Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e ronde. 2x Classic Critical. LED kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e ronde. 2x Classic Critical. LED kweek

Update#8
    Einde Week 4 (12/12)
    De dames zijn vandaag 59 dagen oud

Hoi hoi. Zo zeg, week 4 van de bloeiperiode zit er al weer op, ze gaan best lekker en groeien nog goed. Heb #2 wel meteen verhoogd zoals K1 al aangaf, anders gaat het grammen kosten

Zo stonden de dames er vanmiddag bij te poseren;
    88 - kopie (Large).jpg89 - kopie (Large).jpg90 - kopie (Large).jpg91 - kopie (Large).jpg92 - kopie (Large).jpg93 - kopie (Large).jpg94 - kopie (Large).jpg95 - kopie (Large).jpg96 - kopie (Large).jpg98 - kopie (Large).jpg97 - kopie (Large).jpg

De onderste fanleaves van #199 - kopie (Large).jpg

De dames krijgen dagelijks 150ml water en geef twee keer per week groei voeding en stimulator mee.
    De afgelopen week flinke schommelingen gehad tussen dag en nacht mbt de LV% Aangezien de bevochtiger in het donker uit moet zijn kon ik daar dus geen gebruik van maken.
    Middags was het verschil van LV% het grootst in vergelijking als de lamp uit staat en vanaf woensdag maak ik geen gebruik meer van de bevochtiger. De LV% is lager nu maar wel stabiel. Ik merk ook meteen dat er meer trichomen bij komen zo
    100 - kopie (Large).jpg

De week gemeten
    BOVEN DE LAMP;

TEMP;
    MIN 21.2c
    MAX 27.4c

LV%;
    MIN 39%
    MAX 47%

-----------------------------
    BOVEN DE POT;

TEMP;
    MIN 21c
    MAX 27c

LV%;
    MIN 42%
    MAX 48%

Tips zijn welkom.
    En voor alle leden van JD, een fijne kerst toegewenst en de beste wensen voor het volgende jaar!

Op naar Update#9
    Ad usum proprium!

Comment

Mooi veldje Ganjagast!

Fijne kerst ook gewenst.

Comment

Thanks. Jaa gaat wel lekker zo, de rechter staat voor nu nog wat hoger maar die zal wel snel worden ingehaald, denk ik. Begint er op te lijken in ieder geval Las zojuist jou verslag, die staan er leuk bij en groeien wel lekker zo te zien!
        Ad usum proprium!

Comment

Dat ziet er mooi uit zo!!!
          Worden knappe knoppen

GRTZ KAYA

verzonden met Tapatalk
          HOME WEED HOME

Comment

Hey Kaya, dat hoop ik ook! Dat ze lekker mogen uitzetten straks!
            Ad usum proprium!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View Post
              Update#8
              De onderste fanleaves van #1[ATTACH=CONFIG]311694[/ATTACH]

De dames krijgen dagelijks 150ml water en geef twee keer per week groei voeding en stimulator mee.

Tussentijds Update

De fanleaves van plantje #1#2 heb ik nu ook een gele fanleave. Deze krijgt ook geen licht en gaat er steeds slechter uitzien en heeft niks met de voeding te maken.. Right?

Heb ook te maken gehad met uitdroging waardoor de groei/bloei ietwat geremd is geweest. Geef nu 500ml water mee om de dag en dat het beter is voor de plant, dat zie je gewoon. En draai nu dagelijks wat klassieke muziek voor de dames We zullen zien of het een positieve invloed gaat hebben
              Ad usum proprium!

Comment

Ik zou haast zeggen dat je "slechte" bladeren rustig kunt wegnemen. ....maar het blijkt dat ik zelf nogal wat scheutig ben met het blad verwijderen...lol....
                Wat betreft die klassieke muziek.....weet niet of ze het waarderen...ik zou een beetje old skool eek a mouse opzetten..whahahaha

GRTZ KAYA

verzonden met Tapatalk
                HOME WEED HOME

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KAYA74 View Post
                  Ik zou haast zeggen dat je "slechte" bladeren rustig kunt wegnemen. ....maar het blijkt dat ik zelf nogal wat scheutig ben met het blad verwijderen...lol....
                  Wat betreft die klassieke muziek.....weet niet of ze het waarderen...ik zou een beetje old skool eek a mouse opzetten..whahahaha

GRTZ KAYA

verzonden met Tapatalk
                  Scheutig..
                  Nou echte oudere klassieke muziek waardeer ikzelf niet echt, wordt er zenuwachtig van Het is meer noord indische klassieke muziek die de planten zouden waarderen volgens onderzoekers. Klinkt ook niet echt als heaven in mijn oren, maar goed.
                  Ik ben onlangs op de volgende site gestuit nadat ik uit nieuwsgierigheid ben gaan zoeken wat de mogelijkheden zijn om het groei en bloei proces positief te verbeteren. Dus geen knip en buig werk etc; http://www.dovesong.com/positive_mus...xperiments.asp (http://www.dovesong.com/positive_music/plant_experiments.asp) Volgens de

Draai ook wat reggae voor ze, voornamelijk Bob Marley maar ze zullen Eek-A-Mouse ook zeker wel waarderen Zal straks ganja smuggling opzetten voor ze heheh
                  Ad usum proprium!

Comment

Hardrock schijnt het beste te zijn, althans volgens het twijfelachtige onderzoek bij mythbusters...

Seven small greenhouses were set up on the M5 Industries roof. Four were set up with stereos playing endlessly looping recordings (as having the MythBusters ...

Comment

kan er niet veel op aanmelden enkel dat het er netjes bijstaat

ivm die fanleaves , kan ik begrijpen dat je die wegnam , maar volgende keer zou ik die tog nog even laten hangen , zagen nog aardig groen , dus daar kon de plant nog wat voeding uithalen

voor de rest zou ik zeggen , knallen met die handel
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

@Meg
                        Ik houdt het toch liever op reggae en classic north indian sound. De mythbusters zijn zowat de enige die beweren dat Hard rock wel degelijk goed zou zijn voor de planten

@K1
                        Thanks! Nee nee ik heb de fanleaves absoluut niet zelf weggenomen! Ze hingen er zo slap bij dat bij de eerste aanraking ze er als het waren zo vanaf vielen en deze haal ik meteen weg zodat het blad niet blijft liggen en beestjes aantrekt. De foto was net een weekje eerder genomen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Update#9
                        Einde Week 5 (12/12)
                        De dames zijn vandaag 67 dagen oud

Week 5 van de bloei zit er op. ze bloeien goed en beginnen langzaam met het uitzetten. Zal vanaf morgen beginnen met het meegeven van PK-Booster bovenop de voeding en de stimulator. Ik moet ze wel wat meer wateren nu de LV% erg laag is, ze nemen nu meer water op namelijk. Dame #1 staat nu op dit moment een beetje te nat () maar dat zal zo weer voorbij zijn.

Zo stonden de dames er vanmiddag bij te poseren;

LED aan:

102 - kopie (Large).jpg104 - kopie (Large).jpg103 - kopie (Large).jpg105 - kopie (Large).jpg108 - kopie (Large).jpg106 - kopie (Large).jpg107 - kopie (Large).jpg109 - kopie (Large).jpg110 - kopie (Large).jpg111 - kopie (Large).jpg

LED uit:
                        112 - kopie (Large).jpg113 - kopie (Large).jpg114 - kopie (Large).jpg115 - kopie (Large).jpg116 - kopie (Large).jpg118 - kopie (Large).jpg119 - kopie (Large).jpg117 - kopie (Large).jpg

TEMP Deze week gemeten;
                        120 - kopie (Large).jpg
                        BOVEN DE LAMP;

TEMP;
                        MIN 20.6c
                        MAX 27.2c

LV%;
                        MIN 36%
                        MAX 59%

gemiddeld 46%

BOVEN DE POT;

TEMP;
                        MIN 21c
                        MAX 27c

LV%;
                        MIN 36%
                        MAX 60%

gemiddeld 46%

PH waarde van de bodem was vanmiddag 6.3
                        Op naar Update#10!

1Love
                        Last edited by ganjagast; 2 January 2017, 17:56.
                        Ad usum proprium!

Comment

Update#10
                          Einde Week 6 (12/12)
                          De dames zijn vandaag 74 dagen oud

Heb zeker wat dingen verkeerd gedaan anders was de plant wel groter dan ze nu is. #2 was al een apart gevalletje vanaf het begin.
                          Denk ook dat de wortel groei niet optimaal is geweest door teveel te wateren in het begin.

Zo stonden de dames er zojuist bij te poseren;
                          121 - kopie (Large).jpg122 - kopie (Large).jpg123 - kopie (Large).jpg124 - kopie (Large).jpg125 - kopie (Large).jpg126 - kopie (Large).jpg127 - kopie (Large).jpg

Heb ook wat bladen verwijderd zodat het licht beter doorkomt voor de onderliggende bladen/topjes. Begin al aardig wat oranje pistels te krijgen en de trichomen zijn al aardig cloudy aan het worden voornamelijk bij plantje #2. Denk zelf binnen 21 dagen te kunnen oogsten.. Wil ook graag opnieuw beginnen met 4 plantjes hehe

Deze week gemeten..
                          BOVEN DE LAMP;

TEMP;
                          MIN 20.1c
                          MAX 26.8c

LV%;
                          MIN 31%
                          MAX 50%

gemiddeld 40%

BOVEN DE POT;

TEMP;
                          MIN 20c
                          MAX 26c

LV%;
                          MIN 33%
                          MAX 51%

gemiddeld 43%

ph waarde van de bodem 6.5

Dit zal de laatste week worden dat ik nog voeding meegeef, de week erop geef ik nog het minimale pk booster mee tot woensdag en dan 10 dagen alleen afgezuurd water.

Op naar Update #11 -->
                          Last edited by ganjagast; 14 January 2017, 17:43.
                          Ad usum proprium!

Comment

Tussen Update
                            Het uitzetten gaat 'niet zo goed' Door de afgelopen dagen geen gebruik meer te maken van de luchtbevochtiger is de LV% er laag geweest. Ik deed eerst niks omdat ik merkte dat er veel meer trichomen bij kwamen zo.. Geef nu dagelijks 400 ml water ivm het droge lucht. Kreeg er ook wat bruine bladpunten van door het droge lucht en ik niet voldoende water gaf . Gister avond nog twee bladen verwijderd waaronder een fanleave die vergeelt was en uitgedroogd, het kwam er zo vanaf. De haartjes zijn bij #2 al meer dan de helft bruin/oranje
                            Ad usum proprium!

Comment

staat er netjes bij
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Thanks! We doen ons best K1
                                Ad usum proprium!

Comment

Bezig...
                                X