Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dit is nu toch het beste moment om bv boosters mee te geven? Ik was zelf van plan om de boosters te gebruiken na het groeien en bij het begin van het uitzetten van de toppen.
Ja Deep Water Culture is de fancy naam. Maar het is niets meer dan een bak met water op ph 5.5 met een beetje zympjes en voeding.
Zorgen dat er geen licht aan kan, paar bruisstenen erin en stekken en zaailingen hebben het er naar hun zin.
Alleen zal het niet zo makkelijk zijn om ze naar aarde te transplanteren. De wortels nu zijn al gigantisch lang.
Die van mijn gaan in hydrokorrel straks.
weinig op aan te merken. Alles loopt goed. Ze dikken mooi aan en ik zie her en der een foxtail in de amaji.
De haze glittert als een gek en ruikt super heerlijk. Dat wordt smullen straks.
Als ik het goed heb is dit haze soortje van K1. Daar ga ik toch later een moedertje van maken.
Een moedertent in de maak? erm.... zucht
Ben gestopt met voeding. Misschien net iets te vroeg. Iemand input? Terug beginnen met voeding?
Ik denk zeker nog kleine 2 weken. Heb nog niet gecontroleerd omdat het nog te vroeg is.
Zal volgende update eens een trich shot proberen te maken.
Ben vet tevreden over de cob's. Draai maar op 268W meer aan de muur ( eerlijk gewijs heb ik nog een full spectrum van 40W erbij hangen). Maar dat is nog altijd kleine honderd Watt minder.
En komt best een pak licht af.
Dikke toppen zeg. Zie je verschil met planten die onder de paarse licht staan en vergeleken met warm wit?
Je zegt ook dat je met pwm de cobs dimt (in andere topic).
Wat stuurt de pwm signaal?
Comment