Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweek ooit... 3x EasyRider 1x BigBangauto plagron voeding set
Re: Eerste kweek ooit... 3x EasyRider 1x BigBangauto plagron voeding set
Puntje zou ik me geen zorgen om maken. Ze heeft nog genoeg andere bladeren Dat van de kleur geen idee. Misschien hoort het bij het soort wat je hebt, of misschien een tekort aan bepaalde voedingsstoffen?
Puntje zou ik me geen zorgen om maken. Ze heeft nog genoeg andere bladeren Dat van de kleur geen idee. Misschien hoort het bij het soort wat je hebt, of misschien een tekort aan bepaalde voedingsstoffen?
Zou het niet weten, sommige mensen hebben et ook op de hun plant maar zeggen dat het niet zo erg is.. dus duimen maar :p maar net omdat de bladeren er nog zo goed uitzien mooi groen lijkt het wel goed te gaan en gaan die rode takken er niet veel aan veranderen denk.. zullen we wel zien aan volgende kweek of die ook rood worden ofniet en dan zal duidelijk zijn of het aan my ligt of niet..
jha is bij meerdere zo en die maken hun er ook niet echt druk in en die hebben dan al meer ervaring als mij dus zie wel of het zo blijft, geduld is een schone deugd
Eerste kweek ooit... 3x EasyRider 1x BigBangauto plagron voeding set
Iemand ervaring met de mass 240 led?? ik zit nu op 4 weken dus eigenlijk al in bloei.. is het dan beter om de groei en bloei lamp beiden aan te zetten of enkel de bloei lamp voor derest van de kweek? licht = gewicht maarjah ben liever zeker en vond hier niet echt iets over :/
It feels like heaven in a bag..
Last edited by Assilator; 19 November 2016, 22:56.
Reden: extra text
Iemand ervaring met de mass 240 led?? ik zit nu op 4 weken dus eigenlijk al in bloei.. is het dan beter om de groei en bloei lamp beiden aan te zetten of enkel de bloei lamp voor derest van de kweek? licht = gewicht maarjah ben liever zeker en vond hier niet echt iets over :/
Ik had je daar al eerder een antwoord op gegeven Assi En wat bedoel je met;
ik zit nu op 4 weken dus eigenlijk al in bloei.. is het dan beter om de groei en bloei lamp beiden aan te zetten of enkel de bloei lamp voor derest van de kweek?
kan duiden op temperatuur schommelingen btw. Ze staan er wel mooi bij moet ik zeggen!
kan duiden op temperatuur schommelingen btw. Ze staan er wel mooi bij moet ik zeggen!
huidige lichtschema is 18/6 en op men lamp zijn zo 2 knoppen voor bloeilamp of groeilamp aan te zetten en ja heb ze nu gewoon beide opstaan dus we zien wel en ja volgens internet en verpakking van de zaadjes gaan ze in bloei na 3 weken.. dus ja dacht dat ze al weekje in bloei waren.. moeten autoflowers ook dan gewoon op 12/12 en wanneer dan? zou dat nu al goed zijn na deze 4 weken en hoe de olantjes er nu bij staan?
huidige lichtschema is 18/6 en op men lamp zijn zo 2 knoppen voor bloeilamp of groeilamp aan te zetten en ja heb ze nu gewoon beide opstaan dus we zien wel en ja volgens internet en verpakking van de zaadjes gaan ze in bloei na 3 weken.. dus ja dacht dat ze al weekje in bloei waren.. moeten autoflowers ook dan gewoon op 12/12 en wanneer dan? zou dat nu al goed zijn na deze 4 weken en hoe de olantjes er nu bij staan?
lol ik ben rete en zag even over het hoofd dat het hier om AF betreft. Heb daar voor de rest niks aan toe te voegen mijn excuses Assi
Dat ze na 3 weken al in de bloei staan is wel erg optimistische van de zaadboer maar het zal niet lang duren nee. Veel succes
Comment