Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haze & Amajikoym onder COB

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Haze & Amajikoym onder COB

Kan je daar wat uitgebreider mee zijn? Ik ben heel benieuwd
    gl hf lol wp gg no re!

Comment

Wat wil je precies weten? Het is dimmen met 10V. 0-10V stuurt de driver aan. Zoals pwm dat doet. Maar je hebt geen microcontroller nodig.

E zijn 3 manieren van dimmen, weerstand, pwm of gewoon gelijkstroom. En dit is deze.

MEAN WELL is one of the world's few standard power supply mainly professional manufacturers, covering 0.5 to 25,600W products are widely used in industrial control, medical and other fields, in line with international safety certification, short delivery of spot inventory.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Een Led verslag! Nice, ga ik volgen.
        En straks hydro? Ook al nice

Heb nu al gemerkt dat ik heel snel een keertje hydro onder LED wil gaan doen, dus ga dit zeker volgen om alvast wat te leren hopelijk

Comment

Ik zie ff niet hoe lang ze bloeien, en hoe lang je denkt dat ze nog moeten, maar als ik gewoon naar de toppen kijk denk ik dat je nog wel een paar keer voeding kunt geven.
          Ze mogen nog wel iets opzwellen, en ik zie nog veel verse pistils.

Ziet er wel goed uit!

Waar blijft dat geur-internet ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ja ik denk inderdaad dat ik iets te vroeg gestopt ben met voeden. Ze kregen vanavond ook terug voeding.

De tijden weet ik niet meer door het chronisch slaaptekort Ik denk dat ze nu ongeveer 6 a 7 tal werkelijke bloei zitten.

bedankt om ook even te komen piepen qnq en backyardplant. Altijd plezant.

Comment

Nice interessant stukkie met led ga het laatste stuk ook nog even volgen !! Ben zelf ook met een haze verslagje bezig succes kerel !

Comment

Leuk dat je meekijkt. Welkom.

Comment

Sorry voor de onduidelijkheid, maar ik vroeg mij af of je verschil ziet tussen toppen die onder het paarse licht staan vergeleken met warm witte licht.
                  gl hf lol wp gg no re!

Comment

Ik zie een verschil. Ik heb de FS erbij gehangen omdat ik toch een spot in de midden miste en die nog liggen had. Het is een 50W maar hij draait maar 40W (600mA ipv 750mA).
                    En ik dacht wat meer spectrum kan geen kwaad.

De amaji die onder de cree staat foxtailed als een gek, die onder de FS niet. Kwaliteit van de FS is ook stukken lager dan de cree's.
                    Nu de led en driver en alles samen heeft me nog geen 20 euro gekost. Baat het niet dan schaad het niet.

Het is toch nu paar rondes zoeken naar de ideale hoeveelheid en afstanden.

Comment

Zie je dat foxtailen dan als een teken van betere kwaliteit ? Ik had de vorige kweek ook behoorlijk wat foxtails en die stonden onder een Mars discolamp. Ik dacht dat dat voornamelijk lag aan de genetica van de plant.

Heb het ook niet echt gezien als iets positiefs, vond het zelf niet zo mooi uitzien maar had er verder ook geen last van en tijdens het curen zijn de foxtails zo goed als verdwenen.
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

goh, ik zie het als extra gewicht en persoonlijk vind ik ze wel mooi. Het stoort me zeker niet. Het valt me alleen op.

Comment

Goed om te weten. Ik merk bij mij eigen plantjes dat ze liever warme kleuren hebben dan rood/blauw, onder warm witte leds worden de toppen dikker...
                          gl hf lol wp gg no re!

Comment

Weekje verder en kleine update. Heb ze tot vandaag nog voeding gegeven, maar nu ben ik er toch mee gestopt.
                            Ze krijgen nu nog een tiental dagen alleen water. Daarna zullen ze om gaan.
                            De amijo is een stukje verder dan de haze, misschien doe ik die een paar dagen eerder om.

Verder niet veel te melden. Ze voelen zwaar aan en ze glinsteren en de geur komt je tegemoet als je de deur opendoet. Meeste geur van alles wat ik al gezet heb.

Haze
                            IMG_20161230_203221.jpgIMG_20161230_203500.jpgIMG_20161230_203433.jpgIMG_20161230_203339.jpgIMG_20161230_203228.jpg

Amajikoym
                            IMG_20161230_203329.jpgIMG_20161230_203241.jpg

Overzicht
                            IMG_20161230_203307.jpgIMG_20161230_203524.jpgIMG_20161230_203302.jpg

Comment

Spannend, nog maar even
                              Ziet er mooi uit!
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

geef ze nog wat te eten en laat ze wat langer staan.nog heel veel witte haren
                                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Bezig...
                                X