Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek ooit... 3x EasyRider 1x BigBangauto plagron voeding set

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek ooit... 3x EasyRider 1x BigBangauto plagron voeding set

Oorspronkelijk geplaatst door Assilator View Post
    zal me daarover wel eens wat info opzoeken is ook men eerste kweek dus leer nog bij. bij elke kweek wat investeren en komt goed heb nog 25 zaadjes dus kan nog genoeg leren , bedankt voor de uitleg.. en die blumat is dat dan gewoon dat stokje in je aarde of?

Grts Assi!
    It feels like heaven in a bag..
    Deze bedoeld vaperke volgens mij

I like it!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

inderdaad, moest ik er bij geplaatst hebben.

Vele hier hebben dezelfde fout al gemaakt. Een goedkoop meterke en dan zien dat het niet werkt, en dan nog een ander om dan uiteindelijk een deftige te kopen die uiteindelijk maar iets duurder was.

Die blumat werkt goed. Heb het zelf niet, maar velen hier zweren er bij.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vaperke View Post
        inderdaad, moest ik er bij geplaatst hebben.

Vele hier hebben dezelfde fout al gemaakt. Een goedkoop meterke en dan zien dat het niet werkt, en dan nog een ander om dan uiteindelijk een deftige te kopen die uiteindelijk maar iets duurder was.

Die blumat werkt goed. Heb het zelf niet, maar velen hier zweren er bij.
        zal ik voor men volgende kweek zeker aankopen, maar voor deze kweek gebruik ik deze die ik heb gewoon.. moet wel iets of wat werken , of ze verkopen dat toch niet dan denk ik. is ook maar voor eens ongv een beeld te hebben hoeveel ze drinken

Grts Assi!

Comment

probleem is dat ze echt niet werken Ik heb er een aantal en alle geven verschillende metingen aan. Als je dan daar op gaat baseren dan geef je ofwel te veel of te weinig water.

Beter is telkens de pot even opheffen voor en na en een gevoel te krijgen. Na een tijdje krijg je de juiste feeling ervoor. Of je koopt een blumat die het voor je zegt.

In ieder geval succes met je kweek!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vaperke View Post
            probleem is dat ze echt niet werken Ik heb er een aantal en alle geven verschillende metingen aan. Als je dan daar op gaat baseren dan geef je ofwel te veel of te weinig water.

Beter is telkens de pot even opheffen voor en na en een gevoel te krijgen. Na een tijdje krijg je de juiste feeling ervoor. Of je koopt een blumat die het voor je zegt.

In ieder geval succes met je kweek!!
            ik zal het dan gewoon met de ophef techniek blijven doen , werkt ook bij le dus zal dan binnekort die blumat bestellen, is het aangeraden om het met een druppelsysteem te nemen of gewoon die dat jij hebt? die geeft dan gewoon aan wanneer je water moet geven toch?

Grts Assi!

Comment

Google eens op het gebruik van een tensiometer en als je dat gehad hebt gelijk in 1 ruk door met ph en ec meten 😉

Er gaat een wereld over wiet kweken voor je open

Meten is weten... Maar dan moet je wel meten met betrouwbaar spul.

Maar beter een wat goedkopere dan helemaal niets. En das discutabel want men kan prima kweken zonder ook maar naar een metertje te kijken. Goedkoop of duur.

Zolang het maar leuk blijft tenslotte

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaam View Post
                Google eens op het gebruik van een tensiometer en als je dat gehad hebt gelijk in 1 ruk door met ph en ec meten [emoji6]

Er gaat een wereld over wiet kweken voor je open

Meten is weten... Maar dan moet je wel meten met betrouwbaar spul.

Maar beter een wat goedkopere dan helemaal niets. En das discutabel want men kan prima kweken zonder ook maar naar een metertje te kijken. Goedkoop of duur.

Zolang het maar leuk blijft tenslotte
                ja zit al 5 weken zonder te kweken en gaat redelijk goed maar dacht dat deze voor vochtigheid wel goed was maarja

Grts Assi!

Comment

Meten is weten

Comment

Comment

jha wordt dus met volgende kweek aangekocht. bedankt.

Grts Assi!

Comment

Bezig...
                      X