Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweek. 5x Kalashnikova
Collapse
X
-
Re: Eerste kweek. 5x Kalashnikova
Waar ik me zorgen om maak is afstervende bladeren.
Ik weet niet of dat normaal is in week 5-6, moet ik me zorgen om maken of niet?
Maak je hier maar niet zo druk om dat is de bedoeling van de cyclus het betekend dat je einde er aan zit te komen
Voor de rest zou ik je apollo maar weer effe aan de kant leggen en niet met hps en led in 1 ruimte gaan kweken vinden ze niet zo fijn namelijk
zelf ook uitgeprobeerd
je kan het uiteraard uittesten maar ik voorspel je niks extra
ziet er voor de rest goed uit kerel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spacehaas View PostWaar ik me zorgen om maak is afstervende bladeren.
Ik weet niet of dat normaal is in week 5-6, moet ik me zorgen om maken of niet?
Maak je hier maar niet zo druk om dat is de bedoeling van de cyclus het betekend dat je einde er aan zit te komen
Voor de rest zou ik je apollo maar weer effe aan de kant leggen en niet met hps en led in 1 ruimte gaan kweken vinden ze niet zo fijn namelijk [emoji14]
zelf ook uitgeprobeerd
je kan het uiteraard uittesten [emoji14] maar ik voorspel je niks extra
ziet er voor de rest goed uit kerel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrLollipop View PostEnige tips om de kwaliteit en hoeveelheid te vergroten vanaf nu
De kwaliteit wordt hoger naarmate ze langere tijd alleen water krijgen op het eind.
Daar zit een maar aan: Je kunt ook te vroeg met voeding stoppen.
Dan zwellen ze niet meer op. En juist dat opzwellen doen ze die laatste twee weken.
*Dat afstervende blad zie ik niet.
Als een plant in optimale omstandigheden staat sterft er nauwelijks blad af.
In deze fase kun je er ook niet zoveel meer aan doen, of er moet echt iets scheef zitten.
Laatste foto heeft die top wel een rare kleur, maar dat zal door het hps-licht komen denk ik.
Het is nu vooral zaak om het niet te verknoeien de laatste weken.
Je had zo rond 21 nov eerste bloei gok ik ? (geen foto)
Deze moeten zo'n 9 weken bloeien, dus nog even geduld.
Comment
-
1) Vanaf de hoeveelste week zouden we toch zeker moeten stoppen met voeding geven?
2) 1 van de planten is meer Sativa en moet in het principe langer door bloeien. Is dit van groot belang?
3) bij de 3 planten die dubbel gefimd zijn zien de bloemen er helemaal anders uit. Deze hebben meer rondingen en veel minder haartjes. De verhouding van bruine en witte haartjes is bij die dubbel gefimde veel meer (de veel bruine haartjes). Bij de overige 2 (waarbij die Sativa plant) staan er enorm veel haartjes op maar bijna nog geen enkele bruine haartjes. Zullen deze langer moeten doorbloeien of....?
Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Comment
-
Aangeraden word meestal 2 weken voordat je wil oogsten maar omdat de 2 laatste weken de belangrijkste zijn stoppen veel mensen pas in de laagste 10 dagen of zelfs week
Ik ben met mijn buitenplant de laatste 10 dagen gestopt en rook het al anderhalve maand, heb niks te klagen.
Maar t is ook geheel afhankelijk van je voeding lijkt me, dus als je veilig wilt zijn zou ik de 14 dagen voor t oogsten aanhouden.
Op eigen risico kan je 10 dagen of 7 dagen doen.
Hou er rekening mee dat als je de voedingsstoffen niet goed uit de plant "spoelt" (door dr alleen water te geven ipv water met voedingsstoffen, NIET je aarde kletsnat zetten, dit is NIET spoelen dit is je plant vermoorden) rook je ze op, oftewel komen ze net als de thc direct in je bloedbaan terrecht
Sativa bloeit langer door dus oogst je later, maar hou dezelfde regel aan als hierboven ^
Sorry die laatste weet ik helaas niet maar gelukkig ben ik niet de enigste op dit forum
Comment
Comment