Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Kleine update; Gisteren hebben de dames (na 10 dagen geen vocht) weer heerlijk kunnen genieten van een beetje water. PH 6.0 Verder ben ik de laatste 2 dagen bezig geweest om de LV te verlagen naar 45-50%.
Hallo,... heeft iemand miss een antwoord hierop, ik heb 2 dagen geleden water gegeven en nu zit ik met een dilemma. Wanneer mag ik weer water geven aan de dames?
Heb me veel ingelezen maar ik lees allemaal verschillende mogelijkheden. Wat is nu het beste? Heeft iemand hier ervaring mee?
@Boost: Mooi man die plantjes.....zijn nu +/- 18 dagen oud, toch? Tenminste als ik goed gelezen heb.....
Je loopt een ruime 10 dagen voor op mijn kweekje dus leuk om te zien wat ik over een tijdje kan/mag verwachten!
@Boost: Mooi man die plantjes.....zijn nu +/- 18 dagen oud, toch? Tenminste als ik goed gelezen heb.....
Je loopt een ruime 10 dagen voor op mijn kweekje dus leuk om te zien wat ik over een tijdje kan/mag verwachten!
Groeten,
Jojoja
Hallo Jojoja, dat heb je idd goed gelezen. Thx en greetz.
Hallo even een kleine update. Ik ben iets tegen gekomen over een bepaalde techniek. Wat ik wel interessant vind. Deze techniek ook wel genoemd "ponytailing".
Dit ga ik voor de eerste keer proberen. Je zou er bredere struiken van krijgen. Ik ben zeer benieuwd,.....
Als je de bovenste bladeren, de nieuwe groei, op elkaar propt, dan gaat dat natuurlijk voor 90% stoppen met groeien.
De rest daaronder ontwikkelt wel gewoon door, dus dan krijg je in theorie wat bredere planten, vrij logisch.
Wat er allemaal in die prop bladeren gebeurt neem je dan op de koop toe en dat het een paar weken extra groei kost ook.
Je kunt dat later altijd nog amputeren, maar dan had je ook gewoon kunnen toppen
Ik denk dat beide bij autoflowers niet zo handig is. Bij autoflowers heb je namelijk geen tijd.
Maar we gaan het zien.
Succes!
Comment