Hallo, even voorstellen; ik Boost en ik ben van plan om hier mijn eerste kweekverslag onder LED bij te gaan houden.😁
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mijn eerste kweekverslag onder LED
Collapse
X
-
Re: Mijn eerste kweekverslag onder LED
Ik heb een tent 80x80x160 aangeschaft met LED 180W. verlichting.
Wietsoort; 2x Speed Devil#2 autoflower.
Ze staan in 18 liter potten om ze zoveel mogelijk ruimte te geven om te wortelen.
Subtraat die ik gebruik is Batmix omdat ik het biologisch wil doen en natuurlijk voor de een fijne geur en goede smaak.😜
Momenteel gebruik ik ook Power Roots om lekker te wortelen.
Verder is de temp. gemiddeld 23.5 graden met lamp aan en met lamp uit gemiddeld 18 graden. Dus er zijn weinig schommelingen waar ik zeer content mee ben.😁
Lamp hoogte momenteel 45 graden boven de plant.
En dan de luchtvochtigheid die heb ik wat hoger. Maar ik ben er al achter dat het niet te hoog moet zijn ivm de temp. LV. Is gemiddeld 55-65%. Dit gaat later zeker lager worden zodra de bloei nadert.😉
Er gaan zeker update's komen. Hier nog van foto's
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
O ja,...ff vergeten. Ze zijn ontkiemd uit zaadjes. Ze hebben twee dagen in een gleas met water gelegen. Na het zicht van de worteltje(s), zijn ze meteen in de grote pot gegaan. Ondertussen staan ze nu al 12 dagen te pronken.
Thx Joremkrank.....updates blijven komen en natuurlijk de foto's.
Ik kijk graag uit naar reacties van jullie. Natuurlijk hoop ik hier veel tip en truc's te ontvangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Assilator View Postmag ik vragen waarom je een bekertje naast de plant in de potgrond zet? is een gewoon vraagje :p leer zelf nog wat bij dus is mss handig voor me ind toekomst
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Thx D.O.....Ik had ze wel helemaal gevuld, maar het is ingezakt met het doorspoelen.
Dat mag je vragen; het is geen bekertje maar een flesje waar ik de bodem van heb afgehaald.
Bedoeling is dat ik van onder ga bewateren. Heb mij natuurlijk ingelezen over verschillende onderwerpen en kwam deze methode tegen. Dit is voor mij ook een test.
Comment
-
IMG_2566.jpgIMG_2565.jpgIMG_2564.jpgHallo,.....even een korte update.
De dames staan er goed bij, zij hebben een hele mooie donkergroene bladeren. Ze staan lekker te genieten in een omgeving waar het warm en vochtig is. Temp. 23.8 graden en de LV is gemiddeld 60%.
Hier nog wat foto's,.... en tot later.Last edited by Boost; 16 November 2016, 12:56.
Comment
-
Kon het laten om toch even te kijken.
IMG_2568.jpgIMG_2567.jpg
Comment
Comment