Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek ooit... 3x EasyRider 1x BigBangauto plagron voeding set

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek ooit... 3x EasyRider 1x BigBangauto plagron voeding set

Oorspronkelijk geplaatst door Assilator View Post
    is dit te warm dan? altijd leuk dat je hier terecht kan met vragen.. zeker omdat dit men eerste kweekje is :d
    probeer het allesinds niet te warm te maken in de tent.. is ook enkel zo moeilijk om te ondervinden wanneer de bloei eigenlijk begint.. zeker omdat er zo verschil tussen de planten zit van hoogte..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Meglow View Post
      ik heb een vaag vermoeden dat ze het redelijk warm hebben... zou dat kunnen?
      is dit beter dan?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Met je waarden is niks mis. Staat die ene niet toevallig op de tocht?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D83 View Post
          Met je waarden is niks mis. Staat die ene niet toevallig op de tocht?
          zou me sterk verbazen.. de tent staat namelijk tussen een kast en muur dus kan geen kou aan.. maar hou het in het oog.. hoop dat de achterste 2 toch deze week wat beter groeien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Assilator View Post
            zou me sterk verbazen.. de tent staat namelijk tussen een kast en muur dus kan geen kou aan.. maar hou het in het oog.. hoop dat de achterste 2 toch deze week wat beter groeien.

tent staat zo dus kan normaal geen kou of tocht aan..

Comment

morgen staan ze alle 4 20 dagen.. en volgens internet gaat de easy rider na 3 weken automatisch in bloei dus hoop dat ik er goed aandoe om by men lamp de groei en bloei te laten aanstaan.. mss tijdens bloei enkel ze bloeilamp dan ..

Comment

Is dat net iets wat ge zo aankocht? Dat buizenframe ervan intresseert me.

De bloei begint als ge bloemen ziet bij af begint de voorbloei meestal aan 3 a 4 weken. Echte bloei aan 5-6 weken, hangt wat af welke strain natuurlijk.

Het hoogte verschil plus foto's doen me enkele dingen overwegen.

Is die muur een buitenmuur? Met u tent er zo tussengeklemd, tegenstaand kan die best een soort koude brug maken en dat deel van u tent koeler houden door koudestraling van de muur. Lees tragere groei, tragere verdamping, langer nat staan, allen dingen waardoor ze kleiner kunnen zijn op die plaats.
                Tussen tentzeil en muur kan zo zelfs condensatie ontstaan door temp verschil en schimmel op de muur geven. Zie ik vaak in oudere woningen met weinig issolatie waar de bewoners hun meubels volledig tegen de wand schuiven, achterop de kast of op de wand groeit dan zwarte schimmel door gebrek aan circulatie tussen wand en meubel. Gewoon een cm of 5 a 10 plaats tussen muur en tent/kast lost dit op als het dat al is.

Vraag me tevens af waar u verse lucht vandaan komt, ik zie u afvoerbuis bovenaan maar nergens aanvoer. En tussen die muren doet het raampje vast niet veel qua aanvoer? Als ge de rits openzet hiervoor krijgen de voorste ook meer verse lucht dan achteraan bv. Wat ook verschil kan geven.

Of de ene staat wat verder van de lamp dan de andere wat meer strek geeft...

Zijn al die klimaatdingen wel ok en geen mogelijke oorzaak. Watergift goed,...
                tja de ene groeit nu eenmaal beter, wij zijn ook niet allen even groot.

Ivm groei, bloei licht. Autoflowers groeien lang door tijdens de bloei. Kdenk dat 3 a 4 weken groeilicht en dan vanaf vroege bloei tot afbloei groei + bloeilicht. En de laatste 2weken enkel bloeispectrum ongeveer zijn waar je heen moet. Autoflowers groeien lang door in bloei dus kunnen lang wat groeilicht gebruiken naast de bloeikleuren. Heb geen ervaring met led maar dat is wat ge ongeveer doet met groei/bloei spectrum onder neon of dergelijke dacht ik, dus is vast een goed vertrekpunt voor led.

Groeten!
                Last edited by ergonaut; 15 November 2016, 13:18.
                verslag 1, verslag 2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ergonaut View Post
                  Is dat net iets wat ge zo aankocht? Dat buizenframe ervan intresseert me.

De bloei begint als ge bloemen ziet bij af begint de voorbloei meestal aan 3 a 4 weken. Echte bloei aan 5-6 weken, hangt wat af welke strain natuurlijk.

Het hoogte verschil plus foto's doen me enkele dingen overwegen.

Is die muur een buitenmuur? Met u tent er zo tussengeklemd, tegenstaand kan die best een soort koude brug maken en dat deel van u tent koeler houden door koudestraling van de muur. Lees tragere groei, tragere verdamping, langer nat staan, allen dingen waardoor ze kleiner kunnen zijn op die plaats.
                  Tussen tentzeil en muur kan zo zelfs condensatie ontstaan door temp verschil en schimmel op de muur geven. Zie ik vaak in oudere woningen met weinig issolatie waar de bewoners hun meubels volledig tegen de wand schuiven, achterop de kast of op de wand groeit dan zwarte schimmel door gebrek aan circulatie tussen wand en meubel. Gewoon een cm of 5 a 10 plaats tussen muur en tent/kast lost dit op als het dat al is.

Vraag me tevens af waar u verse lucht vandaan komt, ik zie u afvoerbuis bovenaan maar nergens aanvoer. En tussen die muren doet het raampje vast niet veel qua aanvoer? Als ge de rits openzet hiervoor krijgen de voorste ook meer verse lucht dan achteraan bv. Wat ook verschil kan geven.

Of de ene staat wat verder van de lamp dan de andere wat meer strek geeft...

Zijn al die klimaatdingen wel ok en geen mogelijke oorzaak. Watergift goed,...
                  tja de ene groeit nu eenmaal beter, wij zijn ook niet allen even groot.

Ivm groei, bloei licht. Autoflowers groeien lang door tijdens de bloei. Kdenk dat 3 a 4 weken groeilicht en dan vanaf vroege bloei tot afbloei groei + bloeilicht. En de laatste 2weken enkel bloeispectrum ongeveer zijn waar je heen moet. Autoflowers groeien lang door in bloei dus kunnen lang wat groeilicht gebruiken naast de bloeikleuren. Heb geen ervaring met led maar dat is wat ge ongeveer doet met groei/bloei spectrum onder neon of dergelijke dacht ik, dus is vast een goed vertrekpunt voor led.

Groeten!
                  nee is geen buitenmuur.. en men frisse lucht komt binnen via andere ingang.. ben nu weekje weg vanwaar tent staat en men vrouwtje geeft nu gewoon water dus als ik terug ben doe ik nieuwe update.. en dat net zat gewoon bij de tent inbegrepen, zijn gewoon 4 buisjes waar op het einde plastic stukjes die op de buizen klikken.. waardoor je vierkant krijgt en dan kan je met aanbind strips dat net er gewoon aan vastmaken. bedankt voor het enorme behulpzame bericht , geeft me meteen meer inzicht over wat er mis kan zijn..
                  GRTZ ASSI

Comment

Comment

ja inderdaad dat kon idd het probleem zijn.. heb dan ook meteen alles goed bekeken of er geen enkel gaatje was in de tent en of er nergens tocht binnen kwam en niets gevonden dus ik hoop dat ze deze week goed doorgroeien zodat ik me vrijdag al beetje meer gerust voel over men dames.. thx voor de hulp..
                      Grtz Assi.

Comment

Last edited by Assilator; 17 November 2016, 10:46. Reden: Schrijffoutjes :p

Comment

so far so good

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mafferd View Post
                            so far so good
                            Jups and i love it

It feels like heaven in a bag..

Comment

En ook ik heb m'n stoeltje gezet. Let em grow!

I like it!!!
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hoeloes View Post
                                En ook ik heb m'n stoeltje gezet. Let em grow!

I like it!!!
                                Plaats genoeg rond de tent dus zet je er maar bij xd
                                Grtz Assi

It feels like heaven in a bag..

Comment

Bezig...
                                X