Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WW Plagron Terra VS Bio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: WW Plagron Terra VS Bio

groeivoeding in bloei? Ik merk niet veel problemen op bij jou eerlijk gezegd. Ze mogen (mochten) iets meer voeding volgens dat ik kan zien aan het blad.
    Maar voor de rest zou ik gewoon verder doen zoals je bezig bent. Ziet er niet slecht uit toch?

Je blad staat nogal gekruld. Problemen met temperatuur? Of blaast die fan er constant op?

Beetje meer voeding geven, en lekker laten bloeien en dan oogsten.
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Groeivoeding heet in principe groeivoeding omdat er een hoge stikstof (N) waarde in zit (vergeleken met bloeivoeding), en zo'n beetje elke plant heeft in de vegatieve fase (groeitijd) meer stikstof nodig, noem het groeivoeding en mensen snappen dat je t geeft als je plant groeit.
      Echter als je een stikstof tekort herkent kan het handig zijn een kleine hoeveelheid groeivoeding te geven gezien de extra stikstof die erin zit (moet je wel oppassen dat je niet aan p/k overschotten komt, maar daar hoef je je in de bloei niet zo snel zorgen over te maken gezien een plant dit gebruikt om knoppen/bloemen aan te maken)
      Dus, gezien je zelf een stikstof tekort dacht te herkennen vind ik dat je goed gehandeld hebt.

Of het ook daadwerkelijk een stikstof te kort was, kan ik helaas niet zeggen.
      Als je nu een stikstof overschot gaat zien heb je deels een probleem en weet je dat je fout zat, als je plant er wat beter uit gaat zien zat je logischerwijs goed.

Maar, stikstof overschot herken je aan te donkere bladeren en jouw probleem is te lichte bladeren, denk dat je wel goed zit.

Comment

6 weken bloei gehad, morgen geef ik de laatste keer voeding en dan 2-3 weken water

IMG_0279.jpgIMG_0280.jpgIMG_0281.jpgIMG_0282.jpgIMG_0283.jpgIMG_0284.jpgIMG_0285.jpgIMG_0286.jpgIMG_0289.jpg

Comment

Daarom hebben ze groeivoeding nodig in de groei.
          Als je wacht tot je tekorten ziet ben je altijd te laat.
          Ze kunnen op zo'n zak wel zetten dat er voor 34 jaar voeding in zit, maarre....jezietut

Anyways...zou je niet nog een paar keer wat voeding doen ?
          Jij kunt dat natuurlijk wat beter zien irl, maar als ik die top op foto 6 zie, dan denk ik dat die nog wel 1-2 weken voeding lust.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik ben het met QnQ eens, moet zeggen dat ik er niet alles van af weet, maar ik heb superveel gelezen online, t meeste wat ik las vertelde me in de laatste 10-7 dagen (ipv 3 weken) alleen water geven, omdat ze in de laatste 2 weken het meest opzwellen, en je daarom t liefst in in ieder geval 1 van die 2 weken nog voeding wil geven.

Het blijven jouw plantjes en jouw keus natuurlijk!

Comment

Zit je lijstje voeding eens door te nemen maar zie geen Greensensation erbij staan.
              En gezien ze in de topopbouw zitten daardoor heb je die tekorten.En voer idd nog maar zeker 2 weken bij die staan wel 10 weken.
              Maar zonder Greensensation ga je zeker grammen missen.Is zeker nog het bestellen waard.

Comment

Ik ga daar toch een alternatief voor zoeken. Het doet zijn werk, geef het al jaren mee. Echter kostte mijn eerste flesje green sensation een euro of 28 voor 250 ml. Ik las op het wf 22 euro voor 250 ml in 2007. Ondertussen kost een flesje van 100 ml al 19,90. Heb het toch gekocht, want ik kom daar meer dan een jaar mee toe. Maar vind dat ze wat overdrijven bij plagron.

Comment

terra is the way to go!

Comment

Bezig...
                  X