) nog een x bloeistimulator en Final Solution en dan nog twee/drie x wateren. Ik verwacht te oogsten op zaterdag 28jan.

Fotos volgen.. gr
        Ad usum proprium!

Comment

mooie toppen ganja!

Comment

ik weet niet of het goed advies is, maar er zit nog zoveel groen in je plantjes dat stoppen met bloeivoeding volgens mij geen kwaad kan... maar goed, je weet hoe het bij mij de laatste keer is verlopen
            succes met de laatste loodjes, ganja!

Comment

Merci heren!
              Geef nu geen voeding meer en de vergeling gaat vrij rap nu. Maandag nog final solution en dan nog wat wateren, de trichomen zijn bijna wel op zijn best vandaar dat ik de dames niet nog langer wil laten staan.. Ik ben eigenwijs Zodra ik de fotos plaats, graag je mening! Zal zondag de fotos plaatsen.
              GR
              Ad usum proprium!

Comment

Update#12
                Einde Week 8 (12/12)
                De dames zijn vandaag 88 dagen oud

Ben al gestopt met voeden sinds afgelopen dinsdag en geef nu nog alleen afgezuurd water mee ph6.0 . Aankomende woensdag gaat de lamp op Bloom ipv Full Spectrum voor het sneller rijpen, tegelijk hang ik de lamp wat lager. Dame #2 heeft wat last van roestplekken op de bovenste fanleaves zoals te zien op de foto. Ben wellicht wat te gretig geweest met de voeding de laatste keren vandaar de wat witte bladpuntjes ook beetje bruin kleurig door droogte denk ik.
                Ben er bijna zeker van dat ik toch de schaar erin doe aankomend weekend. Zal morgen de laatste keer bloeistimulator meegeven en daar doe ik ook final solution bij.

Zo stonden de dames er zojuist bij te poseren;
                155 - kopie (Large).JPG
                156 - kopie (Large).JPG
                157 - kopie (Large).JPG
                158 - kopie (Large).JPG
                159 - kopie (Large).JPG
                160 - kopie (Large).JPG
                161 - kopie (Large).JPG

TEMP;
                MIN 20.6c
                MAX 27.5c

LV%;
                MIN 33% (veel te laag)
                MAX 48%

gemiddeld 39%

Op naar Update #13 Final
                Ad usum proprium!

Comment

Tussen update
                  Heb de lamp toch maar gewoon op Full Spectrum draaien i.p.v BLOOM alleen. De lamp hangt wel wat lager nu en de timer staat op 11/13 zodat de planten weten dat het einde echt nadert; Winter is coming..(again) De trichomen zijn voornamelijk milky met her en der amber +opkomend. Ik ga voor quality over quantity. Als het goed is zijn de dames nu op zijn best? Ik heb besloten om de planten niet te lang af te laten rijpen, zou wellicht er meer vanaf kunnen halen maar de wiet zal afnemen in potentie en zware couchlock wiet vind ik niet lekker. Zal vandaag voor het laatst wateren en heel misschien morgen nog als de LV% erg laag blijft.. Zondag ochtend gaat me niet lukken om te gaan oogsten wat ik wel in gedachte had dus doen we dat in de avond uren, dat staat nu vast. almostharvest (2).jpg
                  Last edited by ganjagast; 27 January 2017, 14:26. Reden: Aanpassing
                  Ad usum proprium!

Comment

Update#13
                    Einde Week 9 (12/12)
                    De dames zijn vandaag 95 dagen oud

Denk dat ik wel wat eerder had kunnen stoppen met voeding geven, zoals Meg aangaf, de bladen waren nog mooi groen dus voeding geven de laatste keren was eigenlijk overbodig. Vooral #2 heeft nog aardig wat rest voeding in de bodem zitten zowel in de bladen (zeg ik het goed?) Het is nu wel dik 10 dagen terug dat ik nog wat voeding meegaf dus met de dagen zag je wel dat de vergeling best snel ging. Ik laat ze toch nog maar een paar dagen langer staan todat er meer vergeling zichtbaars is. De trichomen zitten best goed, nog wat meer amber en minder clear is ok. Was een beetje te enthousiast betreft de oogst denk ik Nog even geduld hebben dus.

Zo stonden de dames er vanmiddag bij te poseren; 162 - kopie (Large).JPG
                    163 - kopie (Large).JPG
                    164 - kopie (Large).JPG
                    165 - kopie (Large).JPG

Heb de dames na het foto's maken (weer) bewaterd. Elk 300 ml water PH6
                    Timer blijft op 11/13

TEMP;
                    MIN 19.9c
                    MAX 26.8c

LV%;
                    MIN 36%
                    MAX 44%

gemiddeld 39%

Van de week zal ik ze slachten. Wordt vervolgd. GR
                    Ad usum proprium!

Comment

Goed bezig! Geduld is een schone zaak.

Je had het over alleen het bloei spectrum aanzetten. Klopt het dat bij de Mars-ledlamp de ventilator dan niet aan gaat? Je hebt toch een Mars? Weet jij hoe dat zit?

Grtz, Ron

Comment

Hey budman, thanks man! Geduld en ik zijn geen beste vrienden dus best een moeilijke opgave. Vooral de geur maakt het wellicht zo extra aanlokkelijk heheh
                        Maar over de MARS. Correct, de ventilator draait alleen als de lamp in VEG modus is of Full Spectrum. Bloom geeft totaal geen warmte af en de ventilator draait niet, best handig in de latere fase van de bloei.
                        Ad usum proprium!

Comment

Zou je dat dan bijv. De laatste twee weken doen? En wat is dan het effect? Je zou zeggen 'licht is gewicht'.

Grtz, Ron

Comment

Yep, ik geef tegenwoordig de laatste 3-4 weken juist een uur meer licht
                            Misschien volgende keer eens proberen ?

Verder staan ze er goed bij, staan mooie toppen op.
                            Ik zie wel wat blaadjes die een beetje bol staan.
                            Vaak is dat een teken dat ze iets te nat staan. (?)
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ronthebudman
                              Ik zou minimaal een week tot max twee weken voor oogst de lamp op bloei kunnen zetten zodat het wat koeler is in de tent en mede daardoor zou je bij het afbloeien een extra suikerlaagje krijgen en het proces zelfs versnellen. Door nu alleen nog maar rood licht te gebruiken laat je de plant opnieuw denken dat er weer een seizoens- verandering plaatsvindt (Wel de lamp weer een stuk lager hangen!)
                              Heb de informatie van een ander forum (thctalk) Hier staat trouwens ook wat handige info voor mensen die met dit soort LED lampjes kweken: http://www.dormgrow.com/grow-tips-for-led-grow-lights

En licht is gewicht, daar verander je niets aan, zelfs niet met boosters zoals ik eerst wel dacht

QnQ#1 oogt inderdaad een beetje overbewaterd. Gek genoeg weegt de pot van #1 een stuk lichter maar die lijkt het meest overbewaterd. Heb ze wel goed bewaterd van de week ivm droge lucht dus het zou goed kunnen dat de bodem (nog) wel nattig is.Geef vandaag maar even niks mee dan.
                              Ad usum proprium!

Comment

Tussen update
                                Dame #1 was inderdaad overbewaterd. Heb ze beide geen water gegeven gister en #2 hing slap vandaag en de pot was een stuk lichter dan die van #1
                                Ad usum proprium!

Comment

Bezig...
                                X