Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste binnenkweek + verslag!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Even een update omdat ik twijfel over wat ik hier zie.. heb ik nou een herma?? Of ben k gewoon te huiverig?

daarnaast ook een update van hoe t erbij staat
    over 3 dagen staan de lampen al 4 weken op 12/12
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 7 photos.

Comment

Ik denk daar een bal te zien byp. Best goed controleren!
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

De ballen moet je direct verwijderen voordat ze openklappen!

Nu dagelijks checken op ballen en castreren.

Wat zit je lamp dicht op je plant!
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Comment

Zo t gaat lekker hier.
            vandaag, Is niet mijn dag.
            ik realiseer me dat ik ze al 2 dagen geen water geef maar t is al donker dus te laat om nu nog te geven (verdampen ze de helft gelijk)
            ik heb wel wilgentakken gesneden en thee van getrokken wat ik morgenochtend als t is afgekoeld aan de 2 veeeeeeeeel te hard groeiende dames ga geven om de hoogte groei een beetje te stoppen.
            overigen's, over die dames, eentje is dus inderdaad een herma. Vandaag Is ook m'n collodiaal zilverwater van 40 euro (1 liter incl verzendkosten, 40 PPM) binnengekomen om die ene die nu al herma Is herma te kunnen maken over een maandje (even om weer te geven hoe te vandaag gaat, ik heb ook beide bongs die k nog had kapot laten vallen...) dus dat Is ook mooi. Maar ik had al besloten waarschijnlijk gewoon deen blue amnesia na t oogsten te laten staan en te bespuiten voor 2 balletjes wat meer dan genoeg stuifmeel zal geven. Ik wil t gewoon vast een keer gedaan hebben ookal zal t zaad niet heel nuttig zijn, puur voor de ervaring.

oja, vandaag zat t lekker mee toen ik de veel veel te lange (ze kwam ruim 5 cm boven de lampenkap uit) (ze lijkt veel harder te groeien nu ik de eerste bloei symptomen zie, harder dan in de groei.. haast 4cm hoger dan gister... echt als een speer...) naar beneden wilde buigen, eerst ff goed masseren die stam, daarna voorzichtig buigen. Nou dat ging vrij makkelijk voor mijn gevoel, kwam er ook snel genoeg achter waarom.
            dus plakband eromheen en zeggen volhouden meid je kan dit, en dat deed wonderen want nog voor t licht dezelfde dag uitging had ze al zoiets van nope dat licht ga k opvangen.
            heb t gevoel dat ik per ongeluk een supercrop heb uitgevoerd... maar hoop tbh van niet gezien ze al in de bloei zit...
            t hoort een langbloeier te zijn die al heel vroeg in de bloei gaat, deed er 3 weken op 12/12 over voor de eerste bloeiverschijnselen.. officieel is dit nog voorbloei en geen echte bloei.. dit belooft nog wat..

Heb de grote linksachter wat strakker naar linkse getrokken want ze viel te veel om naar rechts, mijn God wat Is dat een zware top aan t worden..

oja, FOTO'S! (Ik hoop dat ze daadwerkelijk hieronder verschijnen..)
            This gallery has 10 photos.

Comment

Nou..
              volgensmij vind ze t helemaal geen enkel probleem dat ik dr heb geknakt.. 20170122_210200.jpg20170122_210045.jpg
              K moet dr bijna nog een keer gaan platleggen.. mijn God..

overigens heb ik d'r zusje ook maar schuin gebogen want die heeft er ook ineens zin in.
              zo moeilijk doen voor ze de bloei in kwamen en nu Is kool niks vergeleken met hoe hard dit gaat..
              20170122_210113.jpg20170122_210054.jpg k heb ook de topjes van mevrouw linksvoor naar het midden kunnen duwen, daar zat de hele tijd t linkerzusje (de linker uit de pot met 2 stuks erin) maar die Is omgebogen naar de plek waar de topjes zaten. Hierdoor vangen deze topjes nu meer licht terwijl t zusje ook meer licht opvangt omdat meer van dr scheuten aan licht worden blootgesteld door t schuin gebogen zijn.
              al met al gaat alles eigenlijk steeds beter en beter voor mijn gevoel
              heb alleen gister ff de 3 dames voeding geven, ik geef ze wat minder op t moment omdat ik veel verbinding zie.
              de zusjes krijgen elke dag auxine water, dit hoort de focus van de hoofdtop af te halen en er voor te zorgen dat ze meer focussen op de zijscheuten.
              Ik maak m'n auxine water door wilgentakken in gekookt water te zetten, de volgende ochtend als t kan afgekoeld naar kamertemperatuur Is het klaar. (Althans dan geef ik t ze)

hier nog even de 3 babes
              20170122_210145.jpg20170122_210132.jpg20170122_210125.jpg

Comment

20170202_133604.jpg
                20170202_133555.jpg
                20170202_135719.jpg
                babe is om
                20170202_135929.jpg

20170202_135754.jpg

20170202_152359.jpg
                Naja dat was 1 van de 5, onder t 100 watt je, helaas te vroeg geoogst maar wel bewust.

overigens ben ik lekker handig bezig geweest tijdens het plaatsen van de stapel potten , en heb per ongeluk nu ook de linker van de 2 polm's geknakt.. op 2 plekken overigens..
                maarja betekend wel dat ze mooi de ruimte kunnen opvullen nu.
                20170202_210601.jpg
                20170202_210606.jpg20170202_210610.jpg20170202_210616.jpg20170202_210555.jpg20170202_210548.jpg

en uiteraard zoals beloofd ga ik bijhouden hoe/of de overlevingsfunctie zijn werk doet. Naja.. echt professioneel bijhouden kan je het niet noemen want het is maar 1 plantje, maar misschien hebben we er wel wat aan.
                20170202_210630.jpg

T lijkt me overigens wel eerlijk te melden dat ik ondertussen bloeibeginselen aan de andere kant zie
                20170202_210639.jpg

ps misschien valt t wel een beetje op dat k van alle 3 de auto's al een beetje gesnoept had van de kleine niet zo goed ontwikkelde takjes (ook deels zodat ze de energie in de grotere toppen MOETEN steken)
                Attached Files

Comment

Ik heb bewust voor deze van de 3 gekozen omdat ze al voor zo''n 70% bruine/oranje stampers heeft

EDIT oh hij doet dat samenvoegen tegenwoordig niet meer? Sorry..

Comment

This gallery has 10 photos.
                    Last edited by BackYardPlant; 5 February 2017, 12:25.

Comment

De uitloper is zichtbaar aan het groeien!
                      20170205_211334.jpg
                      is mijn autoflower terug gegaan naar vegatieve groei? 't lijkt er deels wel op. 20170205_211346.jpg
                      heb overigens de andere kant getopt zodat de bloem en hopelijk t hormoon ervoor er daardoor volledig uit is.
                      20170205_095751.jpg
                      oh en klieven even uitgeprobeerd, kan k gelijk ff zien of dat wel wat is voordat ik t straks toepas op m'n lieve Shaman's. (Helaas pas ontkiemen als de af''s neer zijn maar das niet lang meer gezien ze al 90 dagen staan ongeveer) 20170205_214244.jpg

Comment

Nog een kliefje dr bij 20170206_210049.jpg
                        Ook weer zichtbaar nieuw blad in de aanmaak, vraag me af of ze echt nog groot kan groeien of dat t toch een mini dingetje van niks blijft 20170206_210924.jpg

die ene top lijkt flink aan te dikken
                        20170206_211113.jpg

en natuurlijk groepsfoto, ze zitten op hun laatste weekje. 20170206_211016.jpg

Comment

Laatste gram van de eerste is al op! 20170208_231238.jpg
                          dus de 2e is om!
                          20170209_120702.jpg
                          20170209_124422.jpg
                          Kleine ding lijkt z'n rust weer te pakken, vanavond komt nog een foto hiervan

Comment

T spijt me mensen maar ik heb gewoon te veel zin in m'n kruising, dus er is een herorganisatie..
                            de dames worden morgen weggehaald, dit is hun laatste nachtje..
                            ondertussen staan er ookal nieuwe dames klaar om te ontkiemen maar alles hierover in m'n hiervoor bedoelde verslag natuurlijk
                            20170209_210953.jpg wat er nu nog staat (ja de polm gold's gaan wel veel te vroeg om.. ik kan helaas niet anders ivm 18 uur licht vanaf morgen, t zijn geen AF's)
                            20170209_210933.jpg
                            ik laat de kleine takjes over de nacht nog ff de laatste energie die er nog is opmaken. Zal niet veel verschil maken maarja de ruimte is er nu nog dus waarom niet.
                            20170209_210941.jpg

Comment

Drukke tijden huize Byp

Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

zeker druk! Maar ik heb het vandaag was rustiger gemaakt, de dames hangen en eentje is zelfs al helemaal droog die was ook gekliefd maar wel al iets eerder om, 2,5 dag gedroogd (ondertussen al wel 3) en al droog genoeg voor m'n bong. Ik ga proberen een accuraat droog gewicht te krijgen maar kan niks garanderen. nouja.. die eerste plant kan ik al niet eens meer wegen..

oh, Zolang er nog nergens een andere zichtbaar is, krijg ik t echt niet over mn hart deze weg te halen hoor, kijk eens wat deze autoflower doet met die groei lamp en 18 uur licht.. 20170211_183001.jpg20170211_183004.jpg
                                en die andere AF die mag wel ff wat energie blijven stoppen in die bloemetjes voordat er een nieuw plantje de kop opsteekt (negeer t bakje met ontkiemende bloemkool aub) 20170211_183007.jpg (Zodra dat gebeurd gaan deze toch echt om)

ook is het tijd voor een lekkere maaltijd. (Wel eerst iets van bakken natuurlijk, weet nog niet wat)
                                20170211_170610.jpg
                                Last edited by BackYardPlant; 12 February 2017, 00:26.

Comment

Bezig...
                                X