Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweekverslag onder LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn eerste kweekverslag onder LED

Week 8 - Dag 64

Temp 23.8 graden
    LV 38 - 43 %
    PH 6.3

Hallo hier even weer een update. Je kan merken als er weer vorst is geweest. De LV knalt dan omlaag. Tevens blijft het een lastig puntje om de LV constant te houden.

De dames die staan er goed bij. Ondanks de kartelrandjes van het blad die nog steeds iets omhoog staan. Ik weet het niet zeker, maar dit kan toch niet zo schadelijk zijn voor de plant?

Tropf systeem staat nu eindelijk goed afgesteld, heeft een tijdje geduurd.
    Met 1 van de dames (rechts op foto 1) ben ik begonnen met alleen afgezuurd water te geven. Dit wil ik nog twee weken zo volhouden, zodat dat zij mooi haar toppen kan afrijpen.

Grtz B
    IMG_2736.jpgIMG_2737.jpgIMG_2738.jpgIMG_2739.jpg

Comment

gaat hier nog steeds goed zie ik goed bezig boost, die rechter lijkt me bijna klaar ? al een loepje aangeschaft en de trichomen bekeken ?

Comment

Dat gaat zeker. Nee, deze heb ik nog niet aangeschaft. Is dat echt nodig?
        Als ik de plant op het moment dat 80% van de haartjes bruin zijn, dan twee weken alleen water geven dan een keer oogsten. Dat moet toch voldoende zijn, lijkt mij?

Grtz B

Comment

Loepje heb je echt wel nodig, klikop microscoop voor op je gsm voor 2,50 euro bij de action, kun je weinig verkeerd aan doen en zeker de moeite waard. Ik schiet meestal een aantal en kijk ze dan op de ipad groot terug, best wel priegelwerkje en je kan mooie trichoompjes fotos posten!
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

ben bang dat het niet echt een superlamp is,maar kan ook aan de autoflowers liggen.maar wat te roken moet er zeker vanafkomen
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Comment

Comment

Bezig...
                X